• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb net een IJsje gegeten bij de Toscana met een "vriendin" en had het gevoel dat ze me aan het uithoren was.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    Oké, dit is sneu.

    Dat hadden ze toen toch ook gedaan met een Torres shirt ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Dat hadden ze toen toch ook gedaan met een Torres shirt ??

    Hmm dat weet ik niet. Maar ik vind het respectloos als je kijkt naar wat Robin Arsenal allemaal heeft gebracht. Toch Robin?


    ars moriendi

    Echt respectloos, omg, en ja, hadden ze ook met Fernando gedaan toen ie wegging bij Liverpool.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het is ook gewoon best lelijk om een club te verlaten om vervolgens bij een rivaliserende club in hetzelfde land te beginnen.. Dat is een beetje hetzelfde als dat een Feyenoorder naar Ajax zou gaan. Maar om dan meteen haat te hebben aan die speler, alles te vergeten wat hij je club gebracht heeft en zijn shirt in brand te steken, vind ik gewoon heel erg bekrompen en kortzichtig. Robin wilde zijn contract niet verlengen. So it be, laat die jongen toch met rust.


    ars moriendi

    Omygod Claire, die foto, HAHA.
    Oh en trouwens, Colton Haynes is echt seksgod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Omygod Claire, die foto, HAHA.
    Oh en trouwens, Colton Haynes is echt seksgod.

    Haha, ik ging hem googlen omdat ik hem niet kende (sorry, sorry..) en het eerste wat ik zag was dit 8)



    Mihihi naughty. (krul)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:23 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Oké, dit is sneu.


    Zulke mensen zijn zielig en zijn zeker geen echte fans. Als je een echte fan bent van een voetballer zou je het begrijpen en zou je hem niet laten vallen, naar wat voor club hij ook gaat.(A)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha, ik ging hem googlen omdat ik hem niet kende (sorry, sorry..) en het eerste wat ik zag was dit 8)



    Mihihi naughty. (krul)


    hahahahaxD


    ~

    Bonjour!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mèh, het is 40 graden buiten

    @Deem: Helleuu Babe(flower)

    Girls ik ben nu eerst ff douchen en afwassen) Dan back(K)


    ~

    Bonjour Deem! Ik ben lui maar heb geen zin om op te staan. Char, heb je de wedstrijd gister ook gezien btw?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Bonjour Deem! Ik ben lui maar heb geen zin om op te staan. Char, heb je de wedstrijd gister ook gezien btw?


    Ik denk trouwens dat ik Kaká in mijn verhaal verwerk. Ze hebben alleen bruine ogen en bruin haar nodig, een tint etc. hoeft niet echt maar het moet wel iets zuiders hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Bonjour Deem! Ik ben lui maar heb geen zin om op te staan. Char, heb je de wedstrijd gister ook gezien btw?

    Ja, die heb ik gezien
    Ik zei toch dat ik die Belgen respectloze aso's vond x'D