• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]

Your make-up is terrible

Rikki Madeleine Beck

Hij blijft mij aankijken terwijl ik er onpasselijk van word. Uiteindelijk legt hij de naald weg en maakt hij zijn shirt nat om zijn wond schoon te maken. Het is eindelijk voorbij.
    "Ik zag zijn genietende blik weerspiegelen in het mes." zegt hij zacht en er trekt een rilling door mijn ruggengraat bij die woorden. Sal pakt het ontsmettingsmiddel en doet dat op zijn wond waarna hij een gepijnigde kreun slaat. Ik bijt op mijn lip.
    "Hij was mijn voorbeeld, maar hij wou mij niet. Hij heeft mij nog nooit gewild, toch was hij mijn voorbeeld. Wat hij deed wou hij al jaren doen en het liefst nog vaker." Hij pakt het verband maar zijn handen trillen zo erg dat hij het laat vallen.
    "Hij die mij niet wou en zij die aan zijn kant stond, maar het eigenlijk niet wou toegeven. Toch.. Toch bleef hij maar mijn voorbeeld. Mijn voorbeeld zonder enige reden." Het duurt even voordat ik door heb dat hij het waarschijnlijk over zijn ouders heeft. Ik wend mijn blik vol medelijden af omdat hij dat waarschijnlijk toch niet wilt zien en buk me snel om het verband op te rapen dat hij liet vallen. Ik pak het gaasje en bedenk me dat je geen verband om een schouder kan doen.
    "Ik tape dit vast over je wond." fluister ik. Mijn stem klinkt me vreemd in mijn oren en mijn handen trillen nog steeds. Ik zet me over mijn angst van de wond heen en leg zo voorzichtig mogelijk het stukje erop waarna ik het vast begin te plakken in stilte en zijn woorden probeer te verwerken.
    "Ik snap het nu." deel ik mede als ik klaar ben. Het ziet er nog best goed uit, vind ik dan. Vast omdat je geen wond meer ziet.

Your make-up is terrible

CyberLord schreef:
    [Je hebt mijn post niet gezien? Erg hoor!]

Yeah I know, my eyes are tired :'D. I just looked at the perverted face and miss all the stuff.

No growth of the heart is ever a waste

Nightshade

"Ik.. ik weet niet.." stamelde hij. "Alstublieft, ik.. ik schaam me." gaf hij uiteindelijk toe. "Je wilt toch niet zeggen dat je nog nooit iets in die richting gedaan hebt of wel? Je bent meer dan 200 jaar oud." zei ik lichtelijk verbaasd maar niet minder van plan iets van hem te krijgen.
    "Goed, dan begin ik wel bij het begin. Heb je ooit met jezelf gespeeld?" vroeg ik met een grijns. Ik stond samen met hem in de douche en draaide de kraan open. Het warme water liep over mijn lichaam en ik zuchtte eventjes van het genot ervan.
    Langzaam liet ik mijn hand over zijn geslachtsdeel gaan die er toch redelijk heftig op reageerde. "Zo, zo. Die wilde graag aangeraakt worden." zei ik met een glimlach en pakte hem vast. Met langzame, vaste bewegingen begon ik hem te plezieren. Hopelijk vond hij het net zo lekker als ik, want ik kon hier zeer zeker van genieten.

[Let it begin!]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ivan schreef:
    (...)
    Yeah I know, my eyes are tired :'D. I just looked at the perverted face and miss all the stuff.

[Ghehe, I hope you didn't miss the post above this post.]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[ohh mitchell mitchell mitchell -pakt popcorn-]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Rechazame schreef:
    [ohh mitchell mitchell mitchell -pakt popcorn-]

[Ghehehe. Het is weer net als in Lost in Stereo, vind je niet Sam?]

