• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    Ik keek nog steeds verbaast. Waarom deed iedereen zo raar? 'Wat heb ik gedaan?' mompel ik. Ik had het gevoel dat alles mijn schuld was, ik was mijn geheugen kwijt. Ik wist niet wat er allemaal gebeurd was, ik wist niet wat er allemaal speelde hier. Ik keek Naomi aan en kneep in haar hand. Het liefst wilde ik dat iemand het uit zou leggen..

    Naomi Grenhold
    Ik sta op en trek Elan aan zijn hand mee naar de keuken en zucht dan en ga zitten. 'Je hebt niks gedaan. Iedereen doet raar, vooral Marten, omdat hij mij leuk vindt, maar ik voor jouw heb gekozen.' zeg ik dan en zucht weer en kijk Elan aan en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Opeens trok Naomi me mee naar de keuken. Ik keek Naomi diep in haar prachtige ogen. 'Ik heb wél wat gedaan!' riep ik. Ik sloeg meteen mijn hand voor mijn mond, ik wist dat ze me gehoord hadden. Ik kreeg tranen in mijn ogen, als zelfs Naomi niet eerlijk tegen me kon zijn.. Ik draaide me om en liep weg, door de woonkamer waar iedereen me aankeek, door naar buiten. Ik liet me vallen in het gras en begon te huilen. Waarom moest ik alles ook verkeerd doen?

    Naomi Grenhold
    Ik loop ook naar buiten toe en ga naast Elan in het gras zitten en leg mijn hand op zijn schouder. 'Waarom denk je dat je wat gedaan hebt? En wat dan, want ik weet het niet.' zeg ik dan zuchtend en ga in het gras liggen en kijk naar de lucht en zucht nog eens.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik zie Elan en Naomi de keuken in verdwijnen om even later naar buiten te stormen. Ik wil er net iets over zeggen als een foto op de tv mijn aandacht trekt. 'hey, Marten, ze hebben het over jou,' zeg ik tegen Marten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [We moeten zo een nieuw topic, wie maakt het? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wil het maken! :'D]

    Elan Smith
    'Waarom dat ik denk dat het met mij te maken heeft? Níemand wil me hier vertellen wat ik doe, terwijl jullie elkaar állemaal vage signalen geven. Niemand vertelt mij iets, ze doen maar alsof er niets gebeurd is en alsof ik er niets aan kan doen. Weet je hoe ik daar over voel?' Ik klonk boos, en eigenlijk was ik dat ook. Maar ik kon ook elk moment in tranen uitbarsten, want mijn ogen waren al waterig.

    Naomi Grenhold
    'Ik weet niet wat ik je moet vertellen, oke, wat ik net zei was de waarheid, en welke signalen? Och, weet je wat laat ook maar.' zeg ik dan en sta op en loop weer naar binnen, hier had ik nu echt geen zin in.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik bleef nog lang in het gras zitten. Had Naomi nu al genoeg van mij. Ik was teleurgesteld in mezelf, ik had het weer eens verpest. Ik dacht dat ik iemand had die bíj me wilde zijn, Naomi zou vast denken dat ik mezelf aanstelde.

    Naomi Grenhold
    Ik ga op de bank zitten en zucht. 'Davvero, perché?' zeg ik dan zuchtend in het Italiaans, ja, ik ben half Italiaans. En kijk dan naar buiten waar Elan zit en bijt weer op mijn lip. Na een tijdje loop ik toch naar buiten en blijf bij de deur staan. 'Kom alsjeblieft.' vraag ik dan zacht en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Met betraande ogen kijk ik naar binnen, waar ik Naomi mij net aan zie staren en ik zie haar naar buiten lopen. Ik hoorde haar zachtjes wat zeggen. Ik droogde snel mijn tranen en snoot mijn neus nog een keer zacht en liep weer naar binnen, waar ik haar een knuffel gaf. Ik kon haar zo wel uren vasthouden, en ik moest mijn best doen om niet opnieuw te gaan huilen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:17 ]

    [ze slapen als wij slapen XD ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Maar als we wakker worden zitten we in de woonkamer pizza te eten. Fuck logic!]

    [Topc al af??? :)]

    Ik ga zitten aan een tafel in de keuken en veeg dan nog een traan weg met mijn vinger en kijk hem dan aan en glimlach even en geef hem dan weer een knuffel. 'Maak je gewoon geen zorgen, ik zie je niet graag huilen ik zie je liever lachen.' zeg ik dan zacht in zijn oor.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp