• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]


    Your make-up is terrible

    [ Argh, mijn onschuldige oogjes!D:


    Stiekem is dit nog beter dan 50 shades of grey.:3]


    everything, in time

    *Scratches head* Daaamn I dreamt some weird shit tonight.


    No growth of the heart is ever a waste

    Erzähl!


    everything, in time

    Well.. er was vuur and shit, en we moesten ontsnappen en we sprongen (ik en twee mensen) over het bos terwijl we zand gebruikten om te voorkomen dat we te pletter vielen. Yeah ik ben bezig met Naruto kijken en Gaara is awesome. Anyway, volgens mij mag ik weer gaan schrijven :]. Morguuh trouwens.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Hahaha okay dan. Ik ben benieuwd naar je post. Ghehehehe.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    'Geen sorry zeggen, je vind het blijkbaar lekker. Dat is toch goed?' Mijn adem stokt in mijn keel. Mijn gedachten zijn een grote warboel, maar Nightshade gaat zonder aarzeling verder. Waar mijn geest verward en onwennig tegenover de situatie staat, weet mijn lichaam exact wat het wil. Hoe kan ik.. die kennis over het menselijk lichaam al die jaren gemist hebben? Ik weet waar je iemand moet treffen om hem te doden of verlammen, maar dit..?
    'Voelt het goed?' vraagt hij. Mijn ademhaling is snel en oppervlakkig, maar wordt godzijdank verbloemd door het geluid van vallend water. Mist heeft de douche gevuld, maar ik kan nog steeds feilloos zijn ogen zien in het scherpe gezicht omrand door lang, nat haar. Zijn dit de ogen van.. lust?
    'Vertrouw me. Dit zal alleen maar beter worden, het zal nog beter voelen.' Ik knik, geef een waterig glimlachje.
    'Ik vertrouw u,' fluister ik, wanhopig proberend mijn hoofd erbij te houden door zijn aanrakingen.
    Ineens zakt hij op de knieën, net op het moment dat ik hier aan begin te wennen.
    'Wat doet u- ah-aahh..' Ik vind houvast bij zijn schouders als ik de ogen sluit. Ik hijg ingehouden, laat zo nu en dan onbedoeld een zucht of een zacht piepje naar buiten glippen. Zonder dat ik er erg in heb zet ik meer druk op zijn schouders als een vreemd gevoel mijn lichaam in zijn greep houdt, een onbekende spanning door lijf en leden jaagt die almaar heftiger lijkt te worden.
    'N-Night.. ik..'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 11:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    [Wil ik weten wat er gebeurd met Ayaki en Nightshade? x'3]

    Parthenope
    Ik had beet. Het meisje raakte met de minuut wanhopiger en ik werd met de minuut tevredener.
    'Ik kan niet met je meegaan.' Zeg ik op een kalme toon. 'Waarom zou ik meegaan met degene die mij liet sterven? Om het allemaal opnieuw mee te maken?' Ik deed een stapje naar achteren en schudde zachtjes mijn hoofd.


    yeehh

    [Ghehehe, poor Ayaki. Weet niet wat hem overkomt.]

    Nightshade

    "Wat doet u- ah-aahh.." Hij grijpt me vast bij mijn schouders en zijn ogen sluiten zich. Hij hijgt ingehouden, iets wat mij alleen maar geiler maakt. En als hij er een geluidje uit zijn mond ontsnapt kreun ik ook zachtjes.
    Op een gegeven moment pakte hij mijn schouders steviger vast. Hij zou er bijna moeten zijn, het was bijna zover. Ik likte rustig verder over zijn eikel terwijl mijn hand nog steeds dezelfde op en neer beweging maakte. Met mijn andere hand streelde ik over zijn ballen en de omgeving erom heen.
    "N-Night.. ik.." begon hij, maar hij kon zijn zin niet afmaken. Hij kneep harder in mijn schouders en met een gil kwam hij klaar in mijn mond. 'Indrukwekkend' dacht ik bij mezelf, 'zeker voor een elfjarige.' Ik slikte het rustig door en kwam weer omhoog. "Ik hoop dat je dat lekker vond Ayaki." begon ik, "En dit is nog maar het begin, het kan nog veel lekkerder."
    Ik ging onder de douche staan en liet het warme water over mijn lichaam lopen. Ik opende mijn mond om wat water binnen te krijgen en slikte dit door om de laatste restjes zaad uit mijn mond te krijgen. Ik glimlachte even naar hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CottonCloud schreef:
    [Wil ik weten wat er gebeurd met Ayaki en Nightshade? x'3]

