• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]


    Your make-up is terrible

    Standaard mijn topics berichtje. (cat)


    everything, in time

    Geen standaard mijn topics berichtje ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    > Ka blam. Mijn topics. (lol)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Hij keek me aan met een doordringende blik. Wat was hij van plan? Een nieuwe aanval, snel bereidde ik me er op voor. Maar nee, dat was het niet. De kamer veranderde om mij heen. Ik keek verbaasd om me heen en toen er magma om me heen verscheen keek ik verbaasd naar Ayakai, maar die was er niet meer. Hij was vast de demon geworden, honderden jaren geleden. Ik keek verbaasd naar hem, wat was hier aan de hand? Een illusie? Gedachten controle? Misschien werd ik wel gek door een vergiftigde dolk. Het zou niet de eerste keer zijn dat me zoiets gebeurd. Jaren geleden deed iemand hetzelfde en had me bijna vermoord erdoor. Maar dan zou Ayakai nog steeds hier zijn en dat was hij niet. Het moest wel een illusie zijn. Ik bekeek de man nog eens. Hij zag er machtig en krachtig uit, maar dat was vroeger dacht ik bij mezelf. De man haalde een zwaard van zijn rug en ik maak me weer klaar voor een aanval.
    'Dit was niet echt.' dacht ik bij mezelf en meteen flikkerde de grond onder me. Een illusie, dus toch! Daar moest ik mijn voordeel uit halen. 'Laat deze hel je graf zijn!' gromde de man met mijn stem en haalde krachtig uit met zijn zwaard. In de tijd dat hij op me afkwam bedacht ik me dat Ayakai helemaal geen zwaard bij zich had. Dat moest ook een illusie zijn! Het zwaard knipperde eventjes en veranderde terug in een dolk. Ayakai was verrassend door de verandering waardoor ik tijd had aan de kant te schieten en mijn elleboog in zijn rug te planten. Met een knal lande hij op de grond. 'Een illusie dus. Laten we eens kijken waar jij bang voor bent.' Ik greep hem bij zijn haar en sloeg de dolk uit zijn hand. Ik keek hem recht in zijn ogen en ik dwong hem mij zijn grootste angst te openbaren.
    Toen ik daar eenmaal achter was liet ik de illusie veranderen. Ik dwong de omgeving om te vormen als de plek waar zijn grootste angst afspeelde. Toen me dit gelukt was sprong ik naar achteren en wachtte ik op de reactie van Ayakai.

    [Hopelijk voldoet dit Sam.]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 15:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Reactie aangepast omdat ik dacht dat je met 'Zijn uiterlijk' mijn aanduidde ipv. het wezen in Ayakai.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'De tweede verdieping,' herhaalde zij mij met een zachte stem dat haar stukken verlegener deed maken dan dat ze was. Ze leek in mijn ogen helemaal niet zo verlegen. Misschien wat ze allemaal vertelde gewoon gebeurde in een opwelling en het haar bedoeling niet was dat iemand het wist. Ze ging mij voor naar de tweede verdieping, al wist ik zelf natuurlijk al wel hoe ik daar moest komen, maar ik had haar nodig voor de kamer van Darren. Ze leek het allemaal een beetje uit te stellen door trage stappen te nemen en door de trapleuning te strelen met haar hand. Op de tweede verdieping leek ze even in paniek te raken. Paniekerig keek zij om zich heen. Ik keek mee, maar ik zag niets bijzonders waarom zij nu paniekerig ervan moest worden. Zachtjes zuchtte ik. We gingen linksaf en ze klopte op één van de deuren. Geen gehoor. Ze deed de deur open en ik keek vluchtig naar binnen.
    'Hij is er niet,' mompelde ze, alsof ik het nog niet doorhad. Ik keek haar even aan om te vragen of ze wel de juiste kamer had, maar aan haar blik te zien wist ik gewoon dat ze de juiste had. Ik keek de kamer weer even in. Ergens leek hij luxer dan die van ons. Ik fronste iets. Waarom was zijn kamer luxer en op een ander verdieping dan die van ons? Ik sloot de deur aangezien Rikki dat niet deed. Even keek ik haar een beetje aan.
    'Beneden zei je, toch?' vroeg ik aan haar. Al wist ik niet zeker of we hem daar zouden vinden. Zolder speelde toch een grotere rol aangezien ze daar een stuk geheugen miste. Ik begon al aanstalten te maken om weer terug te lopen naar de trap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb zin om mijn topics in te vullen in het chinees, i'll try:
    我的主题
    ohyeah :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hahaha, helaas werkt Chinees niet op Q. Wel grappig though...]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me eventjes aan en dan de kamer in. Waarschijnlijk denkt hij nu hetzelfde als ik eerder dacht, deze kamer is groter en luxer dan die van ons. Ook al ziet hij er ouder en ongebruikter uit. Hij sluit de deur en ik zucht zachtjes. Hij kijkt me aan voor zover dat gaat met zijn capuchon.
    "Beneden zei je, toch?" vraagt hij waarop ik knik. Ik weet wel dat het zinloos is, ik had hem niet naar beneden zien komen net en waarschijnlijk was hij ook niet naar beneden gegaan toen wij op mijn kamer waren, in die korte tijd. Maar ik vind het het proberen waard, alles om die zolder uit te stellen.
    Sal maakt alweer aanstalten om terug te lopen naar de trap waardoor ik mijn gedachtes van mij afschud en met hem meeloop. Dit keer laat ik hem voorop lopen en loop ik achter hem de trap af. Het is misschien beter om het in zijn tempo te doen aangezien ik het toch allemaal uit probeer te stellen. Ik zucht zacht en streel een plukje haar achter mijn oor.


