• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pff, mijn iPod zegt de hele tijd 'Koppel niet los'
    Hopen dat ie wel gewoon oplaadt, en het daarna ook nog gewoon doet

    Criska schreef:
    Cris en Rafael hebben nog meer :X

    Hmm, naar mijn mening verdient Wesley het meer dan Arjen.

    Het schijnt ook dat sinds Wes met Yolanthe is, hij een schandalig groot bedrag per maand uitgeeft.

    Misschien moet ik een abo nemen op dat magazine. (nerd)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Het schijnt ook dat sinds Wes met Yolanthe is, hij een schandalig groot bedrag per maand uitgeeft.

    Misschien moet ik een abo nemen op dat magazine. (nerd)

    Volgensmij geeft zij dat uit haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Volgensmij geeft zij dat uit haha


    Die kans is groot. Ze hebben hun huis laten inrichten dus dat zegt eigenlijk al genoeg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Wisten jullie trouwens dat Wesley 10 miljoen meer aan kapitaal heeft dan Arjen? (krul)

    Ja, ik zat gister in de wachtkamer van de tandarts omdat mijn moeder ineens met spoet daar naartoe moest, en toen heb ik dat QUOTE magazine gelezen met alles over inkomens en alles.

    Echt waar?! In 2010 stond Robben nog op 1 aan bestbetaalde voetballer!


    ars moriendi

    Ja, veranderd is hij zeker.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    Echt waar?! In 2010 stond Robben nog op 1 aan bestbetaalde voetballer!

    Er stond ook in dat Robin 18 miljoen heeft aan kapitaal. Nu weet ik niet of dit inkomen is of wat op zijn spaarrekening staat.


    Chaos is a ladder.

    Ik denk dat ik gewoon Kaka doe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Wooowww, zeker weten!!

    @Kim, NOOIT, NEVER, IBRAHIM!

    Mooi zo, geen Afellay. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Er stond ook in dat Robin 18 miljoen heeft aan kapitaal. Nu weet ik niet of dit inkomen is of wat op zijn spaarrekening staat.

    Robin van Persie bedoel je? Of Robben?

    En ja, Wes is enorm veranderd.. veel meer op aandacht belust nu. Jammer gewoon.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Robin van Persie bedoel je? Of Robben?

    En ja, Wes is enorm veranderd.. veel meer op aandacht belust nu. Jammer gewoon.

    Robin van Persie bedoel ik, ja.

    Ik heb geprobeerd alles van voetbal wat er in het magazine stond, te onthouden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:00 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Robin van Persie bedoel ik, ja.

    Ik heb geprobeerd alles van voetbal wat er in het magazine stond, te onthouden.

    Ik denk dat dat zijn kapitaal op dit moment is. Ben ik trouwens de enigste die die vrouw van van Persie, Bouchra, echt onsympathiek vind overkomen? Iedereen schijnt haar geweldig te vinden. Ik vind haar maar een misselijk vrouwtje.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat zijn kapitaal op dit moment is. Ben ik trouwens de enigste die die vrouw van van Persie, Bouchra, echt onsympathiek vind overkomen? Iedereen schijnt haar geweldig te vinden. Ik vind haar maar een misselijk vrouwtje.


    Ik vind haar wel mooi. Qua karakter, daar kan ik niet over oordelen. Nog altijd vind ik Yolanthe het ergste en Sylvie is mijn favoriet, echt een topwijf!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat zijn kapitaal op dit moment is. Ben ik trouwens de enigste die die vrouw van van Persie, Bouchra, echt onsympathiek vind overkomen? Iedereen schijnt haar geweldig te vinden. Ik vind haar maar een misselijk vrouwtje.

    Ik vind de meeste voetbalvrouwen niet zo leuk
    De enigste die ik wel leuk vind is Sylvie

    Huntelaar schreef:
    Ik denk dat dat zijn kapitaal op dit moment is. Ben ik trouwens de enigste die die vrouw van van Persie, Bouchra, echt onsympathiek vind overkomen? Iedereen schijnt haar geweldig te vinden. Ik vind haar maar een misselijk vrouwtje.

    Waarom dat dan? En, oh, Claire, voordat ik het vergeet. Ik heb misschien een leuk feitje voor in je verhaal: Klaas heeft pas een boerderij gekocht in Nederland. Privé en helemaal afgelegen van de rest. De plaatsnaam stond er ook bij, maar die ben ik vergeten. x:


    Chaos is a ladder.