• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHA och meid toch x'D Ik ben jaloers, heb sinds 08:30 niks meer gehad en ik moet wachten op de friet D: Muhh.


    Kom hier heen!!


    Wie moet ik trouwens gebruiken in mijn nieuwe verhaal; alle opties staan open.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    I guess, thuis eet ze bijna alleen maar gezond dus bij ons gaat ze helemaal los. Echt geweldig. Volgende week gaan we high-teaen. En ze maakt overal Nutellataarten oh gosh die moet je gewoon eten, ze smelten op je tong echt goddelijk!

    Ik ben echt chocolade verslaafd. Ik kan dat echt eten tot ik gewoon niet meer kan, ik kan daarin echt blijven doorgaan (":
    Vooral hele pure chocolade.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Eigenlijk moeten we gewoon een x een voetbalavond houden en dan gaan we nutellataart maken. :9


    Jaa, ik moet nog steeds mijn mama vragen maar die wedstrijd lukt sowieso niet. Ik ben die dag pas om 5 uur op zijn vroegste thuis van school ): Maar misschien kan een dagje/avondje wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik ben echt chocolade verslaafd. Ik kan dat echt eten tot ik gewoon niet meer kan, ik kan daarin echt blijven doorgaan (":
    Vooral hele pure chocolade.


    85% cacoa _O_


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn moeder vroeg of we nog een keer vóór de wedstrijd een keer gaan afspreken.


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Jaa, ik moet nog steeds mijn mama vragen maar die wedstrijd lukt sowieso niet. Ik ben die dag pas om 5 uur op zijn vroegste thuis van school ): Maar misschien kan een dagje/avondje wel.

    Tsja, ik weet niet of die wedstrijd wat uithaalt.. de helft kan niet, de andere helft weet het niet zeker.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Tsja, ik weet niet of die wedstrijd wat uithaalt.. de helft kan niet, de andere helft weet het niet zeker.


    Jaa, ik zag het. Wel jammer maar voor mij lukt het echt niet ivm mijn rooster en het reizen daarheen; wordt niet grappig als ik donderdag weer om zes uur wakker moet zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Mijn moeder vroeg of we nog een keer vóór de wedstrijd een keer gaan afspreken.

    In dat geval zouden we dus een keer op vrijdagavond ofzo iets moeten afspreken (: Omg dat is gezellig :'D


    ars moriendi

    Criska schreef:
    Kom hier heen!!


    Wie moet ik trouwens gebruiken in mijn nieuwe verhaal; alle opties staan open.

    Ronaldo, serieus. Ik heb zo'n behoefte aan een Ronaldo verhaal, echt.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ronaldo, serieus. Ik heb zo'n behoefte aan een Ronaldo verhaal, echt.


    Echt? Lees de rest :') Ik vind het van mezelf zo afgezaagd omdat wéér te schrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Ronaldo, serieus. Ik heb zo'n behoefte aan een Ronaldo verhaal, echt.

    Wéér Ronaldo? :'D hahaha.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Wéér Ronaldo? :'D hahaha.

    Hij leest gewoon fijn. Dat klinkt raar, I know.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Hij leest gewoon fijn. Dat klinkt raar, I know.

    Haha, zou kunnen hoor, ik ben waarschijnlijk gewoon zwaar bevooroordeeld over Demi's man. ;D


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Hij leest gewoon fijn. Dat klinkt raar, I know.


    Hij veel vaker fijn *wbw*

    Ik had juist zoiets helemaal niet of helemaal arrogant, als een echte zak maar dat past niet in het verhaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Haha, zou kunnen hoor, ik ben waarschijnlijk gewoon zwaar bevooroordeeld over Demi's man. ;D

    Ik vind hem ook totaal niet leuk of zo, maar over hem lezen vind ik wel leuk? Raar... I know. (krul)


    Chaos is a ladder.