• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Waarom dat dan? En, oh, Claire, voordat ik het vergeet. Ik heb misschien een leuk feitje voor in je verhaal: Klaas heeft pas een boerderij gekocht in Nederland. Privé en helemaal afgelegen van de rest. De plaatsnaam stond er ook bij, maar die ben ik vergeten. x:

    Oehhhh.. (nerd) Thanks bro! Ik weet wel dat hij met Maddy in de achterhoek woont samen met zijn kinderen en een mega appelboomgaard heeft, hihi. Over haar gesproken, dát vind ik nou een leuke voetbalvrouw. Niet zo'n tuthola. ;P

    EN OMG SMOOCHHHH <33 *fangirlmode*


    ars moriendi

    De enige voetbalvrouw die ik leuk vind is Charlotte-Sophie Heitinga, de rest vind ik niet zo.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    De enige voetbalvrouw die ik leuk vind is Charlotte-Sophie Heitinga, de rest vind ik niet zo.

    Nah, ik vond het nogal stom dat ze tijdens het WK als "deskundige" bij Boulevard zat. Past wel bij dat programma though. Ze had niet eens wat te melden, lol. Ik vind haar wel één van de mooisten.


    ars moriendi

    Oké, ik zit toch te twijfelen hoor. Als ik een Nederlander doe, dan ga ik voor Maarten denk ik - wilde eerst Ibrahim doen aangezien ik hem toch wel een knap koppie vind hebben, maar ik walg van zijn persoonlijkheid.
    Of ik doe gewoon een Spaanse, because I'm badass en dan kan ik het linken aan Fall and Rise en dan komt Charlie er met een gastrol in voor, jaj. Dan wordt het waarschijnlijk Sergio Ramos of Iker Casillas. Of natuurlijk Cris, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Oké, ik zit toch te twijfelen hoor. Als ik een Nederlander doe, dan ga ik voor Maarten denk ik - wilde eerst Ibrahim doen aangezien ik hem toch wel een knap koppie vind hebben, maar ik walg van zijn persoonlijkheid.
    Of ik doe gewoon een Spaanse, because I'm badass en dan kan ik het linken aan Fall and Rise en dan komt Charlie er met een gastrol in voor, jaj. Dan wordt het waarschijnlijk Sergio Ramos of Iker Casillas. Of natuurlijk Cris, lol.


    Dat wil ik meemaken :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    Oké, ik zit toch te twijfelen hoor. Als ik een Nederlander doe, dan ga ik voor Maarten denk ik - wilde eerst Ibrahim doen aangezien ik hem toch wel een knap koppie vind hebben, maar ik walg van zijn persoonlijkheid.
    Of ik doe gewoon een Spaanse, because I'm badass en dan kan ik het linken aan Fall and Rise en dan komt Charlie er met een gastrol in voor, jaj. Dan wordt het waarschijnlijk Sergio Ramos of Iker Casillas. Of natuurlijk Cris, lol.

    JAAAA MAARTENSTORY! =D OMG <3


    ars moriendi

    @Amy: Als je voor Maarten kiest en je zoekt nog een co-auteur, doe ik graag mee. :'D


    ars moriendi

    Ik wist dat jullie dat gingen zeggen, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eindelijk! Vanavond eten we het lievelingsrecept van mijn vader. We aten het nooit want het is zo'n gedoe maar alleen ik, met uitzondering van hem, vind het lekker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    @Amy: Als je voor Maarten kiest en je zoekt nog een co-auteur, doe ik graag mee. :'D

    Hahaha, ik weiß nichtt. Ik zou niet weten hoe je het dan moet gaan schrijven, eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pff, op loonwijzer staat dat die Bieber 44 miljoen verdient

    Al vier hoofdstukken af in één dag. Too much inspiration


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HOI! =D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oké, dit is sneu.


    ars moriendi

    Hallooo, omg, ik heb haat aan werken. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.