    Your make-up is terrible

    [Moet ik nu eventjes wachten op die aanval van RememberYoux?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [dan is quizlet op het moment even mean tegen mij (cat) sws, de wifi op vakantie is echt klote -.-
    wie wil lastiggevallen worden door Amy ?
    verveel me kapot D:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Lees me berichtje erboven?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yeah it does hehe :].

    Ayaki.

    Dit is het! Ik moet hem raken! Ik haal uit met alle kracht die ik heb, zie in een flits Nightshade wegduiken. Mijn ogen schieten wijd open, maar het is al te laat. Ik krijg een harde elleboog in mijn rug gestoot. Nee! Alle lucht wordt uit mijn longen geslagen en ik knal met een harde klap op de koude vloer van de zolder. De illusie is opgelucht. Ik hijg om bij te komen, probeer trillend overeind te komen. Sinds wanneer ben ik zo.. zwak? Nee... dit kan niet! Mijn ogen flitsen nerveus heen en weer. Ik heb te veel ruimte opengelaten. Waar is hij? Waar is-
    'Een illusie dus. Laten we eens kijken waar jij bang voor bent.'
    Nee.. onmogelijk. Wanneer heeft hij-
    'Aah!' Ik word ruw bij mijn haar gegrepen door een hand achter me, ik haal vergeefs uit met mijn dolk, die hard uit mijn handen wordt geslagen en ergens ver buiten mijn bereik neer klettert. Als ik opkijk, kruisen mijn ogen de zijne. Mijn adem stokt.
    'Nee..'
    Het vuur verzwelgt het huis. Ik zie hun gezichten voor het eerst.
    'Wees getuige van de gevolgen van het verraad!' Ik zie mijn vaders gezicht. Spijt.
    'Vader!' Ik wil op springen om hem te helpen, maar word neergeslagen door een harde hand in mijn nek. De geur van rook en vuur dringt mijn neusgaten binnen.
    'Dit is het einde, verrader.' de schittering van een zwaard in het vuur, bloed. Zijn ogen die de mijne kruisen. Een schreeuw, een gil. Angst.
    'Vader!' Hun lichamen, vlak voor mijn voeten. Hun ogen in de mijne.
    'Wat zullen we met hem doen?' Gespuug in mijn gezicht. Minachting
    'Laat hem leven, ik wil wel weten wat er later van hem terecht komt. Wacht.' Hij draait zich om en knielt bij me neer. Hij grijpt naar mijn haar, haalt er zijn zwaard langs.
    'Je lijkt wel een wijf. Straks had ik jou nog gepakt in plaats van je moeder.'
    Hun lichamen, besmeurd met bloed. Ik heb niks kunnen doen om ze te helpen, ik was te bang. Ik was een lafaard.

    Ik ben te bang. Ik ben een lafaard. Mijn lichaam trilt. Tegen de tijd dat ik besef dat ik op de koude zoldervloer ben, is het te laat. Ik probeer al trillend naar mijn dolk te grijpen, hijgend, vechtend om de tranen binnen te houden. Ik draai me om, kijk in zijn ogen.
    Ik kan niet opgeven. Ik kan niet.. bang worden, niet nu. Mijn hand heeft de dolk gevonden, ik probeer overeind te komen, hou het wapen al trillend in zijn richting. Hou op met.. bang zijn! Mijn ogen zijn pure angst. Ik mag niet.. niet verliezen! Hij heeft het gezien! Hij heeft alles gezien! Ik tril nog steeds. Ik kan niet vechten nu.
    Ayaki, jij idioot!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    RememberYoux schreef:
    [Ik heb zin om mijn topics in te vullen in het chinees, i'll try:
    我的主题
    ohyeah :3]

    Ja dat probeerde ik ook met Russisch een aantal jaar terug. It didn't work too, lame :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    [GEWELDIG!]

    Nightshade

    Zijn hele lichaam trilde terwijl ik de angst in zijn ogen zag en de tranen die te voorschijn willen komen. Ik heb gezien hou zijn ouders sterven, hoe hij is vernederd en kapot gemaakt. Ergens heb ik medelijden, maar dat kon ik nu niet toestaan. Nog niet, ik moet het eerst afmaken anders ga ik er zelf nog aan.
    Hij probeerde trillend en hijgend zijn dolk te pakken en ik stond het toe, hij was nu een stuk minder gevaarlijk. Hij werkte zich langzaam omhoog en hield het wapen trillend in mijn richting, maar hij bleef op zijn plek staan. Zijn ogen waren pure angst. "Ik heb respect voor je, voor je vechtlust en de dingen die je hebt overleefd." begon ik met een kalmerende stem. Rustig liep ik op hem af en met een sierlijke trap had ik de dolk uit zijn handen getrapt. Toen ik voor hem stond keek ik hem in zijn ogen. "Wil je doorgaan of opgeven?" vroeg ik aan hem, "Het is jou keus. In mijn ogen heb ik allang gewonnen. Je bent nu te zwak, te angstig om verder te vechten. Maar ik geef je de keus."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.