• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik droom weer eens. En ik herken gelijk het soort droom. Het is een koorts droom. En koorts dromen zijn nog erger dan nachtmerrie's. Deze dromen heb ik als ik koorts heb. Ze laten mij grootste angst zien. En clowns zijn niet mijn grootste angst. Mijn grootste angst is iemand. Nick. Hij doet zoals altijd. Eerst lief, dan gewelddadig. Elke keer trapte ik er weer in.

    'Hee schat, trek dat leuke zwarte jurkje aan,' zegt Nick. Ik glimlach naar hem. Hij loopt naar me toe. 'Ik ga liever voor de short met topje,' antwoord ik. Hij streelt mijn wang. 'Doe dat zwarte jurkje aan,' zegt hij dan. Iets.. strenger. Mijn glimlach verflauwt. 'Oke, ik doe het jurkje aan.' en hij kust me dan zacht. Als goedmaken. Hij geeft het jurkje aan en ik loop naar de badkamer en verkleed me. Ik kom terug met een kleine glimlach. 'Dat staat je mooi,' zegt hij dan. 'Kom eens hier.' hij glimlacht lief. Ik loop naar hem toe. Hij trekt me naar zich toe. En drukt zijn lippen weer op die van mij. Zijn handen gaan naar mijn kont. Ik zeg nee tegen zijn lippen. Maar hij luistert niet. Zijn handen gaan onder mijn jurkje. Dat was dus de reden waarom ik hem aan moest. 'Nee Nick,' zeg ik dan. En zet een stap achteruit. Maar hij trekt me weer naar zich toe en kijkt boos. 'Nee Nick,' zeg ik weer. En probeer me los te trekken. Ik weet wat er gaat komen. En dan voel ik zijn hand afdruk op mijn wang staan. Hij heeft me geslagen. En hij duwt me van zich af en ik kom hard tegen de muur terecht. 'Nee Nick,' jammer ik zachtjes. Maar hij slaat weer. En houdt niet op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Het fijt dat ik geen zin heb in school en ik me hier best vermaak' Andwoord ik, 'Alleen blijk jij je niet zo te vermaken' Zeg ik terwijl ik mijn hooft schuin houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik schud lachend mijn hoofd en pak in de kantine een klein broodje, een appel en een flesje fruitsap. Daar heb ik wel genoeg mee.

    Joshua Devine
    Ik lach en buig me naar haar toe voor een kus op haar wang. Nu word ik even rood maar dat verberg ik snel. Ik haat het als ik bloos.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Hmm..-'' mompelde ik bedenkelijk.
    ''Nee, dat klopt. Doe maar eens wat meer je best, dan,'' glimlachte ik liefjes, terwijl mijn blauwe ogen hem afwachtend aankeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Elizabeth 'Lizz'
    ''Hmm..-'' mompelde ik bedenkelijk.
    ''Nee, dat klopt. Doe maar eens wat meer je best, dan,'' glimlachte ik liefjes, terwijl mijn blauwe ogen hem afwachtend aankeken.


    [LIIIZZZZ DIE WILL SEEEHHHHEKSSS!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Leslie praat weer in haar slaap. Op zich is dat schattig als ze niet zo'n gekwelde uitdrukking op haar gezicht had en 'Nee Nick' jammert. Ik weet niet wat te doen. 'Leslie, het is maar een droom. En dromen kan je veranderen. Verzet je tegen je angst Leslie. Droom een betere droom.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schep zoals gewoonlijk mijn bord helemaal vol en schuif bij Alexi aan tafel.
    "Hmm, you just made my day." grinnik ik.

    Braxlin 'Rose'
    En toen bloosde ik weer.
    Zo kende ik mezelf tenminste. Ik glimlachte verlegen naar hem en voelde de kou weer een beetje opzetten. Mijn lippen waren waarschijnlijk blauw, dat was snel zo bij mij, maar nu verscheen er ook kippenvel over mijn lichaam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [LIIIZZZZ DIE WILL SEEEHHHHEKSSS!]

    [HAHAHA DEFLORATION x'D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'En wat zou ik dan moeten doen? Mischien moet ik toch maar gewoon weg gaan' Zeg ik uitdagend, eens kijken of ze me weg wouw hebben of niet.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik pak mijn broodje maar laat hem dan weer liggen. geen zin dan maar alleen de appel. Ik bijt kleine hapjes uit de appel en drink een beetje fruitsap. 'Tja seks en dan eten.' mompel ik lachend en rol mijn ogen.

    Joshua Devine
    Ik zie dat ze kippenvel heeft en dat haar lippen een beetje blauw waren. Ikzelf heb het altijd veel te warm. Ik knuffel haar om haar warm te houden. 'Niet onderkoelt raken he?' zeg ik en bloos nog steeds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor Jake zijn stem weer. Maar het helpt niet.

    Nick blijft doorslaan. En ineens stopt Nick weer. Ik weet wat er gaat komen. Ik probeer op te staan maar Nick trekt me al overeind. Hij aait even langs mijn wang. Hij negeert de tranen. 'Ik houd van je Leslie,' zegt hij. En hij kust me weer en gaat met zijn handen onder mijn jurkje. 'Nee Nick,' zeg ik weer. Ik maak me los uit zijn greep en loop strompelend weg. 'Ik kom je nog wel tegen Leslie,' zegt hij op de dreigende toon. Ik ril en loop weg. Ik weet dat hij gelijk heeft.

    Ik word trillend wakker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Weggaan staat gelijk aan toegeven dat je inderdaad heel saai bent,'' zei ik met een kleine grijns.
    ''Bewijs jezelf maar eens, of ben je niet zo slim als je jezelf voordoet om te bedenken hoe je een meisje amuseert?'' vroeg ik brutaal.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [HAHAHA DEFLORATION x'D.]



    [HAHAHAAH, die is echt geniaal. HILARIOUS :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Dus nu ben ik saai en dom, je word er volgensmij ook niet bepaald aardiger op' Zeg ik op mijn beurt, 'En nee, weggaan staat gelijk aan het fijt dat ik mischien geen zin heb om te blijven' Zeg ik vervolgens nonchaland.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Leslie word trillend waker en ik druk haar tegen me aan. 'Shtt het was maar een droom.' fluister ik geruststellend in haar oor. Ik laat mijn hoofd een beetje op het hare leunen. 'Alles komt goed.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'