• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]

Your make-up is terrible

Ivan schreef:
    Wow zieke shit, ja zo had ik het in mijn hoofd x'D.
    Haha, vet.

[Je moet Fullmetal Alchemist Brotherhood echt kijken. Het is zo awesome!]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ayaki.

Kan niet meer.. hij had gelijk, ik ga dood zo. Verdomme. Ik hijg, voel vocht door mijn longen lopen. Het zal niet lang meer duren voor ik niet meer kan ademen. Ik hoest bloed op, hou mijn handen voor de bloedende open wond. Ik ga dood.
    Mijn ogen sperren open als ik een wazig silhouet in mijn blikveld zie.
    Het is hem. Hij is gekomen om me te doden. Mijn lichaam is van geen waarde voor hem. Ik ben verzwakt, stervende. Wat is mijn doel nu?
    'Ik heb respect voor je, dat was zeer moedig.' Mijn lijf schokt, ik hoest een mengsel van bloed en gal op. Mijn oogleden zijn zwaar. Het zal niet lang duren voor ik.. voor ik sterf. Is dit het dan? Ik heb geen kracht om hem te antwoorden.
    'En ik zal je belonen.' Wat? Door mijn half open ogen zie ik mijn wapen in zijn handen. Gaat hij me uit mijn lijden verlossen? Mijn ogen zakken dicht. Mijn lichaam wil niet opgeven. Ineens ruik ik de geur van bloed. Ik open mijn ogen. Nooit gedacht dat zoiets simpels me ooit zoveel moeite zou kosten.
    'Als je wilt leven drink dit. Je zult een vampier worden, maar je leeft. Het is jouw keus. Je wonden zijn te groot voor mij om je te helen.' Geschokt kijk ik hem aan, nauwelijks in staat te spreken door het bloed bij mijn mond. Ik ben zijn vijand. Waarom doet hij dit? Betekent dit dat ik van hem ben? Of is dit het begin van een nieuw pad waarvan ik de richting mag bepalen? Wil ik sterven? Ik heb weinig tijd en ik heb alleen maar energie om een vraag te stellen, eentje!
    Ik zet alles op alles om die ene brandende vraag uit mijn mond te persen. Ik kantel mijn hoofd, zodat ik zijn ogen kan zien.
    'Vampiers.. kunnen die.. slapen?'

No growth of the heart is ever a waste

CyberLord schreef:
    (...)
    [Je moet Fullmetal Alchemist Brotherhood echt kijken. Het is zo awesome!]

Haha ja eigenlijk zou ik dat inderdaad es moeten kijken x'D.

Nightshade

Hij keek me verbaasd aan en kantelde zijn hoofd. Met veel moeite perste hij er één vraag uit. "Vampiers.. kunnen die.. slapen?"
    Ik keek hem verbaasd aan, maar knikte toen. "Ja, vampiers kunnen slapen." zei ik met een glimlach, "Hij hield je wakker of niet?"
    Ik ging naast hem zitten en legde mijn hand onder zijn hoofd zodat hij omhoog kon komen. Mijn warme bloed liep over mijn arm. "Kom drink, anders vermoord je mij ook nog en dat lijkt me niet zo heel handig." Ik grinnikte heel eventjes. "En geloof me, normaal ben ik niet zo aardig en meelevend. Maar jij hebt het verdiend, voorlopig."

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:57 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Sal Levine

'Dat weet ik niet, sorry,' fluisterde ze, waarna ze gauw de badkamer ontvluchtte. Die komt niet meer terug, dacht ik eerlijk. Ik zuchtte en ging weer verder met het wond schoon maken. Met alle verbazing kwam ze toch nog terug.
    'Ik heb alles,' zie ze waarna ze de spullen op de wastafel zette. Ze keek mij niet aan te kijken en ik begreep dat volkomen. Wie wou dat? Waarom had ik anders een capuchon op? Ik miste op zulke momenten de verraderlijke emoties in mijn ogen. Ik pakte de naald en draad. De draad deed ik door het oog van de naald heen.
    'Kan je knopen?' vroeg ik aan Rikki. 'Ik kan het niet zelf knopen en het touw dan stuk te maken.' Ik raapte mijn vest op waarna ik een stuk stof in mijn mond deed zodat ik daar zo op kon bijten. Wat ontsmettingsmiddel deed ik eerst over mijn wond heen. Het prikte ontzettend, waardoor er ook een gedempte pijnkreun uit mijn mond kwam. Mijn wond wende ik af van het zicht van Rikki en stak vervolgens de naald er doorheen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ayaki.

