• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:
    Ook, ohmygod. Zo'n goede film! Christopher Nolan is srlsy me favo regisseur!

    Ja, het is echt een goede film. Had hem in de bios toen gezien.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ja, het is echt een goede film. Had hem in de bios toen gezien.


    Dat einde was ook super mooi met de muziek van Hans Zimmer. *_*


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    92% van de mannen zegt dat ze een vrouw op de eerste date het liefst in een minirok zien. (© Cosmopolitan)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    92% van de mannen zegt dat ze een vrouw op de eerste date het liefst in een minirok zien. (© Cosmopolitan)


    En ik zeg: NIET DOEN. Vieze pervs.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    En ik zeg: NIET DOEN. Vieze pervs.

    Natuurlijk niet, ik draag nooit rokjes, dus dan ook niet.


    Chaos is a ladder.

    Ik ga op bedje The Prince & Me 4 kijken, toedels!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Vampires schreef:
    92% van de mannen zegt dat ze een vrouw op de eerste date het liefst in een minirok zien. (© Cosmopolitan)

    Nah denk je? Ik dacht dat heel veel mannen daar juist nogal geintimideerd en zenuwachtig van worden :'O


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet, ik draag nooit rokjes, dus dan ook niet.


    Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat er alleen al 'onderzoek' naar wordt gedaan. Een vrouw is meer dan een stel benen en een kont '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh, jullie denken trouwens dat ik een zwak heb voor Wesley, maar er is een andere sporter die helemaal op #1 staat bij mij. Nu mogen jullie raden wie dat is! (:


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Oh, jullie denken trouwens dat ik een zwak heb voor Wesley, maar er is een andere sporter die helemaal op #1 staat bij mij. Nu mogen jullie raden wie dat is! (:

    Pff, als het geen voetballers is, is Wesley is toch wel leuker! :C *pruillipje*


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Pff, als het geen voetballers is, is Wesley is toch wel leuker! :C *pruillipje*

    Nou ja! (cat)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Oh, jullie denken trouwens dat ik een zwak heb voor Wesley, maar er is een andere sporter die helemaal op #1 staat bij mij. Nu mogen jullie raden wie dat is! (:

    Ranomi Cromowidpeojfeih


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    Oh, jullie denken trouwens dat ik een zwak heb voor Wesley, maar er is een andere sporter die helemaal op #1 staat bij mij. Nu mogen jullie raden wie dat is! (:


    Nadal!! Iedereen zwijmelt bij die onschuldige puppieogen die echte killers worden zodra hij de court oploopt en zijn tegenstander ziet <3

    Geen ideee, hoe het maar bij Wesley.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    (...)
    Ranomi Cromowidpeojfeih


    Ik dacht dat we alleen op mannelijk gingen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    Ranomi Cromowidpeojfeih

    Haha, nee. Dennis van der Geest. Voormalig judoka. bcuahsccgasu geen woorden voor hem. chniushciksachk.


    Chaos is a ladder.