• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [sorry, dat krijg je als ik mijn personages onmogelijke dingen geef, daar worden ze allemaal depressief van]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    Ik zie Hope wegrennen en ik sluip achter haar. Voor haar kamer blijf ik een tijdje staan en daarna klop ik aan. 'Hope?' zeg ik zacht. 'Mag ik binnenkomen?' Nog voordat ze antwoord kom ik al binnen. 'Meisje, wat is er?' vraag ik. Ik ging langs haar zitten en sloeg mijn arm om haar heen, en trok mij dicht tegen haar aan.

    Hope Rhiannon Devlin
    Als Elan binnenkomt, veeg ik snel mijn tranen weg. 'Ik wil gewoon naar huis, Elan. Ik kan dit niet,' Ik twijfel even, maar besluit dat ik het net zo goed kan vertellen. 'Ik heb thuis een vriendje, Adam, en we zijn al heel lang bij elkaar. Maar sinds we hier zijn, weet ik niet meer of ik van hem hou als een vriendje of als een broer. En nu begin ik gevoelens te krijgen voor Marten, en nu weet ik helemaal niks meer zeker,' zeg ik met een klein stemmetje. De tranen glijden weer over mijn wangen en ik leun met mijn voorhoofd tegen Elan's schouder. 'sorry dat ik zo zeik,' zeg ik tegen zijn schouder.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold

    Ik zucht en kijk dan naar Marilyn. 'Ik ga ook even bij Hope kijken.' zeg ik dan zacht tegen haar. 'Ik ben zo terug.' zeg ik dan en sta op en loop naar Hope's kamer toe en zie dat Elan er al is dus blijf in de deuropening wachten en bijt op mijn lip, dit is eigenlijk allemaal mijn schuld, dat Hope en Marten verdrietig zijn en bijt harder op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 13:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    op een of andere manier heb ik het altijd door als mensen in de buurt zijn. Het is dus geen complete verrassing als ik Naomi in de deuropening zie staan. 'hij vindt jou leuk,' Zeg ik zacht. Het is niet haar schuld, ik bedoel ze is een geweldige meid en als ik op meiden viel, zou ik Naomi waarschijnlijk ook leuk vinden. Maar toch geef ik haar stiekem een beetje de schuld. Ik sta op en loop naar haar toe. 'het is niet jouw schuld, maar toch geef ik jou de schuld, sorry,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 13:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Grenhold
    Ik knik en kijk haar dan aan. 'Sorry.' zeg ik dan zacht en loop weer de kamer uit en ga naar mijn eigen kamer en ga op mijn bed zitten en ga met mijn handen in mijn haren. Wat moet ik nu doen?!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Pookiebear schreef:
    Hope Rhiannon Devlin
    Als Elan binnenkomt, veeg ik snel mijn tranen weg. 'Ik wil gewoon naar huis, Elan. Ik kan dit niet,' Ik twijfel even, maar besluit dat ik het net zo goed kan vertellen. 'Ik heb thuis een vriendje, Adam, en we zijn al heel lang bij elkaar. Maar sinds we hier zijn, weet ik niet meer of ik van hem hou als een vriendje of als een broer. En nu begin ik gevoelens te krijgen voor Marten, en nu weet ik helemaal niks meer zeker,' zeg ik met een klein stemmetje. De tranen glijden weer over mijn wangen en ik leun met mijn voorhoofd tegen Elan's schouder. 'sorry dat ik zo zeik,' zeg ik tegen zijn schouder.


    Elan Smith
    Ik kijk haar aan, ik had echt medelijden. 'Ik ken Adam niet, maar hij lijkt me geweldig, en lief. En je moet hem dit niet aandoen. Je vind Marten leuk, omdat je iemand nodig hebt die bij je is!' Ik zuchtte. 'Ik ben er altijd voor je. Je kunt alles aan me kwijt.' Ik glimlachte en zei:'Alles komt wel goed.'

