• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Broadfields schreef:
    [MEDEDELING:
    -Vooral voor xYOLO, aangezien haar personage bij de mijne is.
    Donderdag en vrijdag ben ik op kamp, als begeleider van de brugklassen.:'D ik zal dus vrijdagavond pas weer kunnen posten. Sorry!]


    (haha is niet erg, ik heb best veel huiswerk en al, weet je nog wat je als laatste had gepost? :$. maar heel veel plezier!)


    someone out there feels better because you exist

    Aowynn Rune Savan

    'Oke, laten we dan wat gaan drinken,' reageerde ik, maar ik had het nog niet gezegd of William pakte mijn hand vast om me vervolgens samen met Bo mee te nemen naar een van de drank kraampjes. 'Een water graag,' antwoordde ik op William's vraag en keek even naar Bo voor ik me op een van de bankje liet zakken die een klein stukje verderop stond.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik bestel drinken en loop dan naar Aowynn. Ik geef haar haar water en ga naast haar zitten. Kijkend naar de dansende menigte. De gezelligheid en vrolijkte spatte er van af. Het was een echt feest. Ik leun achterover en besluit het spectakel gewoon zwijgend te bekijken. Ik kijk even naar Aowynn en hef mijn glas op. 'Op een top avond.' Ik lach en neem dan een slok. Dan kijk ik weer om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Met een glimlach neem ik mijn drinken van hem aan en kijk even om me heen naar de mensen. 'Inderdaad op een top avond,' glimlach ik en neem vervolgens ook een slok van mijn water. 'Hoe zijn de feesten op het kasteel?' vroeg ik hem en keek hem schuin aan. Hoewel het kasteelleven niks voor mij was, kon ik het niet helpen een beetje nieuwsgierig te zijn naar hoe het er daar aan toe ging.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    'Heel anders. Bediendes die rondlopen met dienbladen en drinken en hapjes erop. Jonkvrouwe die allemaal in dezelfde soort jurkne rondlopen. Meer gepraat dan gedans. Soms een orkest in de zaal. Veel... Ja, hoe zou ik het omschrijven? Minder vrij,' zeg ik aarzelend. Ik zou het niet weten. Geen idee hoe ik het moest omschrijven. Het was gewoon heel anders. heel anders.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    'Oh, oke..' reageerde ik en keek even naar het tafereel voor me en probeerde me in te beelden dat het eruit zou gaan zien zoals William zei dat het er in het kasteel aan toe ging. 'Dat klinkt..ehh..' begon ik maar durfde ergens het woordje saai niet uit te spreken. 'Leuk!' vervolgde ik en zette een glimlach op terwijl ik weer naar hem keek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    'Toch blijf ik in de buurt om te helpen als het nodig is' zeg ik grijnzend. Ik streel door haar haren en hou haar in mijn armen tegen me aan. Ik had nog nooit zoveel van een meisje gehouden als ik nu van Lauren hou. Ik druk een kus op haar lippen en streel over haar wang. 'Ik hou zo vreselijk veel van je dat ik het niet eens kan beschrijven' fluister ik zacht.


    ~

    William Riley Smith
    Ik kijk haar fronsend en onderzoekend aan, dan schiet ik in de lach. 'Heel overtuigend. Soms is het wel leuk omdat je dan leuke gesprekken hebt en als je kan dansen met een leuk meisje is het ook wel leuk. Maar als dat beidde niet zo is, is het saai.' ik kijk haar aan. 'En ik begrijp dat als je dit hier hebt, je ons feest heel saai vind. Je kan vast wel een keer komen, gewoon net zo'n jurk en alles en je komt met me mee. Dan ben je gemakkelijk binnen. Als je wilt tenminste,' Grinnik ik. 'Is dat niet te saai voor de dorpeling?' Ik lach, pak haar hand en trek haar mee naar de dansende menigte. Daar begin ik vrolijk te dansen met Aowynn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith
    Ik kijk haar fronsend en onderzoekend aan, dan schiet ik in de lach. 'Heel overtuigend. Soms is het wel leuk omdat je dan leuke gesprekken hebt en als je kan dansen met een leuk meisje is het ook wel leuk. Maar als dat beidde niet zo is, is het saai.' ik kijk haar aan. 'En ik begrijp dat als je dit hier hebt, je ons feest heel saai vind. Je kan vast wel een keer komen, gewoon net zo'n jurk en alles en je komt met me mee. Dan ben je gemakkelijk binnen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Ik lachte zachtjes toen William dwars door me heen keek. 'Dus jij vind het leuk zolang een goed gesprek hebt en kan dansen met een leuk meisje?' vroeg ik hem met een speelse blik. 'Dan hebben ze die daar vast niet, anders vraag je mij niet een keer mee,' grinnikte ik en liet me door hem meetrekken. 'Ik wil best een keer mee, denk ik,' reageerde ik vervolgens bedachtzaam. 'Ik ben nieuwsgierig genoeg om eens een feest in het kasteel mee te maken, maar wat als het me niet bevalt?' vervolgde ik en keek hem even twijfelend aan. Het was inmiddels geen geheim meer dat ik het niet zo hoog had met rangordes, of jonkvrouwen, of elk ander die dacht hoger te staan dan de rest,


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Goodmorning! Kan iemand mij vertellen hoe ik verder kan gaan met Bo? Aangezien Aowynn en William samen weg zijn gelopen...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik heb Alison voor je ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb Alison voor je ^^]


    [Die bevind zich op het kasteel toch? Bo is stiekem in het dorp, dus dat gaat niet echt...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik heb geen idee waar Alison is :Y) maar Oke, wat jij wilt ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [sorry Jaims]


    Keep your head up, keep your heart strong