Ik kijk hem verbaasd aan als hij mijn vraag bevestigt met een 'ja'. Hij pakt mijn hoofd vast, ik voel een koude arm langs mijn gezicht en een dieprood straaltje bloed. Ik twijfel. Zou het pijn doen, om te worden zoals.. hij?
    'Kom drink, anders vermoord je mij ook nog en dat lijkt me niet zo heel handig.' Hem vermoorden? In deze staat? Hij denkt toch niet werkelijk dat-
    'En geloof me, normaal ben ik niet zo aardig en meelevend. Maar jij hebt het verdiend, voorlopig.' Ik zwijg als mijn ogen naar het straaltje bloed aan zijn arm glijden. Voorzichtig steek ik mijn tong uit, lik langs de arm om wat van zijn bloed binnen te krijgen. Het is niet voldoende, als ik wil leven. Mijn hand komt moeizaam omhoog. Ik pak de arm vast en lik langs de rest van het straaltje. Ik knijp mijn ogen even dicht, laat mijn arm weer op de grond vallen. Te veel energie. Het kostte teveel energie.
    En ineens begint me wat te dagen. De pijn in mijn schouder.. het wordt minder! Het bloeden in mijn keel houdt langzaam op en zelfs mijn wond begint te helen. Hoe kan dit? Is dit.. is dit de kracht van vampirisme? Mijn zicht wordt helderder. Ik zie hem bij me. Ik voel een nieuwe, vreemde soort energie door mijn lichaam stromen. Het neemt mijn systeem over, maar erg pijnlijk is het niet. Het is net of mijn stervende lichaam de indringende macht verwelkomt. Ik last via mijn shirt naar mijn bebloede buik. Het.. het geneest! Mijn verwondingen genezen zo snel? Na enkele minuten zo te hebben gelegen, waag ik me eraan. Langzaam, voorzichtig ga ik rechtop zitten met zijn arm als steun, adem onregelmatig. Ik draai het hoofd, zie een smerig, bloederig overblijfsel van hem op de grond.
    'Is hij.. dood?' Mijn stem is nog wat krakerig, maar mijn vermogen om te spreken is terug. Ik leef.

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:12 ]

[ Oh... God. Ik voel de chocolademelk in mijn maag. Bah, stelletje.. Iewl. D: Jullie zijn ziek joh. (cat) ]

everything, in time

Rikki Madeleine Beck

Hij pakt het naald en draad en doet de draad door het oog van de naald heen.
    "Kan je knopen?" vraagt hij en ik kijk verbaas op. "Ik kan het niet zelf knopen en het touw dan stuk te maken." Hij raapt zijn vest op en propt het stuk stof in zijn mond.
    "Eh ja, natuurlijk." zeg ik hakkelend. Hij doet ontsmettingsmiddel over zijn wond heen en ik hoor de gedempte pijnkreet uit zijn mond. Hij wend zijn wond af en ik zie zijn beweging dat hij de naald er door heen steekt. Hij houd rekening met mij, schiet het door me heen. Maar door de beweging laat ik toch een gil horen, die eigenlijk uit zijn mond had moeten komen en ik sla mijn hand voor mijn mond.
    "S-sorry." stotter ik. "Heb je misschien nog ergens hulp mee nodig?" Ik weet dat hij niet kan antwoorden nu maar ik voel me zo nutteloos op het moment. Ik draai me half om zodat ik niets kan zien en veeg een paar zweetdruppeltjes van mijn voorhoofd af.

