• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    "Weet u zeker dat ik-" begon hij, maar hij stopte zijn zin al toen hij een stap zette. Hij keek omlaag en glimlachte toen kort. "Vampier zijn heeft heel erg veel voordelen." zei ik grinnikend. Ayaki zette zich schrap.
    "Goed." zei hij en voor ik het wist was hij vertrokken. Ik lachte vrolijk, ik had een goed persoon uitgekozen. Snel rende ik achter hem aan om in zijn kamer weer tot stilstand te komen. Ik had hem niet ingehaald, maar hij had dan ook een grote voorsprong op gelopen.
    "Indrukwekkend" fluisterde hij en ik liet een glimlach verschijnen. Hij had blijkbaar nog niet gemerkt dat ik er was want hij begon zichzelf uit te kleden. Ik bekeek hij van top tot teen. Hij zag er toch anders uit dan ik had verwacht. Zijn huid was gaaf en zijn geslachtsdelen waren voor een elfjarige zeer ver ontwikkeld, misschien zelfs al compleet bruikbaar. 'Eventueel handig.' dacht ik bij mezelf.
    Pas toen Ayaki naar de douche liep besefte hij dat ik er ook nog was. "Als u het niet erg vindt, ga ik nu even douchen." zei hij, maar ik bleef rustig staan. Zijn lichaam was van mij dus ik mocht er alles mee doen. Ik blijf rustig naar hem kijken.
    "Is er iets mis? Kan ik iets voor u doen?" vroeg hij en ik knikte langzaam. Ik had nog steeds alleen een onderbroek aan en trok deze uit. "Ik ga met je mee de douche in en dan gaan we wat plezier hebben. Je lichaam behoort aan mij toe en daar wil ik minimaal één keer plezier van hebben." zei ik met een glimlachje. Ik wachtte totdat hij in de douche stond en ging erbij staan.

    [More sex :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik bedoelde het niet alleen daarom." zegt hij. Zijn blik blijft hangen bij de draad en ik besef dat hij het doorheeft. Ondertussen vervangt hij de draad die bijna op is.
    "Ik weet hoe ik praat, hoe ik kijk en hoe ik eruit zie voor anderen." Natuurlijk, hij heeft dit al zovaak meegemaakt. Hij zucht en pakt het vest op om die opnieuw in zijn mond te stoppen. Hij wend zich af en ik hoor de pijnkreet weer. Ik bijt hard op mijn lip omdat ik niet weet hoe ik moet reageren.
    "En ik kan niet klagen. Er is toch niemand anders die de naald door mijn lijf heen jaagt." vertelt hij en houd de touwtjes weer voor mij. Ik pak ze aan met trillende handen.
    "Sorry dat ik het niet voor je kan doen. Ik zou het doen als ik kon..." zeg ik zacht en knoop het weer vast. "Het is niet je... hoe je eruit ziet. Het is hoe je erbij kijkt, die emotieloze ogen schrikken mij af." zeg ik eerlijk. Mijn stem hapert af en toe en klinkt nog zachter dan normaal omdat ik niet gewend ben om zulke confronterende gesprekken te voeren, zeker niet tijdens zulke gebeurtenissen. Ik knip hem weer af en geef de naald en draad terug aan Sal. Ik zucht zacht.
    "Ik weet niet meer wat ik er van moet denken, snap je. Wie weet ben jij wel een bewoner die mij erin probeert te luizen met je enge wond en angstaanjagende blik. Ik weet niets meer zeker sinds net." Met stem klinkt ironisch wat zeer zeldzaam is bij mij.


    Your make-up is terrible

    Ivan schreef:


    ^ My facial expression. Hehehe..

    Jiraiya! <333 too bad he died, but had the same facial expression lol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Frey schreef:
    -gets perverted smile- :Y)

    [You will love my post then. En sam, jij bent echt slecht!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Volgens mij zouden jullie een nacht met Nightshade niet erg vinden.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Volgens mij zouden jullie een nacht met Nightshade niet erg vinden.]

    (Secretly..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    (Secretly..)

    [Hahaha. And look what I found:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    De touwtjes pakte ze aan met trillende handen. Ik gokte erop dat ze opgelucht is als dit de laatste is.
    'Sorry dat ik het niet voor je kan doen. Ik zou het doen als ik kon...' zei ze zacht en ze knoop de touwtjes weer vast. Het deed zeer wanneer ze dat deed, maar ik zei daar telkens maar niets over.
    'Het is niet je... hoe je eruit ziet. Het is hoe je erbij kijkt, die emotieloze ogen schrikken mij af,' zei ze eerlijk. Haar stem haperde af en toe. Elke keer wanneer mensen dat zeiden deed het mij zeer. Ze knipte de draad door en overhandigde mij de naald en draad weer.
    'Ik weet niet meer wat ik er van moet denken, snap je. Wie weet ben jij wel een bewoner die mij erin probeert te luizen met je enge wond en angstaanjagende blik. Ik weet niets meer zeker sinds net,' zei ze met een stem dat ironisch klonk. Ik snapte niet waar haar stem ironisch klonk. Wat was er nou zo ironisch aan?
    'Zoals ik al zei. Ik weet hoe ik kijk Rikki. Ik weet hoe mensen mij zien. Inclusief die ogen met leegte erin.' Ik stopte de vest in mijn mond en stak de naald door mijn huid nadat ik mij had afgewend van haar.
    'Ik heb niet voor deze ogen gekozen en ik ben geen bewoner. Ik laat mijzelf niet verwonden alleen maar om iemand anders bang te maken. Misschien had je dit al door, maar die capuchon voorkomt juist dat ik dat doe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Hahaha. And look what I found:]


