• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij weet niets eens een manier. Ik zucht, en een kleine glimlach. 'Laat je gevoelens spreken,' zeg ik. Als een hint. Eigenlijk bedoel ik dat hij me moet zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik twijfel even en streel haar wang, dan druk ik teder en liefdevol mijn lippen op de hare. Ik stop er al mijn liefde in die ik voor haar voel zodat ze het wel moet voelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    Elizabeth 'Lizz'
    Mijn vermoedens werden bevestigd: Damon was ook een demon.
    ''Dus ik ben vermakelijk? Hm- ik weet niet of ik dat als positief moet opvatten,'' zei ik, en sloeg mijn armen over elkaar. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Hij streelt even mijn wang en dan drukt hij zijn lippen op die van mij. Ik voel al zijn liefde erin. En geloof me, het voelt als heel veel. Ik kus hem terug en kom een beetje overeind en hang over hem heen. Ik heb Jake nodig. Ik houd van Jake. Moet ik dat laten verpesten door Ashley? Dat zou precies zijn wat ze wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dat zal dan nogal vaag worden. Want als ik je niet los laat, zal ik indirect ook met Jake aan het dansen zijn." grijns ik en neem haar op. Ik draag haar terug naar het bed en leg haar zacht neer.

    Braxlin 'Rose'
    "Misschien niet." haal ik licht mijn schouders op en kijk naar hem, terwijl hij zich laat drijven. Man, hij was wel hot.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Damon was ook een demon.. :3 Leuke zin XD}

    Damon

    'Geen idee, ben je dat?' Vroeg ik haar, 'Waarschijnlijk in iedergeval vermakelijker dan een mens' zei ik vervolgens. Blijkbaar had ik duidelijk gelijk bij het fijt dat ze vermakelijker was dan een mens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Hmm nee dan moet je me wel loslaten.' lach ik 'En dit gaat raar klinken maar ik heb honger.'

    Joshua Devine
    'Waarom kijk je zo naar me?' vraag ik nieuwsgierig. 'Ben ik zo interessant?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij streelt even mijn wang en dan drukt hij zijn lippen op die van mij. Ik voel al zijn liefde erin. En geloof me, het voelt als heel veel. Ik kus hem terug en kom een beetje overeind en hang over hem heen. Ik heb Jake nodig. Ik houd van Jake. Moet ik dat laten verpesten door Ashley? Dat zou precies zijn wat ze wil.


    Jade Sadler
    Ze kust me terug en ik haal even mijn lippen van de hare. 'Ik hou van je, en dat meen ik.' zeg ik en kijk haar serieus aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahaha ja :'D]
    Elizabeth 'Lizz'
    ''Oh, ik kan heel vermakelijk zijn, Damon. Als ik daar zin in heb. En soms zal het je gunstig zijn, soms niet,'' zei ik met een mysterieuze, speelse ondertoon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    "Hmm, dan kleden we ons nu aan en gaan wat te eten halen." glimlach ik.

    Braxlin 'Rose'
    Bam! Daar ging de bloedcirculatie weer!
    Mijn ogen schoten een beetje naar alles behalve naar hem, dat ik expres oversloeg.
    "Euhm... ja, tuurlijk... interessant." ik kon mezelf wel slaan.
    "Om ter eerst terug?" vroeg ik en voor hij kon antwoorden draaide ik me al om en dook voorover. Ik begon aan een mooie vlinderslag. Niet veel mensen konden het, maar als je de techniek precies beheerste kwam je zo veel sneller vooruit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk terug naar hem. 'Dat weet ik,' zeg ik tegen Jake. 'En het enige wat Ashley wil is ons uit elkaar houden om jou als haar pop te gebruiken.' ik zwijg even. 'En dat was haar bijna gelukt.' en ik druk nog een korte kus op zijn lippen. Dan laat ik me moe weer neer liggen naast Jake. Ik ben zo moe en voel me niet echt goed. En het is ochtend. Mijn kaak doet verschrikkelijk pijn. Maar ik weet dat Jake bij me blijft. Dus dat maakt alles goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knik. 'Oke.' en spring mijn bed uit. Ik kies een outfit en loop naar de badkamer voor mijn haar vlug te wassen, mijn tanden te poetsen en me om te kleden. 'Klaar.' glimlach ik.

    Joshua Devine
    Ik volg haar en kijk even verwondert naar hoe ze zwemt. Dan zet ik vlug de achtervolging in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Hmm.. Dat klinkt uitdagend' Andwoorde ik met dezelfde toon waarmee ik het hele gesprek al had gepraat, mysterieus met een enigsins verveelde ondertoon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik had me ondertussen in de kamer gewoon omgekleed en keek nu naar haar op.
    "Perfect." glimlachte ik. "Je ziet er geweldig uit. Kom, dan gaan we wat eten." grijns ik en neem haar hand vast.

    Braxlin 'Rose'
    Ik tikte licht buiten adem de rand en draaide me dan om om te kijken hoe hij aan kwam gezwommen. Ik glimlachte, maar verplichtte mezelf niet meer naar zijn lichaam of mooie ogen te kijken.
    "Eerste!" grijns ik;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ik laat haar niet meer bij me in de buurt komen.' beloof ik. 'Gaat het wel?' vraag ik als ze even grimast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'