• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    Elizabeth 'Lizz'
    Toen ik in mijn kamer was, gooide ik mijn koffer op mijn bed. Pakte ik later wel uit.
    Ik stak even snel een sigaret op. Waarschijnlijk mocht je hier niet roken, maar veel kon het me niet schelen. Ik keek even uit het raam; het uitzicht was over een bos. Ging er mee door.
    Toen ik mijn sigaretje bijna had opgerookt, besloot ik deze school maar eens te verkennen. Ik zag het niet echt zitten om straks verdwaald te raken..
    Ik liep uiteindelijk door de gangen, nam de laatste trekjes van mijn sigaret en gooide die toen een willekeurige richting op terwijl ik het rook uitblies.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Sadler
    Ik knik en blijf gewoon liggen naar het plafond starend.
    'Zou je me haten als ik Ashley vermoord?' Ik meende het. Niet omdat ik kwaad was, gewoon omdat ze iedereen zijn leven wil verpesten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik denk na over zijn vraag. 'Ik zou je niet haten,' zeg ik tegen hem. 'Maar ik weet niet of ik er blij om kan zijn als ze dood is.' ik ril weer. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan. 'Niemand verdient het om dood te zijn. Hoe.. levendverziekend die mensen ook zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Les, ze is al bijna 500 jaar oud. Normaal moest ze al 400 jaar geleden gestorven zijn als ze een mens was.' merk ik op. 'Trouwens ze verpest het leven van alle mensen, mijn leven, jouw leven, en al die andere mensen. Het leven van mijn nichten en nonkels. Iedereen heeft al geleden door haar.' Ik zucht, ik praat te veel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op naar hem. 'Als ze je leven zo heeft verziekt, waarom kwam je dan telkens bij haar terug?' vraag ik aan hem. Dit is niet verwijtend. Ik ben er gewoon nieuwsgierig naar. Hoe het komt dat hij telkens naar haar terug gaat. 'En ja, ze heeft levens verpest, maar ik kan niet die van haar ontnemen. Of blij zijn als jij die van haar ontneemt.' ik kijk naar Jake. 'Mijn echte leven is me ontnomen... door mijn eerste liefde. Hij was een demon, ik een mens.' ik sla mijn ogen neer. Ik praat zacht verder. 'Ik was verliefd op hem. Nick. En ik liet me veranderen in een demon. Ik wilde voor altijd bij hem zijn...' ik slik. 'Maar hij heeft me gebruikt. En mishandeld.' dit heb ik nog nooit aan iemand verteld. 'En uiteindelijk verliet hij me. Ik heb vaak gewild dat ik er niet meer was. Maar telkens als ik op de rand stond om mijn leven op te geven bedacht ik me dat ik niet mijn leven wilden vernietigen alleen maar omdat hij me zoiets heeft aangedaan...' ik kijk Jake weer aan. 'Daarom kan ik anderen het leven niet ontnemen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Moet je iets hebben? Een pilletje tegen de misselijkheid of... of is het te warm? Te koud?" vroeg ik bezorgd, maar bleef gewoon naast haar liggen. Ik wist zo al dat ze zich sterk zou houden. En misschien overdreef ik soms wel met mijn bezorgdheid.

    Braxlin 'Rose'
    Ik knik glimlachend en duik ook eens onder. Als ik boven kwam, plakte mijn haar helemaal tegen mijn hoofd. Oh, fijn, dat zou straks weer beginnen krullen. "Ik kom." glimlachte ik en zwom achter hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik knik en bijt op mijn lip. Ik voel me nu nog rotter. 'Ik kwam bij haar terug omdat...' Ik bijt op mijn lip. 'Het was gemakkelijk om mijn gevoelens uit te schakelen bij haar. Ik voelde niets meer en ik vond het best. Geen pijn, geen honger, geen gevoelens. Ik vond het best al die jaren, en zij dacht dat ik van haar hield en daarom terugkeerde. Ik wilde gewoon de pijn niet, Leslie. Ik raak nochal snel gehecht aan iemand en om de zoveel tijd maak ik eens vrienden. Echte menselijke vrienden. Meestal jongens, maar het loopte altijd slecht met hen af. Ik wilde het verdriet niet. Het was laf.' ratel ik maar door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Nee hoor, ik ren wel.' Plots komt er zonder waarschuwing een golf. 'Net als nu.' mompel ik nog snel, spring het bed uit en ren naar het toilet. Ik hang boven de pot en geef over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua Devine
    Ik pak onder water haar hand vast. Ik zwem naar het midden van het meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik spring ook recht en volg haar op de voet. Als ze boven het toilet hangt, hou ik haar haren met 1 hand uit haar gezicht, terwijl ik met de andere over haar rug streek.
    "Het is goed, zo voorbij. Het is zo voorbij." mompelde ik zachtjes.

    Braxlin 'Rose'
    Mijn hand in de zijne voelt warm en tintelt. Mijn wangen reageren vanzelf met kleine blosjes, maar gelukkig deze keer minder opvallend.
    Ik volgde hem naar het midden van het meer en bleef daar watertrappelen, aangezien de bodem te ver weg was om op te staan.
    Ik keek hem met een lichte glimlach op mijn lippen en nog steeds de blosjes op mijn wangen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik ril weer. En sluit mijn ogen. 'Sorry,' zeg ik dan. 'Het was niet laf van je.' ik schud mijn hoofd. 'Je deed wat je nodig had.' en ik kijk weer naar hem. 'Maar waarom ging je dit keer terug? Of eigenlijk verder? Ondanks dat ze je uitdaagde. Waarom had je haar nu nodig?' ik sluit mijn ogen weer. 'Het spijt me.' zeg ik alvast. Ik laat hem slechter voelen waarschijnlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Als de laatste golf weggetrokken is laat ik me uitgeput op de grond vallen.
    'En dit gaat dus 2 keer per dag gebeuren?' Ik lach vreugdeloos. 'Tof.'

    Joshua Devine
    'Je blosjes zijn echt schattig;' glimlach ik en wrijf even over haar wang.
    Ik blijf even stilstaan maar vergeet te trappelen en ga kopje onder. 'Oeps?' proest ik het uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik weet niet. Ik werd teruggetrokken naar het verleden. Ik heb echt genoeg met jouw en ik hou van je maar ze bracht me terug naar de plek waar alles begon en ik dacht even dat ik in die tijd zat. Het kan onlogisch en een flauwe smoes klinken. Maar dat is het niet... geen smoes bedoel ik.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk haar bezorgd aan.
    "Blijf rustig zitten." zeg ik en vul een glas water aan de kraan. Ik geef het haar zodat ze haar mond kan spoelen.
    "Moet dit echt gebeuren? Ik bedoel: kan je er niets aan doen?"

    Braxlin 'Rose'
    "Dat zijn ze niet." mompel ik opnieuw blozend en schiet in de lach als hij terug boven komt.
    "Hoe kan je dat nou vergeten?" grinnik ik en schud lachend mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja, dit hoort bij de zwangerschap. 2 keer per dag normaal. 'S ochtends en in de namiddag of zo. Ik heb echt nood aan alcohol nu.' zucht ik. 'We gaan toch nog altijd uit he vanavond?' vraag ik hem.

    Joshua Devine
    'Je leidde me af met je rode wangen.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'