• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goedemorgen iedereen! Weet iemand nog leuke swingende nummers?


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Goedemorgen iedereen! Weet iemand nog leuke swingende nummers?


    Je moet dan de albums Brave & Love? downloaden van Jennifer Lopez. Maar het moet wel je smaak zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fuck man, ben kotsmisselijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Fuck man, ben kotsmisselijk.



    Poor Amy.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    Fuck man, ben kotsmisselijk.

    Geef dit even door aan Fernando: 'Luister eens, jonge knul. Als jij niet goed voor Amy zorgt, dan weet ik je te vinden. En dan zorg ik er voor dat je villa om word gebouwd tot een slachthuis en dat je Porsche naar de sloop word gebracht. Hoor je me?! Dus goed voor haar zorgen en dan blijft alles even vriendelijk zoals het hoort te zijn!(cat)'

    Zo, dat was het. (A)


    Chaos is a ladder.

    Zoo de paarden al gedaan:)


    ~

    Zo meteen even het hondje uitlaten en dan wachten tot mama terug komt van haar werk en van het sporten.


    Chaos is a ladder.

    Hij staat online. Ik begin zondag met het uploaden.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 11:26 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HELLEU.
    Vanavond X Men op TV, en daarna een andere film met mister Bale, thank you Kimster!
    Nu ga ik maar even aankleden en met Macho en een tennisbal langs het kanaal wandelen ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik zal de rest van het huishouden even doen en dan boodschappen halen:) Tot straks girls(K)


    ~

    Oh ik moet ook gaan huishouden o_O.
    Mijn ouders zitten in Limburg tot Woensdag ohmy huisvrouw Marjolien...


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    Hij staat online. Ik begin zondag met het uploaden.

    Claire gaat daar dus echt op fangirlen.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Claire gaat daar dus echt op fangirlen.


    I guess. Ik wilde gewoon iemand van NL maar aan de meeste heb ik gewoon een spuughekel :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Geef dit even door aan Fernando: 'Luister eens, jonge knul. Als jij niet goed voor Amy zorgt, dan weet ik je te vinden. En dan zorg ik er voor dat je villa om word gebouwd tot een slachthuis en dat je Porsche naar de sloop word gebracht. Hoor je me?! Dus goed voor haar zorgen en dan blijft alles even vriendelijk zoals het hoort te zijn!(cat)'

    Zo, dat was het. (A)

    Oooooh, niet zijn Porsche!!!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    Zo meteen even het hondje uitlaten en dan wachten tot mama terug komt van haar werk en van het sporten.

    Haha, ik zag je melding, Kim. (wbw)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.