• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik houd mijn ogen gesloten. Ik weet niet of ik hem kan geloven. 'Laat me je geloven,' zeg ik dan. En ik kijk naar hem. 'Overtuig me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ja, maar... alcohol zal toch niet lukken, vrees ik. Je weet dat je niet mag drinken tijdens een zwangerschap." zei ik spijtig en knielde bij haar neer om mijn armen om haar heen te slaan.

    Braxlin 'Rose'
    "Oh, thanx." mompelde ik sarcastisch, wanneer mijn rode wangen weer terugkeren door zijn woorden. Ik sla zacht tegen zijn schouder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Hoe? Ik wil alles doen om je te overtuigen. Ik zou zelf met je trouwen voor te tonen dat ik van je hou maar ik weet niet of dat dat een goed idee is omdat we 18 zijn?' Ik glimlach flauwtjes. 'Alsjeblief Les, zeg me wat ik moet doen en ik doe het.' smeek ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    Elizabeth 'Lizz'
    Toen ik in mijn kamer was, gooide ik mijn koffer op mijn bed. Pakte ik later wel uit.
    Ik stak even snel een sigaret op. Waarschijnlijk mocht je hier niet roken, maar veel kon het me niet schelen. Ik keek even uit het raam; het uitzicht was over een bos. Ging er mee door.
    Toen ik mijn sigaretje bijna had opgerookt, besloot ik deze school maar eens te verkennen. Ik zag het niet echt zitten om straks verdwaald te raken..
    Ik liep uiteindelijk door de gangen, nam de laatste trekjes van mijn sigaret en gooide die toen een willekeurige richting op terwijl ik het rook uitblies.


    Damon

    Blijkbaar was de kantine evensaai als mijn kamer aangezien er te weinig mensen zaten, en als er iemand zat was die van een afstand alleen al oersaai of een mens dus besloot ik door de school telopen tot ik Elizabeth weer opmerkte en bleef een eindje van haar vandaan tegen de muur geleund staan. 'Vertel eens, is het Elizabeth of eerder Lizz?' Vroeg ik vervolgens aan haar, eens kijken wat haar reactie was als ze merkte dat achter haar stond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Ik begin dit steeds minder leuk te vinden.' grap ik. 'En hoe weet je dat ik niet stiekem een cocktail bestel?' lach ik.

    Joshua Devine
    'Wat? Je bent gewoon schattig als je bloost. Net als nu.' plaag ik haar een beetje. 'En auwtch?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Achteraf zal je des te blijer zijn dat het voorbij is." glimlach ik hoopvol.
    "En ik weet dat omdat ik je niet uit het oog ga verliezen." grijns ik terug, maar ik meende het.

    Braxlin 'Rose'
    "Stop met me zo te plagen!" zei ik verlegen en omdat ik wist dat hij waarschijnlijk toch niet zou stoppen, pletste ik een golf water in zijn gezicht.
    "En oeps?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elizabeth 'Lizz'
    Mijn hart maakte een sprongetje van schrik, maar van buiten hield ik me gedeisd. Met een opgetrokken wenkbrauw draaide ik me om, en kwam tot de ontdekking dat het die jongen van eerder was.
    ''Ik geef de voorkeur aan Lizz,'' zei ik, en bekeek hem even. ''En moet ik jou de rest van het schooljaar 'meneer Salvatore' noemen?'' vroeg ik hem, met een ongeïnteresseerde ondertoon. De vrouw achter de balie noemde hem zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Hij weet niets eens een manier. Ik zucht, en een kleine glimlach. 'Laat je gevoelens spreken,' zeg ik. Als een hint. Eigenlijk bedoel ik dat hij me moet zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach. 'Misschien als jij iets bestelt, slip ik er wel tussenuit?' lach ik. Of als hij weer afgeleid raakt. De glimlach glijd weer van mijn gezicht.

    Joshua Devine
    'Is dat echt nodig?' vraag ik als ik een golf water in mijn gezicht krijg. 'Want dat is niet lief van je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Hmm.. Ik geef eerder de voorkeur aan Damon. Geen idee waar jij je voorkeur aan geeft' Andwoord ik met een lichte glimlach, ja, ze was zeker meer vermakelijk dan de mensen in dit gebouw.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Oké, Damon. En waarom was het zo nodig om me aan te spreken?'' vroeg ik hem, en glimlachte liefjes.
    Nee, zo makkelijk was ik niet. En dat mocht hij best weten, ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    "Nee, want ik ga solidair met jou zijn en ook geen alcohol drinken." zeg ik serieus. "En ik blijf dicht bij je. Alsof ik aan je geplakt zit. Je gaat me nog beu zijn tegen het einde van de avond."

    Braxlin 'Rose'
    "Ik heb gezegd dat ik verlegen ben, niet lief." glimlach ik en zwem een beetje achteruit, zodat ik voorbereid ben als hij wraak gaat nemen.
    "En ik vind dat ik jou ook mag plagen en aangezien jij ongenaakbaar lijkt, moet ik toch een andere manier vinden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon

    'Ik verveelde me, en mensen zijn niet echt zo vermakelijk' Andwoorde ik simpelweg terwijl ik nogsteeds nonchaland tegen de muur leunde en haar aankeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth 'Lizz'
    Mijn vermoedens werden bevestigd: Damon was ook een demon.
    ''Dus ik ben vermakelijk? Hm- ik weet niet of ik dat als positief moet opvatten,'' zei ik, en sloeg mijn armen over elkaar. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexi
    'Ehm en wat nu als ik met Jake wil dansen?' lach ik en ga even plagend daar zijn haar.

    Joshua Devine
    'Ik ben niet ongenaakbaar.' lach ik en laat me drijven. Ik kan verlegen worden door complementen en als ik een meisje zoen helemaal maar anders ben ik mijn vrolijke zelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'