• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Stuttgart schreef:
    @Deem: Helleuu Babe(flower)

Girls ik ben nu eerst ff douchen en afwassen) Dan back(K)

Tot zo!!

@Claire, mooie foto's trouwens *wbw*

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Criska schreef:
    (...)

Ik denk trouwens dat ik Kaká in mijn verhaal verwerk. Ze hebben alleen bruine ogen en bruin haar nodig, een tint etc. hoeft niet echt maar het moet wel iets zuiders hebben.

Hoe kan je deze chille gozer nou weerstaan voor een story? :'D

Haha nee grapje, misschien moet ik zelf maar al eens gaan nadenken over een story die na Second Best komt. (: Al ben ik nog lang niet aan het eind x).

ars moriendi

@Charissa: Woops, sorry! Dx Ik ben een beetje gaar.

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Hoe kan je deze chille gozer nou weerstaan voor een story? :'D

Haha nee grapje, misschien moet ik zelf maar al eens gaan nadenken over een story die na Second Best komt. (: Al ben ik nog lang niet aan het eind x).

Sorry, ik weet niet hoe ik hem kan weerstaan :') Ik denk nog even erover na omdat ik nog lang niet bij hun 'meeting' ben.

Huntelaar schreef:
    Nah, ik vond het nogal stom dat ze tijdens het WK als "deskundige" bij Boulevard zat. Past wel bij dat programma though. Ze had niet eens wat te melden, lol. Ik vind haar wel één van de mooisten.

Ik ben echt een mega-trouwe fan van RTL Boulevard. Ik hou echt van dat programma. En ik vind Yolanthe de mooiste denk ik, qua uiterlijk. En over Sylvie heb ik altijd verschillende gedachtes gehad.

Huntelaar schreef:
    Oké, dit is sneu.

Ik houd mijn commentaar voor me hierop (":

Nieve schreef:
    Oké, ik zit toch te twijfelen hoor. Als ik een Nederlander doe, dan ga ik voor Maarten denk ik - wilde eerst Ibrahim doen aangezien ik hem toch wel een knap koppie vind hebben, maar ik walg van zijn persoonlijkheid.
    Of ik doe gewoon een Spaanse, because I'm badass en dan kan ik het linken aan Fall and Rise en dan komt Charlie er met een gastrol in voor, jaj. Dan wordt het waarschijnlijk Sergio Ramos of Iker Casillas. Of natuurlijk Cris, lol.

Maarten is echt geweldig. Zat er zelf ook aan te denken om ooit een verhaal over hem te beginnen. Dus dat zou wel gaaf zijn. En als je over Cris gaat schrijven, ga ik hem ook lezen want zoals ik al zei; over hem lezen is leuk.

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:41 ]

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    @Charissa: Woops, sorry! Dx Ik ben een beetje gaar.

Geeft niet ;p
    Het is de hitte zeker x'D

Dit is Colton Haynes you guys:

En ik denk dat ik hem dan maar over Maarten ga doen, hihi.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Criska schreef:
    (...)

Sorry, ik weet niet hoe ik hem kan weerstaan :')

You've got some special skills, my friend. :'D lol.

@Kim: Nah, eerst vond ik Yolanthe ook mooi,toen ze nog echte vrouwelijke vormen en dat prachtige krullende haar had. Maar dat is alweer een paar jaar geleden. Ik vind nu echt alles nep aan haar.

ars moriendi

Ik ga afsluiten mensen, zo eten
    Hopen dat ik trek heb met die hitte
    @Amy, die wil ik lezen:9~

En ik bedoel, kijk dit dan, HAHA.

Huntelaar schreef:

@Kim: Nah, eerst vond ik Yolanthe ook mooi,toen ze nog echte vrouwelijke vormen en dat prachtige krullende haar had. Maar dat is alweer een paar jaar geleden. Ik vind nu echt alles nep aan haar.

Ze hoort nou eenmaal bij Wes. En ik vind alles aan Wes leuk, helaas. (":

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    (...)

Dat blijft maar weer ;D Haha. Toch nog één gave.

Nieve schreef:
    En ik denk dat ik hem dan maar over Maarten ga doen, hihi.

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:46 ]

ars moriendi

Nieve schreef:
    En ik bedoel, kijk dit dan, HAHA.

Sexy heurrr,, waar is hij van?

Teen Wolf!