• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Het is leuk hoor! Kijk dat is Candace. En dat Phineas, en dat Ferb. En dat zijn Perry en dokter Dovensmirtsch.' ik wijs alle personages aan. 'Ja, ik wil er een met kaas en tomaat.' zeg ik tegen Hope.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik grinnik. 'Is goed, maakt niet uit welke, ik lust toch alle pizzas.' zeg ik dan lachend en kijk dan verder naar Phineas and Ferb. 'Dit is nog best grappig.' zeg ik dan grijnzend.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    het ging zo goed, zo goed, en toen kwam Naomi binnen. Ik heb nu al geleerd dat ik haar niet de schuld moet geven, want ik ga niet weer mijn hart uitstorten, maar toch. Ik haal 3 pizza's uit de vriezer en gooi ze in de oven. Daarna zet ik een timertje aan en loop ik weer terug naar de woonkamer. Daar pak ik eerst een fleecedeken uit de kast, en daarna ga ik weer naast Marten zitten. Ik drapeer de fleecedeken over mijn benen, en hoop dat ze nu warm zullen blijven.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk even hoe Hope de pizza's gaat doen. Ik kijk weer naar de tv. 'Ik wil ook 104 dagen zomervakantie.' zeg ik. Hope komt weer bij me zitten met een deken. 'Dat lijkt me gaaf.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'wat ga je met zoveel tijd doen? achtbanen en raketten bouwen, robot gevechten houden, tijdmachines bouwen?' vraag ik plagend, terwijl ik doel op wat Phineas en Ferb in hun vakantie doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik ga even eten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'Dan moet ik eerst een broer en een zus krijgen. En een vogelbekdier en een vader. Mijn vader is weggelopen toen mijn moeder zei dat ze zwanger was.' zeg ik. Ik vond het wel best zo. Alleen jammer dat mijn tweede naam van hem is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik moest trainen, maar ik ben er weer ^^]

    Elan Smith
    Ik kwam erbij zitten, met een groot stuk pizza. 'Voel je je al beter?' vroeg ik aan Marten. Hij leek me aardig.

    Hope Rhiannon Devlin
    'oh, sorry. Maar als het je iets opvrolijkt, ik wil best Candace zijn,' zeg ik. of Isabella denk ik erachteraan. Als ik Elan binnen zie komen met pizza, denk ik weer aan onze pizza´s. Alsof gepland gaat het timertje af. ´ik ben zo terug,´ zeg ik terwijl ik de deken van me af sla. Ik haal de pizza´s uit de oven en leg ze elk op een bord. Dan loop ik de woonkamer weer binnen. ´alsjeblieft,´ zeg ik en ik geef er een aan Naomi. ´en een voor meneer,´ zeg ik waarna ik het bord op Martens schoot zet en zelf ook weer ga zitten. ´eet smakelijk,´


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik. 'Je hebt geen rood haar!' zeg ik. 'Je lijkt meer op Staycey, Vannessa of Isabella.' zeg ik grijnzend. 'Welke ben je het liefst'. Ik kijk naar Elan die binnen komt. 'Ja, Het gaat al beter.' zeg ik. Hope haalt de pizza's en ik neem een hapje. 'Lekker!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'en jij ook niet! Isabella kan eigenlijk alleen maar als ik een groep meiden vind die scoutingsmeiden willen zijn.Maar toch kies ik Isabella, dan maar geen groep meiden,' Ik glimlach. 'Dus wie ben jij dan?' vraag ik hem, waarna ik zeg 'ik ben trouwens blij dat je het lekker vind, want naast een gekookt ei is dit het enige wat ik kan maken,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'De enige jongens met bruin haar zijn Dovensmirtsch en de vader. Maar die wil ik niet zijn. Ow, Buffort en Baljeet ook niet. Ik kies voor Jeremy, ookal heeft hij blond haar.' ik grijns even. 'De pizza is hoe gelukt!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'dat vind ik fijn,' zeg ik terwijl ik zelf ook een hapje pizza neem. 'maar als Jeremy kun je geen raketten en achtbanen bouwen, je kunt alleen maar hamburgers maken. wat een geweldige baan,' zeg ik sarcastisch, maar met een glimlach. Zo vaag hoe we een heel serieus gesprek aan het voeren zijn over Phineas en Ferb.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'maar jij kan geen hamburgers maken!' zeg ik vrolijk. 'Jij zegt altijd: "hoi Phineas, wat doe je?"' ik grinnik weer even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'dat is waar. Maar ik mag altijd meedoen, jij mag alleen maar naar Candace's gezeik luisteren over hoe vervelend Phieas en Ferb wel niet zijn. Dus ik win,' Ik glimlach en zet daarna mijn bord met nog een halve pizza erop op tafel. 'ik zit vol,' mompel ik, waarna ik me weer naar achteren laat vallen op de bank.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see