    Hope Rhiannon Devlin
    'dankje, maar ik weet niet zeker of alles wel weer goed komt. Ik weet niet eens of ik Adam ooit nog zal zien. Kut ontvoering,' zeg ik. 'En nu voelt Naomi zich waarschijnlijk schuldig omdat ik heb gezegd dat ik haar de schuld geef, terwijl zij er niks aan kan doen. Misschien moet je haar ook helpen, mij wil ze waarschijnlijk niet zien. Plus, ze vindt jou leuk, dus ik denk dat jij wel naar binnen mag,' meteen nadat ik het zeg, bijt ik op mijn lip. Ik weet helemaal niet of ik dat wel mocht vertellen, ookal heeft ze het ons allemaal verteld, het was niet geheel vrijwillig. 'Dat laatste heb je niet van mij, oké. Ik wil niet dat Naomi mij nog meer gaat haten,' zeg ik tegen Elan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    Hope Rhiannon Devlin
    'dankje, maar ik weet niet zeker of alles wel weer goed komt. Ik weet niet eens of ik Adam ooit nog zal zien. Kut ontvoering,' zeg ik. 'En nu voelt Naomi zich waarschijnlijk schuldig omdat ik heb gezegd dat ik haar de schuld geef, terwijl zij er niks aan kan doen. Misschien moet je haar ook helpen, mij wil ze waarschijnlijk niet zien. Plus, ze vindt jou leuk, dus ik denk dat jij wel naar binnen mag,' meteen nadat ik het zeg, bijt ik op mijn lip. Ik weet helemaal niet of ik dat wel mocht vertellen, ookal heeft ze het ons allemaal verteld, het was niet geheel vrijwillig. 'Dat laatste heb je niet van mij, oké. Ik wil niet dat Naomi mij nog meer gaat haten,' zeg ik tegen Elan.


    Elan Smith
    Ik keek Hope met grote ogen aan. 'Vind Naomi.. Mij leuk?' Dit was echt verwarrend. 'En Naomi zal je vast niet haten. Ik denk dat ze het wel zal begrijpen, misschien zal het over een paar dagen weer zijn zoals het eerst was.'

    Hope Rhiannon Devlin
    'ja, of ze zei het alleen maar om Marten te laten zien dat ze hem niet leuk vind, maar ik geloof dat ze het meende,' Nu voel ik me al helemaal schuldig omdat ik degene ben die het Elan heeft verteld. Hij ziet er oprecht verward uit. 'En ik hoop het, Naomi was de eerste persoon die ik hier leerde kennen, dat is toch anders dan de personen die je daarna leert kennen. Nu moet ik alleen maar de goede woorden vinden om te zeggen dat het me spijt, daar ben ik niet heel goed in,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    Ik sloeg mijn handen voor mijn hoofd. 'Waarom is dit zo moeilijk?' vroeg ik, al was het niet echt een vraag. 'Ik.. Ik weet het ook allemaal niet meer. Het is allemaal zo verwarrend.' Ik zuchtte diep. 'Ik weet niet wie ik hier het eerst leerde kennen. Maar vanaf dat ik het wél wist was Naomi de eerste die ik hier 'ontmoette'. Al was het niet echt ontmoeten.'

    Hope Rhiannon Devlin
    'wij zitten hier ook in één grote zooi met z'n allen,' zeg ik. 'ik wou echt dat er een manier is om weg te kunnen, van de zooi dan, want ik denk niet dat ik mijn familie nu onder ogen zou kunnen komen,' Ik kijk naar mijn handen en mijn oog valt op mijn kleding. Door het vuur en de tranen zitten ze onder de vlekken. 'Ik ga me heel even omkleden,' zeg ik en ik ren de kast in. Daar pak ik een oversized shirt en trek het aan. Ik loop weer terug naar Elan. 'sorry, ik kan er gewoon niet tegen als mijn kleding vies is,' zeg ik met een mini glimlach.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Ik zucht en sta dan op en loop naar de inloopast en pak wat danskleren en trek die aan en doe mijn haren slordig vast en loop dan de kamer uit en loop ook lang de kamer an hope en kijk even naar binnen terwijl ik langsloop en bijt dan weer op mijn lip en loop door, opzoek naar een danszaal, die ik al snel gevonden heb en loop dan naar de muziekinstalatie en zet deze aan en zoek dan de juiste muziek die ik al snel gevonden heb en loop dan naar het midden van de dansvloer en begin met mijn dans .

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk even om me heen. Ik moest hier weg! Ik loop naar binnen en pak een lepel. Ik ga nar het hek en begin met graven. Ik-moest-hier-weg! Ik begin harder te graven en heb nu een klein gat. Dat gat moet groter! Ik maak het gat wat groter en graaf verder. Erg snel gaat het niet met een lepel, maar het is beter dan niks.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!