• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hope Rhiannon Devlin
    'ja hoor,' zeg ik en ik schuif naar zijn hand toe. 'als het pijn doet, moet je het zeggen,' zeg ik, waarna ik het beginnetje lospeuter en heel voorzichtig het verband er af haal.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik bijt op mijn lip om een paar tranen binnen te houden. Dit-doet-zo-verschrikkelijk-veel-pijn! 'Het doet geen pijn.' zeg ik om Hope gerust te stellen. Mijn gezicht vertrekt even. Ik hoop dat dat niet veel opviel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik kijk hem aan en zie de pijn op zijn gezicht. ´Sorry, sorry, sorry. Het is er bijna af,´ zeg ik en ik trek heel voorzichtig het laatste stukje verband van zijn hand.

    [hoe ziet een hand er eigenlijk uit na elektrocutie?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik bekijk mijn hand. Het zag er goor uit. 'Bedankt.' mompel ik. Ik strijk met mijn andere hand er even overheen, maar trek hem snel weer weg. Het deed pijn.

    (googled... IEWLL!! Dat is goor! Helemaal opgezwollen en blaren erop en zwart.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'Wanneer je hem weer verbonden wilt hebben, moet je het zeggen, oké?' Ik probeer zijn hand te ontwijken, want ik weet bijna zeker dat mijn pizza dan weer omhoog komt. 'Is er nog iets anders wat je wilt hebben of doen?' vraag ik hem.

    [oh, gadverdamme, wat een geweldige wond heb je uitgezocht]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold

    Ik grijns. 'Ik weet het ook niet en sorry ik kon het niet laten.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar wat wil jij?' vraag ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Is goed.' ik ga wat beter liggen. 'Ik denk dat ik even ga slapen. Wek me als het huis ofzo in de fik staat.' ik glimlach even en draai me om. Ik viel eigenlijk meteen in slaap. Gewoon, op de bank.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'oké, slaap lekker,' zeg ik en ik leg de fleecedeken over hem heen. Daarna ruim ik alles op, en loop ik heel even naar boven om me om te kleden. Als ik omgekleed ben, pak ik een boek en een Ipod uit de kast en ik loop weer naar beneden. Ik ga op de bank liggen, doe mijn oortjes in en begin te lezen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    'Ik weet het niet. Ik dacht altijd dat ik homo was..' Ik zuchtte en legde mijn hand om haar heen. 'Maar toen leerde ik jou kennen.' Ik beet op mijn lip en keek Naomi aan. Ik wilde haar niet kwijt.

    Naomi Grenhold
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Je kan ook beide leuk vinden, jongens en meisjes.' zeg ik dan. 'Maar ik wil jou ook niet kwijt.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik vond haar leuk, besefte ik. 'Dat weet ik, maar het is nooit eerder in me opgekomen. Maar ik wil het wel proberen. Jij bent het leukste, knapste, liefste meise dat ik ken, en ik hou van je.'

    Naomi Grenhold
    Ik kijk hem aan en lach dan. 'Dankje.' zeg ik dan en voel dat ik licht begin te blozen en kijk hem dan aan. 'Hetzelfde geldt voor jouw.' zeg ik dan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Als ik na een tijdje weer wakker word zie ik dat Hope zit te lezen. Ik glimlach even en zeg 'Wat lees je?' ik kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik glimlachte. Het was lang geleden dat ik iemand leuk gevonden had, laat staan een meisje. En ik was er klaar voor. 'Naomi..' begon ik. Nu kwam het. Mijn hele wereld kon instorten, of ik zou de gelukkigste jongen ooit worden. 'WIl je mijn vriendin zijn?'

    Naomi Grenhold
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem dan aan. Ik buig weer naar voren en druk weer mijn lippen op de zijne en haal ze er dan een centimeter vanaf. 'Is dat een antwoord op je vraag?' vraag ik dan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp