• Er is nogal een grote drama aan de gang in mijn vriendengroep en ik ben er als hoofdpersoon bij betrokken. Dus ik wou een film zien en mijn vrienden, ik ga haar Lise noemen, zei van "Bah, dat is waarschijnlijk een k*tfilm, ik wil die niet zien." En dat nam ik aan dat ze niet met me naar de bios wou om die film te kijken. Toen bleef ik slapen bij een vriend en hij wou die film wel zien dus zijn we die gaan kijken. En toen vertelde ik het aan Lise en ze werd erg boos en negeerde me sindsdien.

    Dus mijn vriendengroepje, bestaat uit Syria, Ashley, Lise en ik en aangezien ik ruzie heb met Lise, zitten Syria en Ashley er een beetje tussen. Dus Syria en Ashley zeiden van "Ook al hebben jullie ruzie, jullie mogen nog steeds naar ons komen eh." Wat ik ook deed maar Lise kwam nooit en negeerde Syria en Ashley nogal erg. En toen, op faceboobie, begon Lise Syria uit de schelden. (ze zei "Stom kkwijf, voel je je nu goed? Val toch dood" etc etc) Ik weet niet waarom ze zo uitvloog, maar het was waarschijnlijk omdat Lise een sms naar Syria stuurde, na het lange negeren, en ze zei "Muuh ik ben verdwaald ):" en Syria was pissig omdat Lise ons negeerde en stuurde "Oké, proficiat?" Kun je nog volgen? En nadat Syria en Lise een grote bitchfight hadden op facebook, heeft Lise nu ruzie met ons alledrie, en het probleem is is dat ze mij ook steeds aanvalt. Zo zei ze "Rot op met je Japanse sh*t, ga toch naar je Danique, lol, ik hoop dat je huilt" tegen me via msn. Toen zei ik "Kom naar me toe op school en zeg dat recht in mijn gezicht" en zij zei "Kom jij lol"

    Opzich mis ik Lise wel en ik heb het gevoel alsof ik tussen Syria en Ashlyn kom omdat zij twee beste vriendinnen zijn (en ik met Lise) en ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik ben ook gewoon van streek want iedereen vraagt steeds "Heb je ruzie met Lise?" en dan leg ik uit wat er is gebeurd en zij vertellen het dan aan Lise en dan scheld ze me weer via het internet uit, lol. En ze verspreidde een leugen dat ik haar zogezegd "Ik wil niet meer vriendinnen zijn" naar haar stuurde terwijl mijn gsm is afgepakt. Kijk, ik laat nu wel de slechte kanten van Lise zien maar buiten dit is ze best wel leip en ik mis haar humor om me heen, maar wat ze zei ligt me niet echt.

    Wat kan ik doen? *sigh*

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 19:27 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Wat een rotwijf. Ik zou zeggen op haar reactie 'Neuh, ik ga niet naar jou toe want jij hebt een probleem met mij en je durft je flinke muil niet in real life open te trekken.' Maar that's just me. Ik kan het niet hebben als mensen op internet grote woorden hebben maar in real life minuscuul klein zijn.


    No growth of the heart is ever a waste