• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [HAHA no, roze is awesome. :'D]
    Elizabeth 'Lizz'
    Ik liep langs een jongen heen die zijn blik op me had laten hangen, maar veel aandacht schonk ik er niet aan.
    De vrouw achter de balie vroeg om mijn naam.
    ''Elizabeth Moore,'' zei ik kortaf, en tikte ongeduldig met mijn nagels op het houten blad. De vrouw gaf me een sleutel. ''Kamer..-'' - ''Ja, ja, kamer 163. Ik ben niet blind,'' zei ik, terwijl ik met mijn ogen rolde. Het stond tenminste met gigantische letters op het sleuteltje.
    Ik kreeg even de kans om de jongen te bekijken. Niet slecht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    "Hmm, nee, het worden waarschijnlijk mama's kindjes. Kan bijna niet anders met zo'n lieve mama." glimlachte ik en druk mijn lippen op de hare.
    Pff, moesten we echt nog zoveel maanden wachten?

    {hmm, alst een tweeling zou zijn, zou het grappig zijn als het meisje een papa's kindje wordt en de jongen een mama's kindje ;p
    best schattig eigenlijk ^^}

    Braxline 'Rose'
    Mijn hart slaat even een slag over bij die scheve glimlach. Gelukkig ben ik al bloedrood en kan ik dus niet roder worden.
    "Ik wil helemaal niet van je af." mompelde ik zacht en kon mijn ogen niet van hem afwenden. Mijn handen voelde warm aan waar hij hem vast had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ik ook.' fluister ik 'Ik ook.'
    Ik vermoord Ashley nog. Maar ik laat haar niet winnen, ik geef Leslie niet op. Ik kan het niet. 'Misschien...' Ik gooi het idee direct weer weg. Ze zou nooit meegaan of instemmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja xd laten we er een tweeling van maken xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Misschien...' begint Jake zijn zin. Maar hij maakt de zin niet af. Wat eigenlijk frustrerend is. Maar ik laat me niet opfokken of wat dan ook. 'Jake, maak je zin af alsjeblieft. Misschien wat?' en ik til mijn hoofd weer op om naar hem te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik heb het meer op blauw.. Of anders groen.. XD}

    Damon Salvator

    Ik keek nog een keer kort naar het meisje dat zich bij de balie introduceerde als Elizabeth Moore, en richte mijn aandacht weer op de mensenvrouw achter de balie. Die mensen werden steeds dommer. 'Meneer Salvator' Zei ze vervolgens waarna ze mijn rooster mijn kant opstak en ik hem aanpakte om vervolgens me om te draaien en richting mijn kamer te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {yeey! Maar kunnen we later dan eens een tijdsprong maken?
    Anders duurt het veel te lang}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elizabeth 'Lizz'
    Nu was het mijn beurt om dat rooster uit haar handen te grissen, en met het getik van mijn hakken op het achtergrond liep ik door de gangetjes en op trappen. Uiteindelijk kreeg ik kamer 163 in zicht, en stopte de sleutel in het sleutelgat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    'Misschien moeten we even op weekend of zo, even weg van dit alles.' zucht ik.
    'Maar dat is niet zo'n goed idee zeker?' fluister ik zachtjes en druk een kus op haar kreun.

    Alexi
    Ik lach 'Ik denk eerder papa kindjes, maar we zien wel.' Jep dat worden een leuke paar maanden. Ik zucht. Al mijn eten er weer uitgooien.

    Joshua Devine
    Ik glimlach. 'Dus wat wil je doen?' vraag ik haar. 'We kunnen zwemmen, rondneusen, uit de school slippen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja ok xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn kruin. Ik hoor zijn hart kloppen. 'Ik weet niet of het een goed idee is...' antwoord ik eerlijk. 'Maar.. Ik zou het wel willen.' en ik kijk weer naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja?' Ik glimlach. Nu is het een echte glimlach. 'Waar wil je dan naartoe van het weekend?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Het zou leuk zijn als we die zwangerschap konden vooruit spoelen." mompelde ik en legde mijn hoofd tegen het hare. Het leek me geweldig om ons kind in mijn armen te kunnen houden.
    "Maar dit hoort erbij en jij hebt de moeilijkste job." Het zou misschien nog moeilijk worden om haar te zien lijden en vechten en zelf niets te kunnen doen.

    Braxlin 'Rose'
    "Het lijkt me allemaal wel leuk. Kies maar waar je het meest zin in hebt." glimlachte ik en was blij te voelen dat het rood wat wegtrok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon Salvator

    Bij mijn kamer aangekomen zie ik hetzelfde meisje een eindje verderweg bij de deur van haar kamer, aangezien ik totaal geen zin had om mijn tas uit te pakken en ik verder de kamer geen blik waardig keurde gooide ik mijn tas op het het bet en besloot ik naar de kantine te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij glimlacht naar me, hij is echt blij met mijn antwoord. 'In iedergeval weg van hier,' zeg ik dan. 'Misschien naar iets aan de kust.' ik kijk hem aan. Beelden flitsen weer voor mijn ogen van Ashley en Jake samen. Ik sluit mijn ogen en kijk weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.