    [Ja.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik heb ook weird gedroomt vannacht...]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem als zijn shirt aan is en ik hoop maar dat alles goed gaat met zijn schouder, het lijkt zo erg... Hij glimlacht een klein, dankbaar glimlachje waardoor zijn ogen me niet meer opvallen. Hji doet als eerst zijn slechte arm erdoor en het gaat gelukkig redelijk makkelijk. Hij probeert zijn vest dicht te doen maar het lijkt niet te lukken. Hij kijkt mij aan.
    "Maar je denkt dat jij eraan wen?" vraagt hij zacht. Hij probeert het opnieuw, ik pak zijn handen voorzichtig vast om ze van zijn vest af te halen en doe hem voorzichtig dicht.
    "Ik wil deze ogen niet meer." zegt hij en met zijn niet verbonden hand doet hij zijn capuchon zo goed mogelijk op zijn hoofd waardoor ik zijn ogen niet meer kan zien. Ik bijt op mijn lip en voel me plots schuldig om mijn levendige en grote blauwe ogen die zo opvallen terwijl ik er toch weinig aan kan doen dat het zo is.
    "Dan moet je er iets aan doen. Het is vast niet altijd zo geweest." zeg ik zacht en ik neem plaats naast hem op het bed, maar niet te dichtbij hem. Ik weet niet of het ongemakkelijk voor hem is maar voor mij nog wel.


    Your make-up is terrible

    [mmitchell, ik zeg het nog een keer; je bent ziekk xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    De spanning in mijn lichaam hoopt zich op, probeert op de een of andere manier naar buiten te wringen in een wanhopige strijd om los te komen. Ik weet niet wat ik moet, hoe ik hierop moet reageren. Ik dwing mezelf uiteindelijk om weer te ademen, om het los te laten, wat het ook is. Ik ben immers niet meer bij machte om het tegen te houden.
    'Ah!' Een hoge gil en het beeld dat oplost in een vreemde waas, alsof iemand me heeft neergeslagen. Dit voelt prettiger, maar vreemd. Zwaar hijgend neem ik afstand, grijp me aan de wand van de douche vast. Wat gebeurde er? Is dit normaal, of ben ik in gevaar? Mijn ogen flitsen naar Nightshade.
    'Ik hoop dat je dat lekker vond Ayaki.' Deze spanning, opwinding, het is me te veel. Ik laat me op de knieën zakken en wrijf over mijn slapen. Waarom heb ik ineens zo'n hoofdpijn en waarom ben ik zo moe?
    'En dit is nog maar het begin, het kan nog veel lekkerder,' hoor ik zijn stem zeggen. Ik kijk omhoog, beschaamd om wat er net gebeurde. Hij schijnt het te weten. Ik durf het niet te vragen. Trillend gaat mijn hand naar de bak met shampoo en zeep. Verlangt hij dat ik hem was? Aarzelend en onzeker kijk ik hem voor een moment aan, weet niet wat te zeggen. Ik moet mezelf dwingen de woorden uit mijn keel te wringen.
    'Wilt.. u dat ik..' Ik hou hem de shampoo voor.
    'U was?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Sal Levine

    Ze had mij geholpen met mijn vest door mijn handen eraf te halen en het zelf te doen.
    'Dan moet je er iets aan doen. Het is vast niet altijd zo geweest,' zei ze. Ze ging naast mij op bed zitten. Niet te dichtbij en dat vond ik prima. Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Natuurlijk niet. Al lijkt het nogal onwerkelijk voor mij om weer terug te gaan naar hoe ik was.' Ik keek weer even richting Rikki. Mijn ogen waren nu niet meer zichtbaar voor haar, maar dat betekende niet dat ze niet meer weet hoe mijn ogen eruit zagen.
    'Zullen we verder gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk niet. Al lijkt het nogal onwerkelijk voor mij om weer terug te gaan naar hoe ik was." Hij kijkt richting mij, het is net alsof ik die emotieloze blik door de schaduw van zijn capuchon heen kan zien.
    "Je kan het altijd proberen, het is jouw keuze." fluister ik.
    "Zullen we verder gaan?" vraagt hij en ik kijk hem verbaasd aan.
    "Weet je zeker het nu lukt? Ik bedoel, heb je niet teveel pijn daarvoor?" vraag ik lichtelijk bezorgt. Ik was mijn kleine probleempje alweer bijna vergeten. De zeurende pijn in mijn onderbuik kon ik zo goed als negeren maar nu voel ik hem weer door de herinnering van Sal.


    Your make-up is terrible