• Wat betekent marlow lou?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Did no one ever teach you how to use Google?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    Did no one ever teach you how to use Google?
    Ik bedoel niet de persoon, maar de mening ervan. En niet lullig bedoeld maar het was maar een vraag. En sommige mensen hier op quizlet zijn gewoon te arrogant. Sorry hoor maar als ik iets vraag betekent het niet meteen dat de bitch naarboven moet komen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    never heard of it


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Priority schreef:
    (...)Ik bedoel niet de persoon, maar de mening ervan. En niet lullig bedoeld maar het was maar een vraag. En sommige mensen hier op quizlet zijn gewoon te arrogant. Sorry hoor maar als ik iets vraag betekent het niet meteen dat de bitch naarboven moet komen.
    wow... ik snap zijn reactie wel hoor weetje hoeveel domme vragen op Q worden gesteld.
    de enige die nu aan het bitchen is ben jij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)wow... ik snap zijn reactie wel hoor weetje hoeveel domme vragen op Q worden gesteld.
    de enige die nu aan het bitchen is ben jij

    Ik heb het niet over haar alleen, maar over het algemeen. En ik ben niet aan het bitchen, ik zeg gewoon wat ik ervan vind.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik vind haar anders wel gelijk hebben dat er snel kattige opmerkingen gemaakt worden op het forum :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb even gekeken op "Marlow lou defenitie" maar daar komt niets uit, ik zie wel allemaal dingen met mode... dus misschien heeft het daar iets mee te maken :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Priority schreef:
    (...)
    Ik heb het niet over haar alleen, maar over het algemeen. En ik ben niet aan het bitchen, ik zeg gewoon wat ik ervan vind.
    maar in een bepaalde manier deed zij dat ook =) bovendien kan je meningen op verschillende manieren brengen ;) om nou gelijk met woorden zoals arrogant en bitch te gaan smijten lok je alleen maar reacties zoals de mijne uit niet?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    :Y) Lets start a fight !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Het lijkt me vrij logisch dat (de meeste) mensen eerst op google gaan zoeken voor ze hier een vraag stellen, dus zulke reacties als 'google' hebben niet echt nut, denk ik zo. Verder ken ik het niet, dus ik kan je ook niet helpen, sorrrry! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Woodstockie schreef:
    :Y) Lets start a fight !!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)maar in een bepaalde manier deed zij dat ook =) bovendien kan je meningen op verschillende manieren brengen ;) om nou gelijk met woorden zoals arrogant en bitch te gaan smijten lok je alleen maar reacties zoals de mijne uit niet?
    Nou ik vind wel dat sommige mensen hier echt arrogant zijn. Ik vind niet dat ik dat dan op een lievere manier hoef te zeggen. Ik bedoel van, zij doet net alsof het echt belachelijk is dat ik het vraag en wat ze zelf opgezocht heeft was niet eens goed. Maarja laten we geen problemen maken, want meningen verschillen en het heeft geen nut om hier een probleem van te maken (':


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    yeah go Fireflower !!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Priority schreef:
    (...)Nou ik vind wel dat sommige mensen hier echt arrogant zijn. Ik vind niet dat ik dat dan op een lievere manier hoef te zeggen. Ik bedoel van, zij doet net alsof het echt belachelijk is dat ik het vraag en wat ze zelf opgezocht heeft was niet eens goed. Maarja laten we geen problemen maken, want meningen verschillen en het heeft geen nut om hier een probleem van te maken (':
    *schud handen*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)*schud handen*


    mee eens, ik maak zelf amper topic meer aan omdat alles negatief en afgekraakt wordt.

    Quizlet verandert...


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!