• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ik zag dat zijn hand trillend naar de bak met shampoo en zeep ging. Aarzelend en onzeker keek hij me aan. "Wilt.. u dat ik.." Hij hield mij de shampoo voor. "U was?"
    Ik keek hem met een glimlach aan en streelde eventjes door zijn haar. "Alleen als je dat wilt." zei ik rustig en kalmerend. Ik wilde niet dat hij zichzelf teveel tot dingen dwong, dat kon later altijd nog.
    "Ik wil jou ook wel wassen." stelde ik voor, "Maar als je liever hebt dat ik uit de douche ga dan wil ik dat nu wel doen." Het water liep nog steeds over mijn lichaam en ik genoot van de warmte op mijn koude lichaam. Hopelijk had ik Ayaki gezegend met het vampirisme en niet vervloekt. Hoewel alles beter was dan dat monster in je en door hem je leven verliezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Sorry voor het korte stukje, ik wist niks meer.]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 13:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Weet je zeker het nu lukt? Ik bedoel, heb je niet teveel pijn daarvoor?' vroeg ze lichtelijk bezorgd. Verbaasd keek ik haar aan. De pijn in mijn schouder zou ik nog wel een tijd voelen, maar ik kon het wel negeren.
    'Ik moet mijn schouder stil houden, dan gaat het wel,' zei ik met een heel klein glimlachje. 'Maar.. Proberen? Hoe valt dat te proberen?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en stond toen op. 'Ik ben niks anders meer gewend.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik moet mijn schouder stil houden, dan gaat het wel." zegt hij met een klein glimlachje. "Maar... proberen? Hoe valt dat te proberen?" Hij schud licht met zijn hoofd/capuchon en staat op. "Ik ben niks anders meer gewend." Ik volg zijn voorbeeld en sta ook op.
    "Oké, maar als het niet meer gaat, moet je het zeggen hé. Het is niet zo dringend." Ik ga hem langzaam voor naar de deur om die voor hem te openen. "Misschien moet je gewoon proberen om de emotie uit te stralen die je voelt. Ik weet het niet, ik ben geen expert." mompel ik zacht. Ik hou de deur open zodat hij er eerst door heen kan en zichzelf niet hoeft te belasten met deuren openen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Oké, maar als het niet meer gaat, moet je het zeggen hé. Het is niet zo dringend,' zei ze. Ze ging mij langzaam voor en opende de deur voor mij. Ik keek haar even aan en vroeg mij af of ze het ook echt meende. Sinds wanneer is je eigen geheugen niet dringend?
    'Misschien moet je gewoon proberen om de emotie uit te stralen die je voelt. Ik weet het niet, ik ben geen expert,' mompelde ze zacht. De deur hield ze voor mij open en ik glimlachte ietsjes naar haar toen ik langs haar door de deur heen liep.
    'Mijn ogen werken gewoon niet mee,' mompelde ik terwijl ik iets wat naar Rikki keek. 'Ik kan wel lachen, maar niks werkt mee. Het lijkt nep.' Ik zuchtte even. 'Zolder zei je toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht iets naar mij als hij door de deur heen loopt.
    "Mijn ogen werken gewoon niet mee." mompelt hij en kijkt naar mij. Ik sluit de deur achter ons en blijf even besluiteloos staan.
    "Ik kan wel lachen, maar niks werkt mee. Het lijkt nep. Zolder zei je toch?" Hij zucht en ik knik zachtjes waarna ik toch begin te lopen naar de zolder. Langzaam, zoals eerst.
    "Misschien omdat je, je lach ook niet echt meent. Maar zoals ik al zei, ik ben geen expert." mompel ik en er borrelt een vreemd, zenuwachtig gevoel op als ik de trap op begin te lopen. Veel te snel voor mijn gevoel zijn we op de tweede verdieping en sta ik voor de zoldertrap.
    "Weet je zeker dat het nog gaat?" vraag ik en ik hoop dat hij nee zegt.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze begon te lopen richting zolder. Ze liep langzaam, net zoals eerst.
