• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik zie dat Marten wakker is, en zet mijn Ipod uit. ´Pretty little liars, best interessant, alleen ik weet al hoe het eindigt, dus dat is wat minder,´ zeg ik met een glimlach. Opeens krijg ik een idee. Ik pak de afstandsbediening. ´Het maakt niet uit waar we zitten, er zou toch een nieuwskanaal moeten zijn,´ zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'Ja, misschien horen we wel wat over de ontvoeringen van ons.' ik kijk naar het beeldscherm 'Wacht, volgens mij is dit kanaal het.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik stop met zappen en ga zitten. ´ik hoop het,´ zeg ik. Ik heb nog nooit echt heel veel aandacht aan het nieuws besteed, daar word ik alleen maar verdrietig van. Maar nu kan het weleens heel belangrijk zijn.

    [wat gaan we eigenlijk zien?]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:27 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ze noemen alle vermiste op, en dat ze niet weten waarom ze zijn ontvoerd en al die stuff....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oké, dus we leven nog wel? dat is fijn]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ja, want ze zijn nog maar een paar dagen weg, je word pas dood verklaard als je bijna meer dan een jaar vermist bent, haha! Maar je kan ook neerzetten, het is niet zeker of ze nog in leven zijn.... ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [je weet maar nooit, misschien had de ontvoerder een anonieme tip gegeven dat we allemaal dood zijn en dat ze nu op zoek zijn naar onze lichamen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Haha, ja kan. EN WAAR IS ELAN HET IS ZIJN BEURT!!! Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk naar het beeldscherm en de nieuwslezer komt te voorschijn. 'De 12 jongeren die maandag op mysterieuze wijze zijn ontvoerd, zijn nogsteeds niet gevonden. De jongeren zijn tussen de 13 en 17 jaar. Mocht u een van deze kinderen hebben gezien bel dan dit nummer.' ze lieten onze foto's zien en het telefoonnummer kwam in beeld. 'We zijn vermist!' roep ik.


    (dit dus)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hope Rhiannon Devlin
    Vol ongeloof staar ik naar de tv. 'We zijn tenminste niet dood,' hoor ik mezelf zeggen. 'We moeten een telefoon vinden, we moeten een telefoon vinden, we moeten een telefoon vinden!' mijn stem verheft zich in paniek. 'Ze denken allemaal dat we vermist zijn, misschien zelfs dat we worden vermoord. We hebben hulp nodig!'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    Ik was echt heel blij, en ik kon niet beschrijven wat ik voelde. Ik kon alleen dom glimlachen. Ik pakte haar hand en kneep er zacht in. 'Zullen we naar beneden gaan?' vroeg ik.

    Naomi Grenhold
    'Mij best.' zeg ik dan grijnzend en sta op terwijl ik nog steeds zijn hand vast heb en gelukkig glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Er is hier geen telefoon. Die heb ik ook al gezocht.' ik kijk weer naar het beeldscherm, het gaat nogsteeds over ons. Ze vertellen nu wat over Elan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'ik weet het, ik ben gewoon wanhopig,' zucht ik en ik plof neer op de bank. 'Gaan ze over iedereen apart iets vertellen?' vraag ik. Ergens hoop ik niet dat ze familieleden gaan interviewen, want dat kan ik denk ik niet aan.

    [nu ik erover nadenk, Hope is emotioneel echt onstabiel]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    Trots met mijn vriendin Naomi liep ik hand in hand naar beneden, waar ik meteen naar de woonkamer liep. Ik zag dat Marten en Hope raar opkeken omdat we hand in hand liepen. 'Het is gebeurd,' zei ik, 'Naomi is mijn vriendin.' Ik gaf haar een kusje op haar mond.