• Hallo :) ik verveelde mij gisteren en ging een eng verhaal lezen niet slim dus nu ben ik bang voor geesten voor je die verhaal gaat lezen staat er: waarschuing niet voor kinderen onder de 16 ik was te eigenwijs ik weet het is nep maar ik ben nu bang :( mijn broers pesten me ook altijt met spook verhaalen enzo zelfs mijn vader -,- hebben jullie tips? :(

    Geesten komen je niet achterna wanneer je goed leert te spellen, so you should do that.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Geesten komen je niet achterna wanneer je goed leert te spellen, so you should do that.


    lal ;D en bang zijn voor dingen die niet bestaan is onnodig (:


    It's high noon.

    Probeer aan andere dingen te denken wanneer het 'enge' onderwerp omhoog wordt gebracht, ga muziek luisteren of leid jezelf af door iets anders te doen. Hopelijk gaat dat werken, want er is niets om bang voor te zijn. (:


    Ourania schreef:
    Geesten komen je niet achterna wanneer je goed leert te spellen, so you should do that.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Skoda schreef:
    (...)

    lal ;D en bang zijn voor dingen die niet bestaan is onnodig (:


    wat was dit ookalweer

    Just say to yourself: I'm a ghost-killing ninja.


    -

    Je hoeft nergens bang voor te zijn :') ze kunnen je niks doen, echt niks. En alles over geesten/spoken, hoe je het ook maar wilt noemen, is niet waar. Vaak als je er over gaat denken, dan ga je dingen zien, of voelen die er gewoon niet zijn, dus ik zou zeggen gewoon aan andere dingen denken, zodra jij dus gaat denken zo van daar in die hoek zit iets, gaat je brein het ook echt geloven en ga je dingen zien die er niet zijn.
    En ja, geesten bestaan gewoon niet :)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Thanks voor de tips :)

    Ourania schreef:
    Geesten komen je niet achterna wanneer je goed leert te spellen, so you should do that.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ourania schreef:
    Geesten komen je niet achterna wanneer je goed leert te spellen, so you should do that.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ring schreef:
    Just say to yourself: I'm a ghost-killing ninja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je kan ook proberen goede gesten op te roepen (huisdieren, oude familieleden enz.) en e dan bedenken dat ze naast je zitten met een knuppel, op de uitkijk voor de kwade geesten. Helpt bij mij (zip)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Wees een goed persoon zodat de geesten geen reden hebben je lastig te vallen :-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik doe het ook zo vaak, gewoon proberen aan andere dingen te denken. En probeer anders te zeggen dat geesten niet bestaan. Je gedachten en je hersenen creëren het zelf als je er maar blijft over denken.

    Oh nog een tip, probeer er wat leuks van te maken, stel je voor dat ze achter je zitten te breakdancen of aan het twerken zijn.