    'Misschien omdat je, je lach ook niet echt meent. Maar zoals ik al zei, ik ben geen expert,' mompelde ze. Ik beet op mijn lip. Mijn lach, die meende ik toch altijd? Of deed ik gewoon alsof om beleefd te zijn? Voor de trap van de zolder bleven wij staan. Ik keek haar aan en vroeg me af waarom ze niet verder liep. Zag ze er dan zo tegen op?
    'Weet je zeker dat het nog gaat?' vroeg ze aan mij. Ik keek haar even aan. Ik had niet laten merken dat het niet ging. Ik kon normaal lopen en de pijn verdragen.
    'Eerlijk gezegd,' begon ik en ik keek omhoog naar de trap. Ik was nieuwsgierig wat daar was en hoe het eruit zag. Ik en Ayaki waren niet verder gegaan omdat hij echt slaap nodig had.
    'Het bonkt. Volgens mij zit het gaasje te strak,' loog ik en ik keek weer naar Rikki. 'Kan je misschien een nieuw gaasje er voor mij op doen?' vroeg ik. Wat betekende dat ik mij weer moest uitkleden. Het deed al de eerste keer verschrikkelijk zeer. Hoe zou het nu vergaan? Het was nu nog wat gevoeliger doordat ik er met een naald er door heen was gegaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Eerlijk gezegd." begint hij en hij kijkt naar de trap. Ik volg zijn blik en bijt op mijn lip om hem snel weer af te wenden.
    "Het bonkt. Volgens mij zit het gaasje te strak." zegt hij en kijkt naar mij. "Kan je misschien een nieuw gaasje er voor mij op doen?" vraagt hij. Ik bijt opnieuw op mijn lip.
    "Echt? Waarom zei je dat nou niet eerder! Dan had ik het gelijk goed gedaan, ik wil je geen extra pijn bezorgen." zeg ik misschien iets té overbezorgt. Maar hij heeft al genoeg pijn gehad en mijn onhandigheden moeten hem niet nog meer pijn opleveren. Voor ik het zelf doorheb duw ik hem zacht neer op de trap en rits ik zijn vest alweer los.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Echt? Waarom zei je dat nou niet eerder! Dan had ik het gelijk goed gedaan, ik wil je geen extra pijn bezorgen,' zei ze behoorlijk bezorgd. Ze duwde mij zacht neer op de trap en ritste mijn vest alweer los. Ik moest zachtjes grinniken om haar gedrag. Het was apart, maar ik vond het niet erg. Met mijn goede hand probeerde ik mijn vest weer uit te doen.
    'Moet je dan geen nieuw gaasje en zo halen?' vroeg ik aan haar. 'Als je het er nu afhaalt, dan plakt het niet meer goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Ik voel een hand door mijn haar.
    'Alleen als je dat wilt,' reageert hij met een zachte stem die ik nog niet eerder heb gehoord. Ik glimlach kort, een beetje aarzelend.
    'Ik wil jou ook wel wassen. Maar als je liever hebt dat ik uit de douche ga dan wil ik dat nu wel doen,' voegt hij toe. Even weet ik niet wat te zeggen of te doen. Mijn lichaam is radeloos. Ik zwijg, zoek naar de juiste woorden.
    'Dit is allemaal nieuw voor me. Ik heb even tijd nodig om.. alles op orde te krijgen. Dus als u het niet erg vindt, douche ik nu zelf.' Mijn gedachten is een grote warboel. Er is te veel gebeurd binnen een te korte tijd. Ik ben er nog steeds niet over uit dat Hij weg is, dat mijn gedachten nu alleen voor mezelf zijn. Mijn emoties zijn rommelig en dat terwijl ik me in al die tientallen jaren nooit heb laten gaan, nooit onnodige emoties getoond tijdens mijn strijd. Hij weet alles van me. Alles, behalve mijn achternaam. Ayaki heeft mijn naam mee het graf in genomen. Ik wend me tot Nightshade. Nog steeds ongemakkelijk door het feit dat we beiden geen kleding aan hebben, maar het idee is iets minder eng dan eerst. Ik vraag me af waar de toekomst me zal brengen, wat het precies inhoudt om een.. mentor te hebben.
