• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ik hou nog meer van jouw.' lach ik zachtjes en zoen hem terug.
    'Je bent de beste.' glimlach ik en kruip tegen hem aan.

    Joshua Devine
    'Lekker dank je. Ben je altijd zo verlegen?' vraag ik nieuwsgierig.
    Ik leg mijn hand zachtjes op haar hand want ik word er zelf nerveus van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk ook naar Jake. 'Ik zal elke keer moeten denken aan Ashley,' mompel ik. 'Als wij samen bezig zullen zijn...' ik sluit mijn ogen. Anders ga ik dadelijk weer huilen. 'Ik moet je nog bedankt voor het redden van mijn leven.' en ik open mijn ogen weer en kijk naar hem. 'Ik weet alleen niet zo goed hoe.' maar dan druk ik zacht mijn lippen op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ben even verrast en kus haar dan teder terug. Mijn hand ligt in haar nek. 'Deze kus zal ik voor altijd koesteren.' fluister ik zachtjes tegen haar lippen aan en laat haar dan los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn armen om haar heen en geef haar een kus op haar voorhoofd.
    "Jij bent anders ook niet slecht." grijnsde ik.
    "En ik hou het meest van jou." eindigde ik plagend.

    Braxlin 'Rose'
    Ik bloosde vanzelf als hij zijn hand op de mijne legde.
    "Euh... ja. Meestal is het nog erger." mompelde ik zacht en probeerde hem niet recht aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Kan niet.' lach ik. 'Ga je me nog willen als ik dik ben?' vraag ik dan zachtjes. Misschien wil hij me dan niet meer en loopt hij weer achter andere meiden aan.

    Joshua Devine
    Ik glimlach. 'Niet verlegen zijn. Al is het wel schattig.' zeg ik en haal mijn hand weg. Ze was blijkbaar in verlegenheid gebracht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvator

    Na mijn auto geparkeerd te hebben op de parkeerplaats voor de school stap ik uit en slinger ik één enkele sporttas om mijn schouder om vervolgens de school binnen te lopen richting het secretariaat.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga Damon lastigvallen met Lizz, die is ook nieuw dus dan heb ik een excuus :3 But she's not innocent and sweet, honey.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hony, Damon isn't innocent and sweet aswell }


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij kust me terug en legt zijn hand in mijn nek. 'Deze kus zal ik voor altijd koesteren,' fluistert hij tegen mijn lippen. En dan laat hij me los. 'Toen ik omhult werd door duisternis... Werd me iets duidelijk.' ik kijk Jake aan. 'Ik wilde daar weg, uit die duisternis. Maar ik voelde niets, wist niets, behalve dat ik terug moest komen.. Naar jou. Dat zei mijn hart me.' ik vraag me af wat Jake nu denkt. 'Zonder jou had ik nog steeds in duisternis geleefd. En dan bedoel ik op twee momenten. Voordat ik hier kwam, en zojuist. Ik kan niet zonder je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Maar je wilt ook mijn vriendin niet zijn.' fluister ik en strijk een verdwaalde lok haar achter haar oor. Wat wil ze dan wel zijn? Gewoon vrienden? Dan doe ik haar weer pijn als ik met prooien zit te kleffen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik denk er serieus over na, omdat ik weet dat zij de vraag ook serieus meende.
    "Volgens mij ga ik je nooit als dik zien. Ok, je buik wordt groter, maar je wordt niet dik, want in die buik draag je dan ons kindje. Ik ga nog meer van je houden, als dat al mogelijk is, want dan ben je 2 personen in 1! Het is een soort van wonder. Ons wonder." glimlach ik. "En zelfs als je dik bent, als je het persé zo wilt noemen, dan nog blijf ik van jou houden. Ik zal nooit meer van een ander kunnen houden. Behalve van ons kind dan!"

    {stel je voor dat het een tweeling is! xD}

    Braxlin 'Rose'
    Ik moest nog harder blozen.
    "Het is niet schattig..." mompelde ik. "Ik loop er steeds als een overrijpe tomaat bij."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elizabeth 'Lizz'
    Ik scheurde met mijn auto (2) de parkeerplaats op. Ik was te laat, en dat voor mijn eerste schooldag.
    Ugh, school. Ik wou niet.
    Met piepende banden kwam ik tot stilstand. Na tweehonderd jaar van nutteloze rijkdom, moet je er uiteindelijk toch iets mee, niet?
    Ik pakte mijn tas en liep op mijn gemakje het schoolgebouw binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Goshh.. Roze glitters in je auto? Om de een of andere reden haat ik roze XD}

    Damon Salvator

    Ik draaide mijn kamersleutel rond om mijn vinger en zag vervolgens iemand anders naar binnen lopen, zo te ruiken nog een demoontje en erg lelijk zag ze er niet uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. 'Het is niet dat ik het niet wil, het is gewoon dat ik het niet kan, denk ik,' zeg ik dan. Ik kijk nog steeds naar hem. Hij strijkt een lok achter mijn oor. Een warm gevoel trekt door me heen als zijn hand mijn huid raakt. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd weer op zijn borstkas. 'Ik wil niets liever dan dat het goed komt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach dankbaar naar hem. 'Ik hou van je Axton en ik hoop echt dat dit werkt.' Ik glimlach naar hem en druk mijn lippen op de zijne. 'Hij of zij zal gek van haar papa zijn. Dat kan niet anders.' lach ik.

    Joshua Devine
    Ik lach 'Het is normaal, het heeft iets met de bloedsomloop.' ik pak haar hand en trek haar recht. 'Oke wat wil je doen? Of wil je van me af? Eerlijk zeggen.' Ik lach en kijk haar met een scheve glimlach aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'