• ik voel me zó genept, en zó gebruikt, ookal is er nog niks gebeurt. Joshua had blijkbaar een weddenschap, over het EK, wie er in de finale kwam ofso. Hij verloor deze en nu moet hij 2 mensen zoenen, of 1 iemand ontgroenen. en wíe had hij in gedachten, ja mij dus. Hij wil alleen zoenen zodat hij van die weddenschap af is, en verder niks. nu voel ik me dus echt kut. dat komt echt hard aan van iemand die je helemaal leuk vind. hij denkt natuurlijk: oh, daar gebruik ik Robyn wel voor, die wil dat wel, zij vind mij toch helemaal geweldig.
    Het is echt, een kútstreek.
    Ik vind hem écht leuk, dus ik weet niet echt hoe ik hier mee om moet gaan, Ik wil echt supergraag met hem zoenen, maar aan de andere kant, hij wil niks meer of minder, Dus ben ik bang gebruikt te worden. Ik vind hem gewoon te leuk om hem keihard af te wijzen en een klap te verkopen..
    'Xxx.. Robyn


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    :S ksnap je wel en om eerlijk te zijn vin ik het heel dom vzan hem hij weet da je op hem bent dan moet hij je tohc niet gbruike?:O als ik jou was zou çik zeggen: waarom kies je mij?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    :O:O
    *mond valt open*
    IK ZOU HEM ZO KLAPPE DAT HIJ NOOIT MEER NAAR JE DURFT TE KIJKEN!!!
    :O:O
    Dat was de 1e reactie.
    2e = Doe het niet, hij is het niet waard. Als hij het wel zou zijn dan zou hij je gewoon vragen ofzo


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    :S ksnap je wel en om eerlijk te zijn vin ik het heel dom vzan hem hij weet da je op hem bent dan moet hij je tohc niet gbruike?:O als ik jou was zou çik zeggen: waarom kies je mij?


    hij ehm.. praat niet meer terug..


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    :S ksnap je wel en om eerlijk te zijn vin ik het heel dom vzan hem hij weet da je op hem bent dan moet hij je tohc niet gbruike?:O als ik jou was zou çik zeggen: waarom kies je mij?


    hij ehm.. praat niet meer terug..
    ?? hij heeft je al gekust ofni,? en wrm negeert ie je nou?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Niet op ingaan.
    als een joch je zo wil gebruiken is hij je niet waard. Het ís ook een kutstreek ja.

    Je kunt ook denken dat er misschien wel iets opbloeit na die zoen, al geloof ik dat niet zo om eerlijk te zijn.

    :S ksnap je wel en om eerlijk te zijn vin ik het heel dom vzan hem hij weet da je op hem bent dan moet hij je tohc niet gbruike?:O als ik jou was zou çik zeggen: waarom kies je mij?


    hij ehm.. praat niet meer terug..
    ?? hij heeft je al gekust ofni,? en wrm negeert ie je nou?


    nee, niet gezoend nog, maar donderdag schoolfeest en vrijdag ook een feest, dan nog de 30e klassenfeest.
    ik weet het niet:(


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Echt niet doen hoor, hoe graag je het ook wilt, hij wil jou alleen maar gebruiken en dat hoor je gewoon niet te pikken! Je bent veel meer waard dan dat;).

    ik zou er Nii mee kussen,hij wilt u alleen ff Gebruiken om een weddenschap,en daarna nimeer,hij Gebruikt u dan alleen maar eh...en dat verdien je ni!!
    xx


    everybody needs a song.

    ik zou gwn in zijn mond spugen (<-- srri )
    neej maar ik zou hem gwn afweizen zeg maar want als ie ut alleen vo die weddenschap doet! dn vin ik het egt niet normaal srri hoor ! dn moet je gwn nee zggn waar iedereen bij is


    when words fail, music speaks.

    tuurlijk een klap verkopen of af wijzen als t alleen daar voor is
    das gewoon erg


    Live life limitless.

    ik zit nu te denken zal ik hem een smsje sturen zodat ik er met hemzelf over kan praten?


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Ja praten is altijd een goeie oplossing. Biecht het gewoon op, leg uit wat je voor hem voelt. Ze meeste jongens reageren heel lief daarop. ;)

    misschien vind hij je leuk en daarom wil hij jou zoenen ?????

    maar als hij jou alleen voor het weddenschap gebruikt moet je hem gaan klappeen :@

    xxx

    Kun je doen, maar geloof me, als hij je al zo wil gebruiken, NIET doen!
    Als jij hem leuk vind, moet je je niet zo laten gebruiken. Als je nou niets voor hem gevoeld zou hebben zou het niet erg zijn geweest, maar zo'n zoen geeft je alleen maar hoop, en als hij niets voor jou voelt is dat nutteloze hoop.

    Dus, praat met hem, maar geef niet toe schat! ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    :S ksnap je wel en om eerlijk te zijn vin ik het heel dom vzan hem hij weet da je op hem bent dan moet hij je tohc niet gbruike?:O als ik jou was zou çik zeggen: waarom kies je mij?


    hij ehm.. praat niet meer terug..
    ?? hij heeft je al gekust ofni,? en wrm negeert ie je nou?


    nee, niet gezoend nog, maar donderdag schoolfeest en vrijdag ook een feest, dan nog de 30e klassenfeest.
    ik weet het niet:(
    laat het effe rusten en over da sms? ik zou zeker nog wachten tot morge:( laat het allemaal effe mss als hij je wil kussen wil hij het je uitleggn waardoor je helemaal niet gekwetst wordt ofzo:P ik wil je geen hoop geven maar alles is mogelijk(Y)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....