• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth 'Lizz'
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Zo ben ik wel vaker genoemd, maar velen hebben me toch onderschat,'' zei ik, terwijl ik verveeld mijn nagels bestudeerde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Hij vraagt aan me of het wel gaat. 'Ja, het gaat wel,' zeg ik tegen hem. Ik heb alleen maar pijn, aan me kaak, aan me hoofd. Voel me misselijk en uitgeput. Ik glimlach even naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Oke en ondertussen deel ik wel free hugs uit.' lach ik en wijs naar mijn hand. Mijn bebloede hand. Yes great...

    Joshua Devine
    'Oke jij bent eerste.' lach ik. 'Wat wil je voor prijs?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Slaap maar. We blijven hier beter. Alexi & Axton waren... ehm- bezig.' zeg ik met een lachje. Ik klop het kussen voor haar op en trek het deken over ons heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet een beetje lachen. 'Ik snap het.' seks. Hij trekt het deken over ons heen. Ik leg mijn hoofd weer bij hem neer en nestel me tegen hem aan. Ik val bijna in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik blijf bij je, tot je me wegstuurt.' fluister ik zachtjes en kijk weer naar het plafond. Ik laat de thee weer verdwijnen maar ik weet niet naar waar dus evengoed kan Ashley de camillethee over haar hoofd krijgen. Euhmm... nog een goed idee ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor zijn gefluisterde woorden en ik val in slaap. Warm bij Jake. Vetrouwd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm' Mompelde ik en keek hoe ze haar nagels bestudeerde, 'Ben ik zo saai?' Vroeg ik haar vervolgens op een geamuseerde toon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik hoor haar rustige ademhaling en ik kijk vertedert naar haar. Ze is schattig als ze slaapt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth 'Lizz'
    Ik keek op en grijnsde lichtjes.
    ''Het kan inderdaad wel wat interessanter, ja,'' zei ik toen, en leunde nonchalant tegen de muur achter me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Geen idee of ik dat als een belediging op moet vatten of juist niet, al kan ik ook gewoon weg gaan en dan kun je ander gezelschap gaan zoeken' Zeg ik nogsteeds op dezelfde geamuseerde toon.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Oke en ondertussen deel ik wel free hugs uit.' lach ik en wijs naar mijn hand. Mijn bebloede hand. Yes great...

    Joshua Devine
    'Oke jij bent eerste.' lach ik. 'Wat wil je voor prijs?'

    Axton
    "Hmm, das waar ook. Die hebben we niet verzorgd." ik nam haar bij haar pols en trok haar mij terug de badkamer in. Daar liet ik er gewoon wat water over stromen en nam ondertussen ontsmettingsmiddel uit de kast.
    Ik glimlachte naar Alexi, terwijl ik de kraan toedraaide en met een handdoekje haar hand afdroogde. Ik deed wat ontsmetting op haar hand en wond er toen een doekje rond.
    "Zo, was dat nu zo erg?"

    Braxlin 'Rose'
    Ik haalde mijn schouders op en grijnsde. "Wat wil je geven als prijs?" grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    De zalf piekt op mijn wondje. 'Het piekt.' zeg ik en schud dan mijn hoofd. 'Maar vanavond doe ik dat af.' lach ik en pak zijn hand weer vast.

    Joshua Devine
    'Knuffel, kus op wang, ... je weet vast wel iets.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Dat zou je inderdaad kunnen doen, ja. Wat weerhoud je ervan?'' vroeg ik hem, nu ook lichtelijk geamuseerd.
    Ik streek een blonde haarlok achter mijn oor, en keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    "Goed, dan gaan we nu eten!!" riep ik blij en sleurde haar bijna mee de gang op. Ik grinnikte om mijn eigen gekheid en keek haar lachend aan.

    Braxlin 'Rose'
    "Nou een knuffel heb ik al gehad." grijns ik. "Dus..."
    Ik wist niet waar dat plots vandaan kwam, moest ik nu niet blozen?


    “To live will be an awfully big adventure.”