Your make-up is terrible

Sal Levine

Een gil hoorde ik toen de naald er doorheen ging. Ik fronste.. Dat kwam niet uit mijn mond. Toch? Nee. Ik gil niet als een meisje, bovendien zou het gedempt worden door het vest, maar de gil was niet gedempt.
    'S-sorry,' stotterde Rikki. Dat verklaarde een hoop. 'Heb je misschien nog ergens hulp mee nodig?' vroeg ze. Ik draaide mij zelf naar Rikki en knikte. Ik vroeg toch om het knopen? Ik spuugde het vest uit mijn mond.
    'Knopen, dat kon je toch?' vroeg ik en ik hield de twee uiteinden van het draad omhoog naar haar. 'Nooit gezien hoe het bij hechten gaat? De naald gaat erdoor heen. Ze knopen het en knippen het draad er af. Ze doen dat opnieuw tot dat ze de hele wond zijn afgegaan.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Broadfields schreef:
    [ Oh... God. Ik voel de chocolademelk in mijn maag. Bah, stelletje.. Iewl. D: Jullie zijn ziek joh. (cat) ]

M'n character seppuku laten plegen is niet ziek :/.
    Herpderp. Okay maybe it is. Hehe.

Rikki Madeleine Beck

Hij knikt, wat ik maar half zie. Daardoor draai ik me weer om naar hem.
    "Knopen, dat kon je toch?" vraagt hij en houd de twee uiteindes omhoog. "Nooit gezien hoe het bij hechten gaat? De naald gaat erdoor heen. Ze knopen het en knippen het draad er af. Ze doen dat opnieuw tot dat ze de hele wond zijn afgegaan." Ik bijt op mijn lip, veel meer eng werk voor mij dan ik had verwacht.
    "Sorry, ik wist het niet." mompel ik en ben blij dat hij het tenminste wel weet. Ik kom aarzelend op hem af en pak de draadjes van hem over. Ik maak een dubbele knoop in het draadje, wat redelijk moeilijk gaat omdat mijn vingers nat worden van het bloed. Al die tijd hou ik mijn adem in, ik haal pas weer adem als ik het draadje heb doorgeknipt met het speciale schaartje wat bij het setje zat.
    "Je hebt voor zwart gekozen, zie ik." mompel ik terwijl ik me weer afwend en de naald en het draad weer aan hem geef. Er zaten verschillende kleurtjes bij, vandaar mijn opmerking.

Your make-up is terrible

Nightshade

Hij likte mijn bloed en nam het in zich op. Ik ben een maker geworden, niet meer een leerling. Hij was nu mijn verantwoordelijkheid. Als hij iets deed moest ik daarvoor de gevolgen dragen. Na een tijdje taste hij via zijn shirt naar zijn bebloede buik. Zijn wonden waren allang aan het genezen.
    Een vampier zijn was geweldig. Heel even raakte ik mijn schouder aan die gewond was geweest in het gevecht, maar daar had ik allang geen last meer van. Het helingsproces van een vampier was nu eenmaal veel sneller. Langzaam en voorzichtig ging hij rechtop zitten met zijn arm als steun. Hij ademde onregelmatig, maar dat zou weer beter worden. Hij draaide zijn hoofd om naar de overblijfsels van het beest te kijken.
    "Is hij.. dood?" vroeg hij met een stem die kraakte. Ik knikte langzaam. "Je hebt vanaf nu je eigen lichaam terug." zei ik met een glimlach.
    Ik richtte me op en keek hem recht in zijn ogen. "Ik ben vanaf nu je maker, je vader als je het zo wilt noemen. Ik heb je in een vampier veranderd en je zult me voor de rest van je leven moeten respecteren." begon ik mijn lange preek, "Vanaf nu val jij onder mijn verantwoordelijkheid, als jij problemen maakt krijg ik dat op mijn dak en geloof me dat is niet leuk." Ik keek naar het plafon en zuchtte eventjes. "Vanaf nu ben je mijn leerling en ben je verplicht mij te volgen totdat ik beslis dat je je eigen weg kunt gaan. Maar zelfs dan ben ik verantwoordelijk voor je." ging ik verder, "Dus pas op met wat je doet als je niet alsnog wilt sterven."
    Toen stak ik mijn hand uit naar hem. "Welkom broeder, welkom in het vampirisme. Vanaf nu behoren wij tot dezelfde familie en sekste." zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht, "Welkom."

Broadfields schreef:

[Ik vind het geweldig!]

CyberLord schreef:
    (...)
    [Ik vind het geweldig!]

(Same here. :9~)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Frey schreef:
    (...)
    (Same here. :9~)

[Hahahaha. Wat ben ik toch blij met mijn personage :Y)]