• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik ben Belgen zat. En ik ben Spanjaarden zat. En ja ik ben momenteel chagrijnig. (cat)

Chaos is a ladder.

Aan het zwembad zat zo'n Belgische troela de hele tijd hetzelfde zinnetje te zingen van het liedje Tonight Tonight, als ik dat liedje wil luisteren, dan pak ik mijn iPod wel haha
    Irritante Belg

Zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik een voetbal verhaal begin en als ik het al doe, hoe ik het dan allemaal gaan aanpakken.

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:

Ik ben Belgen zat. En ik ben Spanjaarden zat. En ja ik ben momenteel chagrijnig.

Goddamnit, ik ook.

VanDerVaart schreef:
    Aan het zwembad zat zo'n Belgische troela de hele tijd hetzelfde zinnetje te zingen van het liedje Tonight Tonight, als ik dat liedje wil luisteren, dan pak ik mijn iPod wel haha
    Irritante Belg

FUCK AL DIE BELGEN. D:

ars moriendi

Vampires schreef:
    Zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik een voetbal verhaal begin en als ik het al doe, hoe ik het dan allemaal gaan aanpakken.

Ik zou het heel leuk vinden als je een Sneijder-verhaal begint! (: Als je er maar achter staat, dan ga ik hem zeker lezen!

ars moriendi

BOEM! Hola,, ik ben weer acht maanden zwanger hoor :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Die cocktails zijn niet goed voor mijn fantasie (":

Chaos is a ladder.

Criska schreef:
    BOEM! Hola,, ik ben weer acht maanden zwanger hoor :')

Hahaha waren de macarons lekker? (A)

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha waren de macarons lekker? (A)

Daar ben ik nog niet eens aan toegekomen :') We hebben alleen maar soepstengels met extreem veel Nutella gegeten want die 5KG pot moet op voor februari en Lies is de enige die extreem veel chocola kan eten, echt extreem. Hahaha. Macarons zijn voor vanavond met Crisje ^^

Criska schreef:
    (...)

Daar ben ik nog niet eens aan toegekomen :') We hebben alleen maar soepstengels met extreem veel Nutella gegeten want die 5KG pot moet op voor februari en Lies is de enige die extreem veel chocola kan eten, echt extreem. Hahaha. Macarons zijn voor vanavond met Crisje ^^

HAHAHA och meid toch x'D Ik ben jaloers, heb sinds 08:30 niks meer gehad en ik moet wachten op de friet D: Muhh.

ars moriendi

Criska schreef:

Ik zou het goed met haar kunnen vinden, denk ik zo. c:

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    (...)
    Ik zou het goed met haar kunnen vinden, denk ik zo. c:

I guess, thuis eet ze bijna alleen maar gezond dus bij ons gaat ze helemaal los. Echt geweldig. Volgende week gaan we high-teaen. En ze maakt overal Nutellataarten oh gosh die moet je gewoon eten, ze smelten op je tong echt goddelijk!

Wat is in de zon liggen toch heerlijk en goed voor je huid
    Ik had 2 megapuisten op mijn kin D: en die zijn nu weg (Nja, ze zijn niet meer zo mega haha)

VanDerVaart schreef:
    Wat is in de zon liggen toch heerlijk en goed voor je huid
    Ik had 2 megapuisten op mijn kin D: en die zijn nu weg (Nja, ze zijn niet meer zo mega haha)

Dat is zo'n geweldig side-effect van zonnen. :')

ars moriendi

Criska schreef:
    (...)

I guess, thuis eet ze bijna alleen maar gezond dus bij ons gaat ze helemaal los. Echt geweldig. Volgende week gaan we high-teaen. En ze maakt overal Nutellataarten oh gosh die moet je gewoon eten, ze smelten op je tong echt goddelijk!

Eigenlijk moeten we gewoon een x een voetbalavond houden en dan gaan we nutellataart maken. :9

ars moriendi