• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {mijn topic}


    Do what people say you can't.

    (mijn topics)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (mijn topics)


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel

    'OMG ik had echt honger want dat kleine stukje sinaasappel van gister vulde ook niks!'. gil ik.


    Do what people say you can't.

    [mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Melody
    Ik keek super onschuldig toen Angel dat zei, en barstte daarna in lachen uit. 'Ik beschik over alle elementen. Ik kan hier als je wilt zelfs een helicopter van maken! Maar ik betwijfel of hij het dan wel doet. In elk geval, ik kan er alle soorten auto's van maken.' zei ik glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Gelukkig had Melody dit stuk van de auto niet gemold.Ik deed de deur open en haalde het zakje voeldel eruit."Ik heb wat te eten gevonden!" riep ik en liep naar de anderen toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Toen ik achteromkeek, zag ik dat iedereen nog op dezelfde plek stond. Hoe wilden zij ooit voor het donker werdt een slaapplek vinden? Uit frustratie gooide ik mijn handen in de lucht en liep weer terug naar de groep. "Zeg, als we nog van plan zijn wenslaaplek te zoeken, kunnen we dat beter snel d oen, want wie weet wathier rondloopt als het donker is." zei ze, tegen niemand in het bijzonder. Toen vielmijn blik op een beetje eten. Verlangend keek ik ernaar. "mag ik ook een beetje?". Mijn maag knorde hevig terwijl ik dat zei. De laatste keer dat ik had gegeten was de vorige dat en datwas te merken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 14:53 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel

    'Hihi sorry, maar als ik niet genoeg eet krijg ik buikpijn en dan voel ik echt niet lekker'. Ik moest eigenlijk ook wel een beetje lachen van mijn opmerking.


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Toen ik eindelijk bij hen aankwam waren ze al aan het praten over eten."Hé ik heb wat gevonden in het deel van de auto die melody niet had gesloopt"ik opende het zakje waar er 3 koeken en 2 repen chocola inzaten."Het is niet veel,maar het is eten."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik knikte instemmend voor wat Lyra zei over het kamp. Het was hier zó warm. Ik trok wat water uit een bijna dode boom en goot dat over mezelf heen. Ik maakte het af door nog een beetje lucht mijn kant op te sturen. Ik keek naar het eten wat Matheo opgeduikelt had. 'Ik wil best jagen.' zei ik onverschillig. 'Dan hebben we als dit op is ook nog wat te eten.' vervolgde ik glimlachend. 'Wie wil er dan mee? Tenminste, als het oke is.'

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 14:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    toen Melody van de auto een bol maakte, zag ik iets wits. en iets zwarts. 'LUNA?'riep ik. ik rende naar Matheo toe die ook naar de auto toe stont, hij had eten gevonden! terwijl hij dat riep rende ik verder, ik had Luna hier ergens gezien! en ja, daar in een greppel; Luna! i krende zo hard als ik kon naar de greppel toe, al schreeuwend 'Luna, Luna, LUNAAAAAAAAH'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Melody
    'Luna!' riep Feline. Ik schrok. Haar kat zat in de auto! Snel maakte ik de bol rechthoekig en helemaal hol.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    "Ik wil ook best jagen." Ok dachtd at mijn gave dan nog van pas kon komen. Ieders gave zou dan van pas komen. "Als ten minste niemand daar problemen mee heeft?" Zei ik een beetje aarzelend. Misschien warenl deze mensen wel van die natuurfreaks die iets wilden doden. Normaal zou ik dat ook niet willen, maar nood breekt wet. Als we nu niet snel iets te eten kregen zouden we straks elkaar op gaan eten. Toen hoorde ik Feline heel hard 'Luna' schreeuwen. nee, de kat had nog in de auto gezeten. Het arme beest.misschie had hij het niet eens overleefd, maar daar ging ik maar niet vanuit.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:03 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    met Luna in mijn armen liep ik naar de rest toe. Luna zag er niet zo goed uit; haar staart was klem komen te zitten tussen de auto deur, en bloedde.
    ik was verdrietig, stel dat Luna besmet was met een ziekte? ik werd boos, allemaal door die stomme leger mensjes! ik keek woest naar het gras veld dat naast me lag, ik maakt mijn mijn handen een grijp beweging, en het water trok er uit. het water zweefde voor me. ik duwde het zachtjes neer Luna's staart. het bloed werd er uit gespoeld


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.