• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hope Rhiannon Devlin
    'Ik denk dat ik Naomi even ga zoeken,' mompel ik tegen Elan en ik sta op. Het shirt valt net over mijn dijen, maar ik heb geen zin om wat anders aan te doen. Als eerste loop ik naar Naomi's kamer, waar ze niet is. dan begin ik een beetje rond te dwalen, totdat ik me opeens iets herinner. Naomi danst ook. Ik loop naar de danszaal waar ik ook in heb gedanst, maar daar is ze niet. Ik begin hopeloos te worden en begin rond te dwalen. Na een tijdje rondlopen hoor ik muziek uit een kamer komen. Ik loop er naartoe en kijk door het raam. Naomi is inderdaad aan het dansen. Ik blijf een tijdje kijken, nog steeds niet wetend wat ik precies moet zeggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Als ik dan klaar ben loop ik weer naar de stereo en zoek een ander liedje uit en begin dan weer met dansen en laat me helemaal gaan en als ik klaar ben kijk ik even de zaal door en zie dan Hope voor de deur staan en glimlach moeilijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    'Je bent echt goed,' zeg ik en ik loop naar binnen. Voorzichtig ga ik op de grond zitten. 'ik ben hier echt niet goed in. Ik weet alleen dat ik jou de schuld niet moet geven, voor niks niet. En Marten ook niet, het is allemaal mijn eigen schuld. Alleen heb ik vaak moeite met dat accepteren. Dus ja, het spijt me echt heel erg, en als jij nu een hekel aan mij hebt, snap ik dat. Ik was egoistisch en dom bezig. En ik vind jij echt heel aardig en alles, dus ik wil eigenlijk niet dat ik alles nu heb verpest,' Ik weet niet meer wat ik nog meer kan zeggen, dus kijk ik haar in stilte aan, terwijl ik wacht op een reactie. Al begint ze te schreeuwen, alles is beter dan deze stilte.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Na een tijdje heb ik een gat van tien centimeter diep. Ik zucht even en veeg het zweet van mijn voorhoofd. Ik graaf verder en kom bij iets hards. Er klinkt een harde knal en ik krijg een harde stroomschok. Ik begin te trillen van de stroom en schreeuw het uit. Ik kan de lepel niet loslaten. Alsof hij heel magnetisch is. Ik
    Bllijf schreeuwen in de hoop dat iemand mij hoort.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik wil net mijn mond openen om iets te zeggen als ik iemand hoor schreeuwen, Marten. 'Sorry, momentje.' zeg ik dan en ren op mijn snelst op het geschreeuw af en zie Marten en trek hem weg van het hek. 'Idioot dat hek staat onder stroom!' schreeuw ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Alsof ik aan een touw vastzit, zo voelt het wanneer ik achter Naomi ren naar Marten, van wie de schreeuw kwam. Het is alsof ik zelf geen controle heb, en geen keuze of ik wel of niet wil rennen. Als NAomi bij Marten is, blijf ik een klein beetje achter de bomen schuilen. Net genoeg om zelf te kunnen zien wat er gebeurd, zonder gezien te worden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik begin te huilen en gooi de lepel weg. 'Sorry, ik wou een gat graven zodat we allemaal hier wegkonden.' ik veeg mijn tranen weg. Ik zie dat Hope achter de bosjes staat en kijk naar haar. 'Ik ben blij dat ik nog leef.' snik ik weer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik hurk bij hem neer. 'Sorry, ik was gewoon geschrokken, wie weet wat kon gebeuren.' zeg ik dan zacht en pak zijn pols en kijk naar de hand waar hij de lepel vast had en bijt weer op mijn lip. 'We moeten dit eerst even gaan verzorgen, maar gaat het weer een beetje?' vraag ik dan bezorgd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Een steek gaat door mijn hart als ik Marten zie huilen, en heel even schiet het door mijn hoofd dat ik hem moet troosten, maar ik weet dat ik dat niet kan. En hij heeft waarschijnlijk toch veel liever Naomi dan mij. Ik loop weer naar binnen en ga op de bank zitten in de woonkamer. Straks zullen ze toch hierheen moeten, dus ik kan net zo goed hier wachten. Toch kan ik het niet, en loop weer terug naar mijn schuilplaats achter de boom.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:09 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik probeer mijn hoofd te schudden, maar het word zwart voor mijn ogen. Ik ga liggen en val flauw.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Geschrokken van een knal rende ik naar buiten, en ik zag Hope achter een boom schuilen en ging naast haar staan. 'Wat is er?' vroeg ik zacht. Ik probeerde door de bladeren heen te kijken, en het enige wat ik zag was Marten en Naomi.

    Hope Rhiannon Devlin
    'Marten probeerde een gat te graven met een lepel en toen is hij geëlectrocuteerd, en nu is hij flauwgevallen,' leg ik snel uit aan Elan, die ook naar beneden is gekomen. Daarna loop ik naar AMrten toe, ik ga niet achter die boom blijven staan terwijl Marten bewusteloos op de grond ligt. 'weet jij hoe je moet reanimeren?' vraag ik aan Naomi.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Ik raak eerst in paniek maar wordt dan weer rustig en kijk naar Marten. 'Ja, maar we moeten hem eerst naar binnen brengen.' zeg ik Omdat ik best sterk ben til ik Marten met niet al teveel moeite op, hij is toch best zwaar, en til hem naar de woonkamer met wat moeite en leg hem daar op de bank neer.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik loop mee naar binnen en staar naar Marten, die helemaal vies is van het zand. 'Ademt hij eigenlijk nog wel?' vraag ik bezorgd.

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik volg Naomi en Elan naar binnen. 'heb je iets nodig?' vraag ik bezorgd aan Naomi. Het verbaast me hoe rustig ik nog ben, dat heeft vast iets te meken met het feit dat ik weet dat in paniek raken in dit soort situaties niet echt helpt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see