• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi Grenhold
    Ik voel zijn pols en kijk of hij nog ademt. 'Ja, hij ademt nog, alleen zijn hartslag ik laag.' zeg ik dan en kijk bezorgd naar Marten. 'Haal maar wat spulen om zijn hand te verzorgen.' zeg ik dan tegen Hope en kijk naar Elan en dan naar Marten.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Fuck,' roep ik. 'Is er hier nergens een telefoon? Nergens?' Ik ga met mijn hand over mijn voorhoofd, ik had hoofdpijn. Wat een geweldige situatie. Wat moesten we nu doen? We konden nergens iets opzoeken, niemand bellen.. Ik hoopte dat dit goed af zou lopen.

    Naomi Grenhold
    Ik zucht en begin toch maar met het reanimeren van Marten, ik had het vroeger geleerd bij zo'n EHBO lessen. Ik blijf een tijdje doorgaan en stop dan en haal mijn lippen weg, ik wilde het liever niet doen, maar het moest. Ik zucht en kijk naar Marten die volgensmij langzaam bijkomt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Snel loop ik naar de keuken, en haal het EHBO doosje uit het kastje. Ook pak ik een bakje water, ik weet niet zeker of het nodig is, maar water is altijd handig. Ik loop weer naar de woonkamer. ´Alsjeblieft,´ zeg ik terwijl ik de spullen op het tafeltje neerzet. Daarna open ik elk kastje en laatje om te kijken of ik een telefoon of iets kan vinden. Niks. ´Heb je nu je zin?' schreeuw ik naar het plafond. 'Wil je ons hier allemaal dood laten gaan?' Ik wil nog meer schreeuwen maar bedenk dan dat Marten daar waarschijnlijk weinig aan heeft. Dus ga ik op de bank zitten terwijl ik hulpeloos toekijk hoe Noami bezig is met Marten helpen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Ik zucht en begin dan zijn hand te verzorgen waar ik zo mee klaar ben en check dan nog eens zijn hartslag, goed. Ik zucht dan opgelucht. 'Alles is in orde, hij moet zo wel bijkomen.' zeg ik dan en glimlach lichtjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik open mijn ogen, maar knijp ze snel weer dicht vanwege het felle licht. Ik knipper even. Ik zie dat Naomi, Hope en Elan bij me staan. 'Wow... Wat is er gebeurd?' mompel ik. Ik had een knallende koppijn en mijn hand deed pijn. Ik slik even en kijk hun aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Wauw, wat is er met Marten? :o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Marten probeerde een gat te graven en werd geëlektrocuteerd. Of hoe je dat spelt]

    [Je hebt het goed geschreven ^.^

    En a o... Arme Marten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grenhold
    'Gaat het een beetje?' vraag ik dan bezorgd en sta dan op. 'Maar de andere zullen je het wel vertellen, ik ga me even omkleden.' zeg ik dan zuchtend en kijk naar mijn sportkleding en kijk weer even naar iedereen omste beurt en loop dan de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik zucht opgelucht als Marten zijn ogen opent. 'je probeerde een gat te graven met een lepel om hier weg te komen, alleen was je vergeten dat het hek onder strrom staat. En toen ben je flauwgevallen nadat je geëlektrocuteerd werd,' leg ik rustig uit. 'is er iets wat je wilt hebben? water, een aspirientje?' vraag ik hem dan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    'Ow, dat is niet handig en ja, mag ik wat water, mijn tong is net schuurpapier. Voel maar.' ik steek mijn tong uit.


    (ben zo terug)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'ik geloof je, ik hoef je tong niet te voelen,' zeg ik met een lachje, waarna ik opsta en een glas water pak uit de keuken. 'Alsjeblieft, en wvoortaan niet meer met lepels gaten graven, oké,' zeg ik terwijl ik hem het glas geef. Ik ga naast hem zitten en begin met te onderkant van mijn shirt te spelen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik en pak het water aan. Ik drink hem in een keer leeg en kijk haar aan. 'Ik heb hoofdpijn.' mompelde ik. Ik glimlach even en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik glimlach terug 'als het goed is hebben we aspirientjes, wil je er eentje?' vraag ik hem. Ik kijk hem aan en vergeet heel even wat ik aan het doen was. focus, Hope, Marten is gewond en jij moet hem helpen. Soms heb ik echt een hekel aan die stem, maar hij heeft wel altijd gelijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see