• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Geen idee.' zeg ik tegen Hope. Dan komen Elan en Naomi hand in hand binnen. Elan zegt dat hij en Naomi iets hebben en kust haar. Ik sla mijn handen voor mijn ogen, vergeten dat eentje gewond is. 'Auw!' roep ik en de tranen sprongen in mijn ogen. Niet alleen van de pijn trouwens. Of ja, een gebroken hart en een pijnlijke hand.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    'Geen idee.' zeg ik tegen Hope. Dan komen Elan en Naomi hand in hand binnen. Elan zegt dat hij en Naomi iets hebben en kust haar. Ik sla mijn handen voor mijn ogen, vergeten dat eentje gewond is. 'Auw!' roep ik en de tranen sprongen in mijn ogen. Niet alleen van de pijn trouwens. Of ja, een gebroken hart en een pijnlijke hand.


    Elan Smith
    Ik zie dat Marten tranen in zijn ogen heeft, hij had zich weer pijn gedaan met zijn hand. 'Gaat het?' vraag ik bezorgd en ik pak zijn hand.

    Marten Yusthin Kloster

    Elan wist blijkbaar niet dat ik Naomi ook leuk vond. 'Ja, ik had het verband er even af gehaald. Nouja eigenlijk Hope. We zijn trouwens op tv. Ze hebben het nu over jou.' zeg ik en ik trek mijn hand uit die van Elan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    Elan wist blijkbaar niet dat ik Naomi ook leuk vond. 'Ja, ik had het verband er even af gehaald. Nouja eigenlijk Hope. We zijn trouwens op tv. Ze hebben het nu over jou.' zeg ik en ik trek mijn hand uit die van Elan


    Elan Smith
    Ik keek Marten even verbaast aan. Waarom deed hij zo raar? Mocht hij me niet? Ik probeerde toch te helpen?

    Marten Yusthin Kloster

    Ik zie dat Elan me verbaast aan kijkt. 'Sorry..' mompel ik. 'Het was niet mijn bedoeling om zo bot te doen.' ik kijk hem even aan en probeer dan te glimlachen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Arme jongen, hij is gek op Naomi, en nu komt Elan vrolijk vertellen dat hij en Naomi een stelletje zijn. Ik pak Marten's goede hand en knijp er zachtjes in, waarna ik hem een het-komt-wel-goed blik geef. Daarna focus ik weer op het nieuws om te kijken wat ze over mij gaan zeggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Ik kijk maten aan en bijt weer op mijn lip en zeg dan zonder geluid. 'Sorry.' en kijk naar de grond, ik wist dat hij me leuk vond en nu heb ik hem pijn gedaan, maar ik kan er niks aan veranderen, ik heb geen gevoelens voor hem, niet dat ik weet. Ik ga dan zitten naast Hope en weet nog steeds niks te zeggen dan kijk ik Hope aan en grijns. 'He's all yours now.' fluister ik dan zacht in haar oor zodat niemand het hoort en glimlach even naar haar en ga dan tege Elan aanzitten en kijk naar het journaal waar ze wat over ons allemaal gaan zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [you decide]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik kom wel als laatste. :) Dan kan ik kijken bij jullie wat ze beschrijven. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik loop de woonkamer in en ga op de bank zitten. Het nieuws staat aan en ik heb al snel door dat het over onze vermissing gaat.
    Hoe zijn ze van plan ons te vinden? Wat als ze ons nooit vinden?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [oké, wie gaat er nu dan, want Elan is offline]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    [oké, wie gaat er nu dan, want Elan is offline]


    [Marten. Lol.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (zuchtXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ben er weer. Ik was even eten. Ik post wel wat.]