• Iedereen kent wel x-Factor, het progamma voor degene met dé stemmen. Nieuwe stemmen, nieuwe audities, nieuwe kansen. Zal jij worden weggestuurd? Of mag je door?

    Iedereen die meedoet mag door, en iedereen komt in het x-Factor huis. Daar zul je zien dat het moeilijk is, om met iedereen samen te leven. Er worden mensen weggestuurd, er mag dan een nieuw personage aangemaakt worden, zodat je gewoon meedoet. Er mogen ook een paar mensen bij elkaar, en je kan zomaar in een band worden gezet. Ik zal de juryleden spelen en ook een personage. Maximaal mag je 2 personages.

    Personages

    Vrouwen

    VOL

    - Cambree Wizz Pay - PainEnds
    - Savannah Lexy Romano - Wonderwatch
    - Jazzy Santana Roberts - xCarliex
    - Enora Langan - Bronx
    - Annaloise Monsieu - Fidelius
    - Felicia Nielson - Depay

    Mannen

    - Tyler Jayden Montez - Wonderwatch
    - Austin Grey - Supahbaby
    - Travis Coronado - Depay
    - Thomas Drake Stephens - Fidelius
    - Nick Thomson - Nyan
    - Cameron "Cam" Dermond - PopRocket


    Regels

    - Schelden mag, alleen IN het spel. Niet buiten.
    - 16+ mag -Waarschuw dan even, voor de gevoelige lezers xD-
    - Twee personages maximaal
    - Als je er niet kan zijn, meld dat dan. Niet melden is niet meedoen.
    - Maakt niet uit hoeveel regels per reactie. Of het nou 1 woord is of 50 zinnen.
    - Met [] praten als je niet in het spel zit.


    Eerste liedje

    Austin Grey - I won't give up
    Cambree Wizz Pay - Beauty and a beat
    Jazzy Santana Roberts - Superbass
    Enora Langan - It will rain
    Felicia Nielson - Skinny love
    Travis Cornado - As long as you love me
    Thomas Drake Stephens - The only exception
    Savannah Lexy Romano - I will always love you
    Tyler Jayden Montez - Just the way you are
    Annaloise Monsieu - Save and sound
    Nick Thomson - Sofa

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:20 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    JURYLID 1

    Welkom in het x-Factor huis. Doe alsof je thuis bent. Elke week gaan jullie een optreden doen bij x-Factor. Elke week valt er iemand af, en kan er iemand bijkomen. Binnen twee weken krijg je te horen of je in een groep komt. Je mag weigeren. Vermaak je!


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Cambree Wizz Pay

    In de auto was ik op weg naar het x-Factor huis. Eenmaal er aan gekomen, was ik de eerste. Snel rende ik naar de slaapkamer aan de kant van de vrouwen. Daar koos ik een deur en deed hem open. Het was een prachtige kamer. Blij pakte ik mijn spullen uit en richtte de kamer in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    Grijnzend loop ik het huis in, en loop meteen naar mijn kamer. Mhm, best mooi.. Ik begin met uitpakken en zet dan mijn Ipod aan. Ik zet een nummer op en zing zachtjes mee..


    El Diablo.

    Lauren

    Ik liep naar binnen en keek rond. 'Supermooi' fluisterde ik. Meteen ging ik naar boven en koos ook een kamer uit.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Wonderwatch schreef:
    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jazzy Santana Roberts

    Ik stapte uit de auto en keek mijn ogen uit. Geweldig huis! Ik pakte een slaapkamer en legde mijn spullen overal neer. Daarna ging ik naar beneden. Het had zelfs een zwembad. Met mijn kleren aan rende ik naar buiten en sprong in het zwembad.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Cambree Wizz Pay

    Ik besloot maar om bij de anderen te kijken, wie dat waren. Zachtjes klopte ik op een deur.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    - Annaloise Monsieu -

    Ik stapte uit de limo die m'n ouders gehuurd hadden om me in stijl te vervoeren. terwijl ik naar binnen liep snelde er een meisje voorbij me. Ze liep door de deur en sprong zo met haar kleren aan in het water. Gek kind. Ik hijste m'n gitaar wat hoger op m'n schouder en sleepte met m'n trollie tas door de gang. Ik zag een geweldig mooie zwarte vleugel staan. Ik schoof het stoeltje naar achter en liet m'n gitaar en tas staan, strekte m'n vingers en begon soepeltjes over de toetsen te glijden. Voor ik het wist speelde ik save en sound van Taylor Swift. Het liedje kon ik helemaal uit m'n hoofd, zingen en spelen. Het is zo'n ongelooflijk dynamisch nummer. Ik zong zachtjes mee. Toen het nummer afgelopen was pakte ik m'n spullen en zocht een kamer.

    [btw, mijn mannelijke personage staat er niet bij. xD]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Enora Langan

    Met mijn gitaarzak op mijn rug stapte ik zelfzeker het grote huis binnen. De meeste waren al toegekomen zo te zien, en al meteen werd ik overdonderd door knuffels en kussen. Persoonlijk was ik in het begin altijd afstandelijk, maar ik liet me meeslepen en werd al meteen in de groep gegooid. Meteen merkte ik dat er een paar mensen tussen zaten die overduidelijk graag plezier maakten, als dat maar goed kwam!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cambree Wizz Pay

    'Niemand' mompelde ik en ik liep naar beneden. 'IK HEB EEN IDEE!' gilde ik debiel-blij. 'Zeg allemaal je naam en wat je van elkaar vind, zo kunnen we rekening houden met wat we kunnen veranderen' zuchtte ik met een liefde-blik in mijn ogen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tyler

    Ik liep net het huis in als er een meisje loopt te gillen.
    'Ja, misschien later als ik niet meer half-doof door je ben babe' grijns ik, en loop verder naar de kamers..


    El Diablo.

    Enora

    Na mijn uitgebreide verwelkoming in het huis besloot ik om me even op mijn kamer op te sluiten. Nadat ik deze heb gevonden, vond ik meteen ook een paar papieren dat in verband met de wedstrijd te maken hadden. Ik nam ze even door voor ik mijn gitaar in mijn handen nam en er willekeurig een paar akkoorden begon op te tokkelen voor ik werd gestopt door een klop op de deur.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cambree Wizz Pay

    'PARDON?!' en ik rende expres hard gillend de jongens achterna, en bleef voor de jongenskant keihard gillen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."