Sal Levine

Haar blik wende ze af, net nu ik lichtelijk nieuwsgierig was naar haar blik. Ze bukte snel om het verband op te pakken en ze pakte daarna een gaasje.
    'Ik tape dit vat over je wond,' fluisterde ze. Haar stem klonk apart, nog niet eerder gehoord. Het verraste mij. Voorzichtjes legde ze met trillende handen het gaasje op de wond waarna ze hem begon vast te plakken aan mijn huid. Alles verliep in stilte. Ik vond het ergens wel fijn. Ze stond hier nu nog, zelfs na het verhaal.
    'Ik snap het nu,' deelde ze mee toen ze klaar was. Ik keek naar mijn schouder. Enige wat ik nu nog zag was het vastgeplakte gaasje. Ik pakte mijn shirt en vest en gooide die ergens in een hoekje. De spullen die weg konden gooide ik weg. Eventjes bleef ik stil staan voor Rikki.
    'Dank... Je,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik liep de badkamer uit naar mijn koffer. Ik opende hem en haalde er een willekeurig shirt en vest eruit. Ik ging zitten op mijn bed en keek er even naar.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij kijkt even naar zijn schouder. Blijkbaar is het goed gekeurd want hij pakt zijn shirt en vest om de in een hoekje te gooien en hij pakt alles wat weggegooit kan worden om die ook weg te hooien. Hij blijft stilstaan voor mij.
    "Dank... Je." zegt hij tegen mij. Hij loopt de badkamer uit en ik draai me om om te kijken wat hij gaat doen. Uit zijn koffer haalt hij een nieuw shirt en vest waarna hij op zijn bed gaat zitten en ernaar kijkt. Ik loop langzaam en voorzichtig naar hem toe.
    "Ik deed het graag. Voor jou dan." zeg ik zacht. "Heb je misschien hulp nodig om dat aan te trekken?" vraag ik met een klein, waterig glimlachje. Alles voelt zo ongemakkelijk aan, is het ene weg, komt het andere wel. Zijn blik, zijn wond, het verhaal, het litteken. Ik weet niet goed wat ik ermee aan moet, hij had hier beter een ander persoon voor moet treffen, niet mij. Ik ben er niet geschikt voor.

Your make-up is terrible

Ayaki.

Laat hem weggaan, laat hem alsjeblieft weggaan.
    'Je wilt toch niet zeggen dat je nog nooit iets in die richting gedaan hebt of wel? Je bent meer dan 200 jaar oud.' Ik wend de ogen af met een brok in mijn keel, weet niet wat ik moet zeggen nu. Waarom doet hij dit?
    'N-nee.. ik h-heb nooit..' Ik verschuil mijn gezicht achter mijn haar, kruip in het hoekje van de douche.
    'Goed, dan begin ik wel bij het begin. Heb je ooit met jezelf gespeeld?' Mijn ogen worden groot en mijn mond zakt open. Wat vraagt hij nu? Ik graaf in mijn geheugen. Meteen komt een herinnering van een buurjongen opsteken, die ook iets noemde in die trant. Ik, het onschuldige kind dat ik was, had geen idee waar hij op doelde, tot een ander het me uitlegde. Het is iets.. waar je niet over mag praten. Het is iets beschamends.
    'N-nee..' fluister ik, geheel naar waarheid. Het enige waar ik in al die jaren naar verlangde, waren bloed en angst. Bloed... zo'n dorst, ik heb zo'n dorst. Ik hoor het geluid van water en even, heel even vergeet ik dat hij bij me onder de douche staat.
    Ineens voel ik een hand bij-
    'Aah!' Geschrokken en angstig kijk ik op naar Nightshade, die - aan zijn gezichtsuitdrukking te zien - kennelijk precies weet wat hij wil.
    'W-wat doet u, uh..' Hij besteedt geen aandacht aan mijn woorden, gaat gestaag door met waar hij ook mee bezig is. De blos op mijn gezicht wordt groter.
    'Zo, zo. Die wilde graag aangeraakt worden.' Ik wend mijn gezicht van hem af, trillend, niet wetend wat ik aan moet met deze nieuwe, vreemde gevoelens. Ik ken angst, ik ken het verlangen vlak voor een gevecht, ik ken de intentie om te doden. Maar dit.. het is nieuw en ik weet het niet te plaatsen. Het is vreemd, ongemakkelijk, beschamend, maar ook.. prettig. Ik durf nog steeds niet te kijken. Zijn hand is warm. Het is aangenaam. Ja, aangenaam...
    'Ahh..' Ik sla mijn hand voor mijn mond van schaamte als ik besef dat ik zojuist een geluidje heb gemaakt.
    'Het spijt me,' piep ik met afgewende ogen. Ik focus me op de douchekop om mijn gedachten ergens anders op te zetten.

CyberLord schreef:
    (...)
    [Ghehehe. Het is weer net als in Lost in Stereo, vind je niet Sam?]

