• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Oke, jij wint.' grinnik ik. Ik kijk naar de tv en Phineas, die net 'O, daar ben je Perry.' zegt. 'Hij is bijna afgelopen.' zeg ik. 'Wat willen jullie kijken. Hierna is trouwens Zack and Cody.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ben er weer. Wat heb ik gemist en met wie kan Naomi praten wil niet storen tussen Marten en Hope, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    'yay ik win,' zeg ik lachend. 'en heel eerlijk, jij zou je doodvervelen met de progamma's die ik kijk, dus Zack en Cody is prima,' zeg ik. 'Ik ga mijn bord weg brengen, ben jij al klaar?' vraag ik hem terwijl ik alvast opsta en mijn shirt naar beneden trek. Hij was omhoog gekropen, en ik heb toch liever niet dat mijn heel gezellig in het zicht hangt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    Ik zie Naomi in de keuken zitten en ga langs haar zitten. 'Hoe gaaat het?' vroeg ik aan haar. Ik wilde weten of het waar was wat Hope zei.

    Naomi Grenhold
    'Hey, het gaat oke.' zeg ik dan en sta op trek mijn trui weer wat naar beneden en pak dan wat water en ga weer zitten en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Mag ik je wat vragen?' vroeg ik, 'En wil je dan eerlijk zijn?' Ik zuchtte even diep en keek Naomi aan. Mijn hart bonkte als een gek. 'Vind jij.. Mij.. Leuk?'

    Naomi Grenhold
    Ik zucht, dit was te verwachten. 'Hope heeft het je verteld, is het niet?' zeg ik dan zuchtend en kijk hem dan aan. 'Ik weet het niet.' zeg ik dan zacht. 'Maar het was gewoon fijn toen we, ja, je snapt wel, het gaf me een fijn gevoel, ja, ik kan het gewoon niet goed uitleggen, maar ik snap het als het voor jouw niks betekent.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en kijk naar het water in mijn handen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    Naomi Grenhold
    Ik zucht, dit was te verwachten. 'Hope heeft het je verteld, is het niet?' zeg ik dan zuchtend en kijk hem dan aan. 'Ik weet het niet.' zeg ik dan zacht. 'Maar het was gewoon fijn toen we, ja, je snapt wel, het gaf me een fijn gevoel, ja, ik kan het gewoon niet goed uitleggen, maar ik snap het als het voor jouw niks betekent.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en kijk naar het water in mijn handen.


    Elan Smith
    'Ik.. Vond het ook fijn met jou.' antwoordde ik en ik knuffelde haar. Ik stond op en liep naar mijn kamer en liet me op mijn bed vallen. Ik wist niet wat ik moest denken, ik twijfelde of ik eigenlijk nog wel homo was.

    [ik verveel me, ik verveel me zo te pletter]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Ik grijns en loop dan ook naar mijn kamer toe en ga op bed liggen, maar weet niks te doen en sta dan weer op en loop dan de inloopkast in om te kijken wat er nou allemaal precies voor kleren zijn, iets beters heb ik op het moment toch niet te doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Komt iemand naar Elans kamer?]

    [Wie wil je dat er naar Elan's kamer komt?:8]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Pookiebear schreef:
    Hope Rhiannon Devlin
    'yay ik win,' zeg ik lachend. 'en heel eerlijk, jij zou je doodvervelen met de progamma's die ik kijk, dus Zack en Cody is prima,' zeg ik. 'Ik ga mijn bord weg brengen, ben jij al klaar?' vraag ik hem terwijl ik alvast opsta en mijn shirt naar beneden trek. Hij was omhoog gekropen, en ik heb toch liever niet dat mijn heel gezellig in het zicht hangt.


    Marten Yusthin Kloster

    'Ja.' zeg ik en ik geef het bord. Mijn hoofd deed nogsteeds erg veel pijn maatregel het doekje hield wel. 'Het doekje helpt wel.' zeg ik grijnzend


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'mooi zo,' zeg ik en ik neem zijn bord aan en breng het naar de keuken. Daar kijk ik even naar mijn reflectie in de magnetron, en doe mijn haar goed. Dan vul ik een bakje met koud water en loop weer teurg. 'misschien moet er een nieuw doekje op,' zeg ik en ik leun naar voren om het doekje van zijn voorhoofd af te halen. ijn lippen hangen nu minder dan 3 cm van die van hem, maar ik houd me in. Ik maak het doekje weer nat en leg hem weer op Marten's voorhoofd. 'beter?' vraag ik, terwijl ik mijn hoofd nog even dicht bij die van hem laat hangen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik laat Naomi wel komen]

    Naomi Grenhold
    Na een tijdje begint dit me ook al te vervelen en besluit ik toch maar naar Elan's kamer toe te gaan. Ik trek mijn trui recht en loop dan naar zijn kamer, klop even op de deur en loop dan een stukje naar binnen en blijf staan. 'hey.' zeg ik dan en glimlach.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 22:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp