• De titel zegt genoeg ^^. Meet mijn schattige hond!<3. http://www.quizlet.nl/foto.php?id=130592
    Eigenlijk is die hond gewoon gat achterlijk ;D Want die springt tegen deuren en loopt tegen de tafel en de muur. En gooit zijn drinkbak omver. Wie heeft er hier nog van zo'n leuke domme hond thuis zitten ? ^^

    Ahh wat schattig.
    En nee, ik heb geen hond.
    Ik heb katten & schildpadden n.n

    Cute.
    Ik heb geen hond. Ik was er vroeger altijd bang van.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat een SCHATJE <33 mijn nichtje heeft precies zo'n eentje maar dan zwart:Y)


    Like everybody and trust no one.

    Teehee, meet my dog


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Teehee, meet my dog

    Die is nice ;O. Maar ik zouw er bang van hebben op het begin (:

    Ik ben bang van honden.
    :Y)
    Is het een eng plaatje ?


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    Ik ben bang van honden.
    :Y)
    Is het een eng plaatje ?

    Die hangt aan 4 kettingen vast ;O Neen,het is geen eng plaatje hoor ^^

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 22:24 ]

    Hahah hij kijkt ook echt heel vrolijk :') Super stoere hond!


    Wie du mir, so ich dir.

    Laat ik ook maar gezellig meedoen trouwens. Ik en mijn hondje Toen hij nog wat kleiner was. Nu is ie al wat groter


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Laat ik ook maar gezellig meedoen trouwens. Ik en mijn hondje Toen hij nog wat kleiner was. Nu is ie al wat groter

    Die hond is gewoon prachtig ja ;O! [Sorry,heb iets met grote honden. Tot ze in mijn buurt komen. Krijg ik bang (:].

    Gheheh dankje. Hij is ook heel mooi, maar dat was ook het enige. Hijs tegen bijna niemand lief, behalve tegen mij en ik ben niet eens echt zijn baasje, dat is mijn moeder :'). Dus als je er bang van bent zou ik idd maar uit de buurt blijven. Maar jou hondje is echt poepig (=


    Wie du mir, so ich dir.