• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik pak mijn broodje maar laat hem dan weer liggen. geen zin dan maar alleen de appel. Ik bijt kleine hapjes uit de appel en drink een beetje fruitsap. 'Tja seks en dan eten.' mompel ik lachend en rol mijn ogen.

    Joshua Devine
    Ik zie dat ze kippenvel heeft en dat haar lippen een beetje blauw waren. Ikzelf heb het altijd veel te warm. Ik knuffel haar om haar warm te houden. 'Niet onderkoelt raken he?' zeg ik en bloos nog steeds.

    Axton
    Ik grinnik en knipoog naar haar.
    "En wie weet wat er vandaag nog volgt." grijns ik. Of morgen... wanneer ik het ritueel moet doorstaan.

    Braxlin 'Rose'
    Ik bloos opnieuw als hij me knuffelt. "Nee, hoor. Ik heb snel koud, maar onderkoeld... dat nou ook weer niet." glimlach ik en kijk naar hem op.
    "Hé, bloos je nou?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Oh, ik zeg niet per definitie dat je dom bent, Damon,'' grijnsde ik.
    Ik haalde lichtjes mijn schouders op. ''Dan spreek je jezelf een beetje tegen, aangezien je enkele minuten geleden nog hebt gezegd dat je je hier vermaakt,'' zei ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Leslie word trillend waker en ik druk haar tegen me aan. 'Shtt het was maar een droom.' fluister ik geruststellend in haar oor. Ik laat mijn hoofd een beetje op het hare leunen. 'Alles komt goed.'


    Leslie Day
    Jake drukt me tegen zich aan. 'Shtt het was maar een droom,' fluistert hij in mijn oor. 'Alles komt goed.' en ik word gerustgesteld door Jake. Maar ik tril nog steeds een beetje. 'Geen droom. Nachtmerrie. Koortsdroom.' mompel ik. En ik druk me nog dichter tegen Jake aan. Zijn hoofd leunt op de mijne.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm..' Mompel ik terwijl ik haar met een schuingeheven hooft aankijk, 'Ik verander nog al snel van mening'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Ja wie weet wat vandaag nog brengt. Ik heb genoeg.' zeg ik als ik een halve appel gegeten heb. Ik weet niet waarom maar mijn honger is over. Misschien door dat vreselijke wicht dat de kantine binnen komt lopen. 'Axton! Wat leuk je te zien!' zegt ze en komt naar ons toe gelopen op stiletto's.

    [Dat is Ashley, even om te zeggen.]

    Joshua Devine
    'Ehm-' Ik word nog roder. Man, ik haat dit. 'Ja, jij bent niet de enige die rood kan worden.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Soms zou ik willen dat ik in haar hoofd kon kruipen als ze slaapt en de nachtmerrie wegjagen. Bijvoorbeeld als het een draak was, ik de ridder zou zijn. Ik wil haar redden zelfs van een nachtmerrie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Ja, dat heb ik door,'' grijnsde ik.
    1-0 voor Lizz. Mij overtuig je niet zo snel.
    ''Maar goed, als je beter gezelschap wilt, succes met zoeken,'' zei ik met een geamuseerde twinkel in mijn ogen, en maakte aanstalten om verder door school te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    Ik draai me verwonderd om. "Euh... wat? Ah! Ashley! Lang geleden!" ik wou dat het nog langer geleden was, maar dat zei ik niet.
    "Ga jij nu hier naar school?"

    Braxlin 'Rose'
    "Oh, zo schattig." plaag ik hem, om hem terug te pakken voor net.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik tril steeds minder, ik vind het fijn dat Jake er nooit naar vraagt, wat voor droom ik precies heb. Uiteindelijk ben ik weer gekalmeerd. 'Dankje,' zeg ik zacht. En ik kijk Jake aan. 'Ik ga even een pijnstiller pakken.' en ik kom overeind om een pijnstiller te pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Axton en Alexi hebben blijkbaar nog niet gehoord wat ze met Jake heeft gedaan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik concentreer me weer op de appel die ik ging weggooien. Ik ken die Ashley niet en ik denk niet dat ik ze wil leren kennen.
    'Ja, ik doe alles om bij mijn Jakey te zijn.' lacht ze vals. Ik kijk verwondert op. 'Jake is met Leslie.' Ze rolt haar ogen. 'Niet voor lang meer. En wie ben jij, dom wicht.' sist ze. 'Gaat jouw niet aan.' zeg ik en zet een lieve glimlach op. 'Axton's nieuwste verovering. Ik dacht dat je betere smaak had.' zegt ze tegen Axton. Wat heeft iedereen van de week met me uitmaken?

    Joshua Devine
    'Het is niet schattig;' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [idd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'En wat ben jij vanplan te gaan doen dan?' Vraag ik haar terwijl ik nogsteeds op dezelfde plek tegen de muur geleund sta, als ze wegwouw ging ze weg maar ik had zo'n idee dat ze niet vanplan was dat te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth 'Lizz'
    Met een kleine grijns draaide ik me om, en haalde nonchalant mijn schouders op.
    ''Beetje rondkijken, zoeken naar vermaak,'' dat laatste voegde ik er met een zachte grinnik aan toe, en ik keek hem uitdagend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Hmm.. Er zijn vast erg interesante mensen' Zei ik met een vleugje sarcasme terwijl ik nogsteeds tegen de muur aan leunde.


    Don't be like the rest of them, darling