    'Als ik vragen mag; wat is uw achternaam?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Hij grinnikt zacht, ik heb geen idee waarom, en doet zijn vest verder uit.
    "Moet je dan geen nieuw gaasje en zo halen?" vraagt hij. "Als je het er nu afhaalt, dan plakt het niet meer goed." Ik jammer zacht en bedenk me plotseling iets waardoor ik hem argwanend aankijk.
    "Meen je nou dat hij te strak zit of ben je aan het uitstellen?" vraag ik hem zacht, verlegen maar toch vastberaden. "Zo klinkt het wel, omdat je wilt dat ik helemaal terug loop en een nieuw gaasje ga halen. Dat moet je niet doen, je hebt zoveel pijn als ik alles weer uit en aan moet trekken." Mijn gezichtsuitdrukking veranderend als ik besef dat hij die pijn ervoor wilt doorstaan. Is hij even bang of doet hij het voor mij?


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Meen je nou dat hij te strak zit of ben je aan het uitstellen?' vroeg ze zacht, verlegen maar vastberaden. Ze had mij argwanend aan gekeken en ik besefte mij dat ik te opvallend deed.
    'Zo klinkt het wel, omdat je wilt dat ik helemaal terug loop en een nieuw gaasje ga halen. Dat moet je niet doen, je hebt zoveel pijn als ik alles weer uit en aan moet trekken,' zei ze. Haar gezichtsuitdrukking veranderde. Ik zocht naar de juiste woorden die ik kon zeggen.
    'Het... Het zit te strak,' zei ik en ik begon met mijn shirt uit te doen. 'Kan je misschien opschieten? I-ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten als anderen mij nu ook zo zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het... Het zit te strak." zegt ze en hij begint zijn shirt uit te doen. "Kan je misschien opschieten? I-ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten als anderen mij nu ook zo zien." Zijn stem is veranderd, zijn hele manier van praten. Onbekend voor mij. Ik pak de randen van zijn shirt vast zodat hij hem niet uit kan trekken.
    "Nee." antwoord ik. "Ik wil eerst weten of het echt is of niet." Dit is zo raar voor mij om te doen. Verlegen als ik ben word ik rood van de bevelen die ik uitdeel en klinkt mijn stem een stuk scheller. Als hij blijft ontkennen zou ik niets anders doen dan naar hem luisteren en honderd keer mijn excuses aanbieden, ik ken mezelf. Dus hoop ik maar dat ik gelijk heb.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    "Dit is allemaal nieuw voor me. Ik heb even tijd nodig om.. alles op orde te krijgen. Dus als u het niet erg vindt, douche ik nu zelf." Ik knikte en stapte uit zijn douche. Rustig pakte ik een handdoek en begon me rustig af te drogen.
    Ik hoorde dat Ayaki zich omdraaide om naar mij te kijken. "Als ik vragen mag; wat is uw achternaam?" Ik glimlachte zwakjes, keek hem aan en haalde mijn schouders op.
    "Ik ben hem vergeten over de jaren. Ik heb hem zolang niet meer gebruikt dat hij mij ontschoten is." zei ik zuchtend, "Nightshade is ook niet mijn voornaam, zo ben ik genoemd door de vampiers community. Omdat ik zo snel en stil als een schaduw in de nacht ben." Ik had me afgedroogd en gooide de handdoek in de hoek en trok mijn boxer weer aan. "En sindsdien gebruik ik Nightshade als mijn naam en Darren Shade als ik een mens tegenkom en me moet voorstellen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ze pakte de randen vast van mijn shirt, waardoor ik hem niet meer uit kon doen. Ik probeerde wat kracht te zetten, maar daarmee deed ik mijzelf alleen maar zeer.
    'Nee,' antwoordde ze. Ik keek haar aan. 'Ik wil eerst weten of het echt is of niet.' Haar stem klonk een stuk scheller dan eerst, maar haar hoofd werd rood. Ze verwachtte zelf niet dat ze zo was.
    'Rikki, het doet zeer,' zei ik terwijl ik haar aan bleef kijken. 'Jij bent aan het uitstellen. Ik wil nu ook wel weer mijn kleren aan doen, zodat we nu naar zolder gaan. Kies maar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you