    (Hahaha, omg, dat is gewoon.. bad, very bad. Je zal dat maar tegenkomen in de winkel. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Hahaha. And look what I found:]


    Hahahaha x'D LOLOLOL I'd try that. Free shot of GHB?
    Yeah Jiraiya is awesome. Him and me.. we think alike 8].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Hahahaha x'D LOLOLOL I'd try that. Free shot of GHB?
    Yeah Jiraiya is awesome. Him and me.. we think alike 8].

    lol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rikki Madeleine Beck

    "Zoals ik al zei. Ik weet hoe ik kijk Rikki. Ik weet hoe mensen mij zien. Inclusief die ogen met leegte erin." Hij stopt zijn vest weer in zijn mond en gaat gewoon verder. Ik slik eventjes. Hoe kan iemand zo worden?
    "Ik heb niet voor deze ogen gekozen en ik ben geen bewoner. Ik laat mijzelf niet verwonden alleen maar om iemand anders bang te maken. Misschien had je dit al door, maar die capuchon voorkomt juist dat ik dat doe." Mijn handen trillen nu alleen nog maar meer als ik het knoopje vast maak en het touwtje doorknip.
    "Oké, dat is goed om te weten. Het zou altijd kunnen..." zeg ik bijna onverstaanbaar nu. Ik laat het schaartje vallen als ik hem terug op de rand wil leggen en buk om hem op te rapen. Ik kom overeind en leg hem snel weer neer. Ik kijk naar hem en schud even met mijn hoofd.
    "Ik snap het niet." mompel ik. "Hoe heb je zo kunnen worden?"


    Your make-up is terrible

    That awkward moment that you have actually missed le awesome post :/.

    Ayaki.

    Geschokt kijk ik naar Nightshade die zich ontdoet van zijn laatste kledingstuk, ben te verbouwereerd om ook maar een woord uit te brengen. Ik ben bevroren. De gedachte dat ik nu naakt ben heeft nauwelijks vat op me.
    'Ik ga met je mee de douche in en dan gaan we wat plezier hebben. Je lichaam behoort aan mij toe en daar wil ik minimaal één keer plezier van hebben.' Mijn ogen worden groot. Ik voel me onwennig, ongemakkelijk en ja, toegegeven: zelfs angstig. In de tweehonderd jaar dat ik leef is me wel het een en ander ten ore gevallen over.. dit, maar ik heb me er nooit actief mee bezig gehouden. Zoiets was ondenkbaar, zeker met Hem die me mijn gedachten toefluisterde. Maar nu.. dit gaat te snel voor me om te kunnen bevatten. Nightshade. Hij is.. hij is te dichtbij. Is dit wat hij wil? De plotselinge mengeling van allerlei emoties doet me misselijk voelen. Ik draai me van hem af in een zielige poging nog iets van mijn lijf te beschermen.
    'Ik.. ik weet niet..' De verwarring wordt me bijna te veel, ik tril bijna letterlijk op mijn benen.
    'Alstublieft, ik.. ik schaam me,' geef ik uiteindelijk met een zachte stem toe, niet wetend waarheen te kijken. Ik durf hem niet aan te kijken door de blos die zich op mijn wangen verspreidt. Een vervelende hoofdpijn komt opzetten na aanleiding van alle verwarring. Waarom gaat hij niet weg? Moet ik hem vertrouwen? Ik heb het hem gezegd, toch? Maar ik wist niet dat hij.. dit wilde. Ik weet niet eens wat ik moet doen, wat hij van me verwacht.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Je hebt mijn post niet gezien? Erg hoor!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Haar handen trilde nog meer toen ze de knoopjes maakte en vervolgens het touwtje afknipte. Klaar. Geen naalden meer door mijn vel heen. Het schaartje liet vallen toen ze hem weg wou leggen. Ik keek toe hoe ze bukte, hem opraapte en hem weer snel neer legde. Ze keek mij aan en schudde toen even haar hoofd.
    'Ik snap het niet,' mompelde ze. 'Hoe heb je zo kunnen worden?' Ik bleef haar aankijken, ook al maakte haar dat ongemakkelijk. Ik vroeg me af of ik het moest vertellen. Ik legde de naald weg en maakte mijn shirt weer wat nat om rond om mijn wond het weer wat schoon te maken.
    'Ik zag zijn genietende blik weerspiegelen in het mes,' zei ik zachtjes. Ik pakte het ontsmettingsmiddel en deed dat voor de zekerheid weer op mijn mond, al wist ik dat het ging prikken en ik een gepijnigde kreun slaakte.
    'Hij was mijn voorbeeld, maar hij wou mij niet. Hij heeft mij nog nooit gewild, toch was hij mijn voorbeeld. Wat hij deed wou hij al jaren doen en het liefst nog vaker.' Ik pakte het verband vast, maar de herinnering raakte mij nog steeds. Mijn handen trilde, waardoor ik het verband uit mijn hand liet vallen.
    'Hij die mij niet wou en zij die aan zijn kant stond, maar het eigenlijk niet wou toegeven. Toch.. Toch bleef hij maar mijn voorbeeld. Mijn voorbeeld zonder enige reden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you