• Ik heb echt een hekel aan m'n voeten. Ze zijn niet stevig, dus ik heb een poos geleden steunzolen gekregen. Mijn probleem is dus met mijn voeten, dat ze naar binnen lopen! En als ik er niks aan deed kon ik later last van m'n rug krijgen! :S Wou ik vandaag hele leuke schoenen kopen, maarja dan zijn ze weer niet te stevig!

    Hebben jullie dat nou ook?(typing)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:15 ]


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Nee, ik koop gewoon random schoenen en kijk verder nooit naar de kwaliteit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Nee, ik koop gewoon random schoenen en kijk verder nooit naar de kwaliteit :'D

    Nee, maar snap dat het vervelend is!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb zo'n knobbelteen dus ik kan ook niet alle schoenen kopen die ik wil.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb een bult op me hiel/hak whatever zitten, en daardoor zijn me voeten niet even groot T_T Dus stevige schoenen etc doen echt pijn. Maargoed, als ze mooi zijn draag ik ze.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik moet eigenlijk ook steunzolen hebben, vanwege platvoeten. Maar we hebben er geen geld voor :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik stap ook naar binnen met me schoenen. dus ze gaan automatisch dan zo blijven. & me moeder zegt telkens probeer recht testappen maar gaat niet.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:18 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    Ik stap ook naar binnen met me schoenen. dus ze gaan automatisch dan zo blijven. & me moeder zegt telkens probeer recht testappen maar gaat niet.

    Ja dat doet je voet, daar kan je niks aan doen, daarom heb ik ook steunzoolen, anders kan ik later iets met m'n rug krijgen ofzo?


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    MALFOYHEAD schreef:
    Nee, maar snap dat het vervelend is!


    Firm believer of all that is magic

    Ja, zoiets heb ik ook. Toch draag ik wel zo'n beetje alle schoenen die ik wil :x
    Maar ik merk nu soms al na een lange dag dat ik last van mijn benen/rug heb.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stonem schreef:
    Nee, ik koop gewoon random schoenen en kijk verder nooit naar de kwaliteit :'D


    comfort in c h a o s

    Volgens mijn moeder heb ik ingezakte voeten omdat ik heel erg naar binnenloop met mijn voeten, maar daar let ik eigenlijk nooit op met schoenen kopen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik loop ook naar binnen en heb speciale zolen, dus ik weet hoe je je voelt haha.

    ik niet..
    maar een vriendin van mij wel


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik loop juist naar buiten. Mijn enkelbanden zijn gescheurd, dus ik moet inderdaad ook stevige schoenen en steunzolen.
    Maar als ik een paar leuke schoenen zie die niet heel stevig zijn of als m'n zooltjes er niet in passen koop ik ze toch en draag ik ze gewoon wat minder. Het is heus niet dat je daar ineens ontzettende rugklachten van krijgt. Overigens is het ook goed om je zooltjes niet altijd te dragen in schoenen, zodat je voeten niet 'lui' worden.