• Dat de mensen van Q nog meer over mij weten dan mijn vrienden of ouders.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mij niet (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seaside schreef:
    Bij mij niet (cat)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Twee mensen hier weten meer als sommige andere vriendinnen van me. Maar die twee zijn dan ook echte vriendinnen voor me want hen zag ik ook al vaker. (cat)

    Seaside schreef:
    Bij mij niet (cat)
    bij mij gelukkig ook niet xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bij mij ook niet. Sommige dingen weten mensen van Q wel en die weten mensen in mijn persoonlijke omgeving niet, maar dat is bij bijna niks.. :P


    Bad decisions make good stories.

    Seaside schreef:
    Bij mij niet (cat)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij mij is dat niet echt zo. Naja sommige hier weten heel veel over me. Maar het is niet zo dat mijn vriendinnen/vrienden buiten Quizlet niks van me weten. Dat sowieso niet.

    Maar, ik denk dat dat wel opgaat voor meerderen hoor (nerd), dat mensen hier hen beter kennen als hun eigen ouders enzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij mij ook niet.
    Mijn ouders weten eigenlijk niet eens zo heel erg veel, heb niet een superband, ze weten niet precies mijn muziekstyl bijv.
    Mijn vrienden weten wel best veel.(krul)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:37 ]

    Bij een groot deel van mijn vrienden wel, maar slechts 2 staan daar buiten ;x

    Ik heb hier niet eens vrienden, rofl.

    Dat is best wel heel erg raar ja ;d

    Mijn beste vriendin hier op Q weet veel meer over mij dan mijn andere vriendinnen. ;x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Seaside schreef:
    Bij mij niet (cat)

    Bij mij ook niet. :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Hier weet bijna niemand wat over mij (krul)


    -