• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Weetje wie ik een mooie voetbalvrouw vind? Althans, ex-voetbalvrouw want ze is nu wel weg bij Edgar Davids, maar ik bedoel Olcay Gulsen. God, ik vind haar GEWELDIG.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:47 ]


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    En ik denk dat ik hem dan maar over Maarten ga doen, hihi.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Weetje wie ik een mooie voetbalvrouw vind? Althans, ex-voetbalvrouw want ze is nu wel weg bij Edgar Davids, maar ik bedoel Olcay Gulsen. God, ik vind haar GEWELDIG.

    Zij is best mooi ja!
    Maar ik vind Maddy Schoolderman (vriendin van Klaas, they are not married (cat)) een stoer wijf. Ook omdat ze één van de weinige is die niet zo aandachtsgeil is. Om die reden vind ik ook Bernadien Robben en Gertude Kuyt gewoon chill.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Zij is best mooi ja!
    Maar ik vind Maddy Schoolderman (vriendin van Klaas, they are not married (cat)) een stoer wijf. Ook omdat ze één van de weinige is die niet zo aandachtsgeil is. Om die reden vind ik ook Bernadien Robben en Gertude Kuyt gewoon chill.

    Awh, zo heet mijn oma ook ;D
    Nu voel ik me trots. (krul)

    Nee, maar inderdaad, ze zijn gewoon een stuk leuker als ze niet zo aandachtsgeil zijn. Maar Olcay, damn, ik vind haar zooooooo gigantisch geweldig, niet te geloven gewoon.


    Chaos is a ladder.

    Mijn pa was een collega van de vader van Edgar Davids, trololol. Totdat hij stierf though.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Zij is best mooi ja!
    Maar ik vind Maddy Schoolderman (vriendin van Klaas, they are not married (cat)) een stoer wijf. Ook omdat ze één van de weinige is die niet zo aandachtsgeil is. Om die reden vind ik ook Bernadien Robben en Gertude Kuyt gewoon chill.


    Gaat het opnemen voor haar favoriet Sylvie :Y)

    Syl had al een carrière voordat Rafael bekend was. Ze was model en nu natuurlijk Duitse presentatrice. Ze is niet mediageil maar het is haar beroep. In tegenstelling tot Yolanthe - die haar carrière via Jantje Smit heeft gekregen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Awh, zo heet mijn oma ook ;D
    Nu voel ik me trots. (krul)

    Nee, maar inderdaad, ze zijn gewoon een stuk leuker als ze niet zo aandachtsgeil zijn. Maar Olcay, damn, ik vind haar zooooooo gigantisch geweldig, niet te geloven gewoon.

    Hahaha baas! Ja vooral Bernadien, ik heb haar één keer gezien in een interview toen die interviewer bij hun thuis kwam, en ze was echt zo'n verlegen rustig vrouwtje. Zo schattig, ze was Arjen's eerste kus en alles. :'D
    En ik mag dat wel, als die vrouwen op de achtergrond blijven. Ik bedoel, hallo, hun mannen zijn famous om wat ze doen. Hoeven zij dat ook niet meteen te worden als vrouw-van zijnde.


    ars moriendi

    Jan Smit was gisteren even bij RTL Boulevard. God, hij is zo leuk hè (":
    Zijn muziek vind ik waardeloos maar hijzelf vind ik zooooo leuk.

    Volgens mijn moeder heeft 'ie nu een vriendin waarvan hij houd en liep hij alleen maar zijn lul achterna toen hij met Yolanthe had.
    Mijn moeder ziet de dingen toch ook zo goed in hè.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Jan Smit was gisteren even bij RTL Boulevard. God, hij is zo leuk hè (":
    Zijn muziek vind ik waardeloos maar hijzelf vind ik zooooo leuk.

    Volgens mijn moeder heeft 'ie nu een vriendin waarvan hij houd en liep hij alleen maar zijn lul achterna toen hij met Yolanthe had.
    Mijn moeder ziet de dingen toch ook zo goed in hè.


    Zijn sixpack maakt hem blij, denkt hij :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    IK MOET JULLIE TROUWENS IETS VERTELLEN ;O
    Ik was het bijna vergeten (":

    Ik had jullie toch een tijdje geleden een héél lang verhaal over mijn liefdesleven gegeven? Nou, dat joch werkt sinds vandaag bij de C1000 die tegenover mijn huis staat. En ik ben hem al tegengekomen...


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    En ik bedoel, kijk dit dan, HAHA.



    COLTON :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Woop Woop, talking to Ugandan friends! <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Net Inception gezien, jezus wat een goede film + Tom Hardy & Joseph Gordon Levitt damn.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Net Inception gezien, jezus wat een goede film + Tom Hardy & Joseph Gordon Levitt damn.

    Don't forget Leonardo.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Don't forget Leonardo.


    Ook, ohmygod. Zo'n goede film! Christopher Nolan is srlsy me favo regisseur!


    Normal girl at day, Catwoman at night.