• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Hij veel vaker fijn *wbw*

    Ik had juist zoiets helemaal niet of helemaal arrogant, als een echte zak maar dat past niet in het verhaal.

    Dan moet je eigenlijk op zoek naar een hele bescheiden voetballer. Ik kan er zo wel wat noemen, maar die mannen vind je denk ik geen story-material ;D haha.


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik vind hem ook totaal niet leuk of zo, maar over hem lezen vind ik wel leuk? Raar... I know. (krul)


    Bedankt jongens :') Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dan moet je eigenlijk op zoek naar een hele bescheiden voetballer. Ik kan er zo wel wat noemen, maar die mannen vind je denk ik geen story-material ;D haha.


    Noem maar. I don't care. Haha. Ik sta voor alles open :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Verhalen over Ibrahim Afellay, die ben ik dus echt meer dan zat. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Noem maar. I don't care. Haha. Ik sta voor alles open :')

    Whoaa. Challenge accepted!
    Nou, de meest down to earth voetballers die als eerste in me opkomen zijn toch wel Joris Mathijsen, Dirk Kuyt en Maarten Stekelenburg. ;P


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Verhalen over Ibrahim Afellay, die ben ik dus echt meer dan zat. (cat)

    Ik ben die hele Ibi in het algemeen meer dan zat. Had je hem en Rob gisteren zien bitchen toen Huntie scoorde?


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Verhalen over Ibrahim Afellay, die ben ik dus echt meer dan zat. (cat)

    Dat kereltje is mij iets te arrogant, vroeger vond ik hem nog wel leuk, maar sinds hij bij Barca zit, heeft ie een te groot ego gekregen

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Whoaa. Challenge accepted!
    Nou, de meest down to earth voetballers die als eerste in me opkomen zijn toch wel Joris Mathijsen, Dirk Kuyt en Maarten Stekelenburg. ;P


    Okkeee, dat is behoorlijk. Hahaha. Er zit trouwens wel één eis aan. Hij moet een beetje soort Arabisch iets hebben; anders klopt de lijn niet meer. Verder Challenge accepted!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sneijder blijft Inter trouw: "Geld niet het enige dat telt"

    Wesley Sneijder overweegt geen vertrek bij Internazionale. De spelmaker ziet een transfer niet zitten. "Ik wil prijzen winnen en daarom wil ik hier blijven. Inter is een geweldige club", onthult Sneijder in gesprek met Corriere dello Sport

    De Oranje-international werd gelinkt aan een overstap naar Rusland, maar die gaat er niet komen. "Geld is belangrijk, maar dat is niet het enige dat telt", weet Sneijder. "Als er over drie of vier jaar een geweldig bod voorbij komt, zou ik er over nadenken. Nu denk ik alleen aan Inter. In het voetbal moet je niets uitsluiten, maar ik voel me goed hier. De trainer heeft dezelfde voetbalfilosfie. Hij weet hoe hij met speler om moet gaan."

    De oud-Ajacied ziet graag andere Nederlanders naar de Italiaanse hoofdstad komen. Onder meer Nigel de Jong en Ibrahim Afellay worden in verband gebracht met de Milanese club. "Nigel is een type die alleen aan winnen denkt. Hij geeft altijd alles en zou een goede versterking voor ons zijn. Ibrahim Afellay is ook een goede speler voor ons", aldus Sneijder.

    © Voetbal Centraal


    Hm...


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)

    Hm...


    Geloof je het zelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Okkeee, dat is behoorlijk. Hahaha. Er zit trouwens wel één eis aan. Hij moet een beetje soort Arabisch iets hebben; anders klopt de lijn niet meer. Verder Challenge accepted!

    De enige die dan in me op komt is Afellay. (cat)
    Maar ik denk eventjes verder voor je...


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Okkeee, dat is behoorlijk. Hahaha. Er zit trouwens wel één eis aan. Hij moet een beetje soort Arabisch iets hebben; anders klopt de lijn niet meer. Verder Challenge accepted!

    Maarten Stekelenburg is superArabisch hor! (cat)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Maarten Stekelenburg is superArabisch hor! (cat)



    Wooowww, zeker weten!!

    @Kim, NOOIT, NEVER, IBRAHIM!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wisten jullie trouwens dat Wesley 10 miljoen meer aan kapitaal heeft dan Arjen? (krul)

    Ja, ik zat gister in de wachtkamer van de tandarts omdat mijn moeder ineens met spoet daar naartoe moest, en toen heb ik dat QUOTE magazine gelezen met alles over inkomens en alles.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Wisten jullie trouwens dat Wesley 10 miljoen meer aan kapitaal heeft dan Arjen? (krul)

    Ja, ik zat gister in de wachtkamer van de tandarts omdat mijn moeder ineens met spoet daar naartoe moest, en toen heb ik dat QUOTE magazine gelezen met alles over inkomens en alles.


    Cris en Rafael hebben nog meer :X

    Hmm, naar mijn mening verdient Wesley het meer dan Arjen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."