Yes, writing mindless sex scenes: hurray!

Sal Levine

'Ik deed het graag. Voor jou dan,' zei ze zacht. Ik keek op. Ik had haar helemaal niet aan horen komen. Te.. Veel.. In gedachten verzonken. Ik slikte even.
    'Heb je misschien hulp nodig om dat aan te trekken?' vroeg ze met een klein, waterig glimlachje. Ik bleef haar nog even aankijken voordat ik knikte. Ze leek zo ongemakkelijk. Waarom helpt zij mij nog steeds?
    'Sorry voor mijn ogen,' zei ik zacht. Ik begon al met mijn shirt aan te doen. 'Ze zijn zo weer weg.' Ik wende mijn ogen af van haar en beet even op mijn lip.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij blijft mij een aankijken voordat hij knikt.
    "Sorry voor mijn ogen." zegt hij zacht en begint met zijn shirt aan te trekken. "Ze zijn zo weer weg." Hij wend zijn ogen van me af en bijt hard op zijn lip. Ik help hem met het shirt aan te trekken waardoor mijn hand zo af en toe per ongeluk zijn huid aanraakt.
    "Het geeft al niet meer." zeg ik zacht. "Nu ik het weet is het minder angstaanjagend dan eerst. Ik denk dat ik er wel aan wen." vertel ik hem. Als zijn gewonde arm door het gat gaat, doe ik het zo voorzichtig mogelijk. Daarna pak ik zijn vest om die open te houden zodat hij zijn armen er gemakkelijk door te steken. Het voelt vreemd om zo zorgzaam te zijn tegenover hem.

Your make-up is terrible

Nightshade

"Ahh.." zei Ayaki, een geluidje dat ik plaatste als genot. Hij sloeg snel zijn hand voor zijn mond. "Het spijt me" piepte hij met afgewende ogen terwijl hij gefocust naar de douchekop keek.
    "Geen sorry zeggen, je vind het blijkbaar lekker. Dat is toch goed?" zei ik tegen hem terwijl ik met mijn andere hand zijn ballen vastpakte. Ik begon ermee te spelen terwijl ik met mijn andere hand door bleef bewegen. "Voelt het goed?" vroeg ik rustig, "Vertrouw me. Dit zal alleen maar beter worden, het zal nog beter voelen."
    Na een tijdje zo gespeeld te hebben zakte ik door mijn knieën om op ooghoogte te komen met zijn geslachtsdelen. Voorzichtig stak ik hem in mijn mond en begon de eikel te likken. Ik hoorde hem een kreunend geluid maken en dat was voor mij reden genoeg om door te gaan. Ik had nu eenmaal ook behoeften en zin om dingen te doen.
    Ik begon zijn, nu stijf geworden, penis af te zuigen. Telkens weer, terwijl ik ondertussen over de eikel bleef zuigen en met mijn hand op en neer bewegingen maakten om het nog eens extra te stimuleren.

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 1:41 ]

Ivan schreef:
    (...)
    Yes, writing mindless sex scenes: hurray!

[Ghehehe.]

Sal Levine

Door het mee helpen van mijn shirt raakte haar hand af en toe mijn huid aan. Ik rilde er even van. Contact die ik jaren niet meer heb gehad.
    'Het geeft al niet meer,' zei ze zacht. 'Nu ik het weet is het minder angstaanjagend dan eerst. Ik denk dat ik er wel aan wen.' Ondanks dat ze voorzichtig deed, deed het nog ontiegelijk veel zeer. Ik hapte naar adem en was blij dat mijn shirt eindelijk aan was. Ze pakte mijn vest en hield die voor mij open. Weer verscheen dat kleine bedank glimlachje. Ik deed als eerste mijn slechte arm door de mouw heen. Het vest ging gelukkig veel gemakkelijker en minder pijnlijker aan dan mijn shirt. Ik wou mijn vest dicht doen, maar het deed zeer wanneer ik iets wou pakken met mijn verwondde hand. Ik keek even naar Rikki in de hoop dat ze de hint snapte.
    'Maar je denkt dat jij eraan wen?' vroeg ik toen zacht. Ik probeerde weer mijn vest dicht te doen, maar de steken in mijn hand deden mij gewoon te zeer.
    'Ik wil deze ogen niet meer.' Met mijn goeie hand deed ik mijn capuchon zo goed als het kon over mijn hoofd heen.