• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik en grijns even. 'Bedankt.' mompel ik. Ik voel me een beetje ongemakkelijk omdat Hope nogal dicht bij mijn gezicht is. Ik glimlach even en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'mooi zo,' zeg ik en ik druk een kusje op zijn wang. 'als je iets anders nodig hebt, zeg je het maar. Ik ga even een grote back cookie dough ijs halen,' zeg ik en ik loop weer naar de keuken. What the hell ben ik aan het doen, hij vindt Naomi leuk, hij is gewond, en ik moet hem helpen. Maar in plaats daarvan wil ik hem alleen maar zoenen. Ik ben echt niet goed wijs. Ik pak de bak ijs en een lepel en begin erin te prikken om het te laten ontdooien. Daarna loop ik weer terug naar de woonkamer, en ga iets verder van Marten weg zitten. Nog wel dichtbij, maar niet zo dichtbij dat ik in de verleiding kom dingen te doen waar ik spijt van ga krijgen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 22:40 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Waar is Elan, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk haar verbaast aan als ze me een kusje om mijn wang geeft en weg loopt. Waarom deed ze dat? Ze zag me waarschijnlijk gewoon als haar kleine broertje ofzo. Maar kus je kleine broertjes eigenlijk wel? Ze kwam terug en ging weer zitten. 'Mag ik ook een hapje?' vaag ik.

    (ik moet gaan.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'tuurlijk,' zeg ik en ik geef hem de bak en lepel. 'weet je, jij bent echt anders dan andere 13 jarigen. Je bent uniek,' ik ga met mijn benen gekruist p de bank zitten en drapeer de deken over mijn onderlichaam heen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    1DLovertje schreef:
    [Ik laat Naomi wel komen]

    Naomi Grenhold
    Na een tijdje begint dit me ook al te vervelen en besluit ik toch maar naar Elan's kamer toe te gaan. Ik trek mijn trui recht en loop dan naar zijn kamer, klop even op de deur en loop dan een stukje naar binnen en blijf staan. 'hey.' zeg ik dan en glimlach.


    Elan Smith
    Ik zag Naomi staan en liep op haar af. 'Hi,' zei ik zacht en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ik pakte haar hand wn liep naar de kleine bank in mijn kamer, waar we gingen zitten. 'Naomi, ik..' ik zuchtte diep. Ik wist niet hoe ik dat ging zeggen. 'Ik vind je leuk.'

    Pookiebear schreef:
    Hope Rhiannon Devlin
    'tuurlijk,' zeg ik en ik geef hem de bak en lepel. 'weet je, jij bent echt anders dan andere 13 jarigen. Je bent uniek,' ik ga met mijn benen gekruist p de bank zitten en drapeer de deken over mijn onderlichaam heen.


    Marten Yusthin Kloster

    Ik neem een hapje en luister naar haar woorden. Ik geef de bak weer terug en zeg 'Als je met uniek veel onhandiger, kinderachtiger en humorlozer bedoeld geef ik je gelijk.' ik grijns even, het klopte wel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik wist niet wat te zeggen, ik was verbaast, maar tegelijkertijd ook blij en glimlach dan toch en buig weer een stukje naar voren en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Dus..' zei ik. Ik wist niet wat ik nu moest zeggen. 'Jij.. Ik?' Ik had echt geen idee.

    Hope Rhiannon Devlin
    'niet zo negatief zijn. Wil je eens horen wat ik allemaal over mezelf heb gehoord? Zij is saai, te volwassen, dom, lelijk, mensen waren niet zo aardig waar ik woonde,' zeg ik. 'en ik vind je niet kinderachtig of humorloos, je humor is alleen anders,' ik glimlach als ik aan zijn Rihanna grap denk, en neem nog een hapje ijs.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'Jij bent niet saai, te volwassen of dom. En je bent ook niet lelijk.' zeg ik 'Maar hoe bedoel je dan uniek? Hoezo ben ik anders dan andere 13 jarigen?' vraag ik nieuwschierig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'ik vind je, op een paar kleine dingen na, veel volwassener dan 13 jarigen. En dan heb ik het over de 13 jarigen die giechelen om alles wat met seks te maken, die 13 jarigen,' zeg ik terwijl ik met de lepel in het ijs prik. 'en jij bent aardig, ook heel anders dan de 13 jarigen die ik ken,'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 10:29 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik zit hier opgesloten met allemaal mensen van 15 jaar of ouder. Als ik dan ook nog daarom moet gaan giegelen dan heb ik het we heel druk.' ik grijns even. 'Bedankt dat je me aardig vind.' ik kijk even naar mijn hand die verzorgt is. Hij doet misschien wel neer pijn als mijn hoofd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'is er echt niemand anders die zo jong is? dat is raar,' Ik zie hoe hij naar zijn hand kijkt. 'ik wilde echt dat we een dokter of iets kunnen bellen. Doet het nog veel pijn?' vraag ik hem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'Nee, ik ben volgensmij de enige. Ik heb nu 8 mensen uit dit huis ontmoet en die waren allemaal oud.' zeg ik 'Het doet inderdaad nog veel pijn. Mag het verband er even af?' vraag ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!