• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Perfection.

Oh, vanaf morgen tot woensdag alleen at home.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Aurelius schreef:

Perfection.

Oh, vanaf morgen tot woensdag alleen at home.

Ik heb vanavond mijn laatste avondje alleen met Sami:( morgen komen mijn oom en tante alweer terug van de vakantie.

~

Zaterdag tot maandag komt een vriendin hier, dus dan ben ik minder alleen. C:

@Marjolien, dit verhaaltje. Dit is de "inleiding".

Soms vraag ik me wel eens af wat er door je gedachten sluipt als ik je naam noem. Of je aan de zomer denkt waarin we continu bij elkaar waren,
    elke dag, elk uur en elke minuut. Hoe we samen in mijn tentje sliepen en jij me na een lange nacht je huissleutel gaf, als teken dat je me vertrouwde.
    Ik was verrast, had niet verwacht dat je me zoiets toevertrouwde. Ook al was het een maar een simpele en gewone sleutel, zilver van kleur en verder niets bijzonders. Ik wist heel goed dat dit voor jou niet zomaar iets was. Het betekende dat ik welkom was, dat ik naar je toe kon komen als ik het moeilijk had of gewoon zin in gezelschap. Een teken van vriendschap, liefde en meer. Maar jaren zijn voorbij gegaan en ik weet dat er dingen zijn veranderd. Niet alleen jij, maar ook ik. Niet meer het stel puberende tieners, ouder en misschien zelfs wel wat wijzer. De tijd waarin we droomde dat we eindelijk volwassen zouden zijn is aangebroken en nu ik aan al die zomers terug denk, zou ik willen dat het niet zo was.

Een soort verhaal met heel veel flashbacks over een vriendschap tussen een vakantie vriendinnetje van een voetballer die elke zomer terugkwam en hem de top zag bereiken en zo ook het contact met hem verloor. Dat ze sinds haar negentiende of twintigste daar niet meer is geweest en nu jaren later, nu ze getrouwd is en zo terugkomt - alleen - en hem dan tegenkomt, als hij al met 'pensioen' is.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Nieve schreef:
    @Marjolien, dit verhaaltje. Dit is de "inleiding".
    (...)
    Een soort verhaal met heel veel flashbacks over een vriendschap tussen een vakantie vriendinnetje van een voetballer die elke zomer terugkwam en hem de top zag bereiken en zo ook het contact met hem verloor. Dat ze sinds haar negentiende of twintigste daar niet meer is geweest en nu jaren later, nu ze getrouwd is en zo terugkomt - alleen - en hem dan tegenkomt, als hij al met 'pensioen' is.

Klinkt origineel! _O_

Aurelius schreef:
    (...)

Klinkt origineel! _O_

Hihi dankje! Zit nu alleen nog te twijfelen wat voor voetballer ik doe. Ik zat eerst wel te denken aan inderdaad een Nederlander - maar ik heb niet zoveel met hun, plus ik zou niet als bijvoorbeeld een Spaanse een vakantiehuisje in Nederland hebben.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Daar ben ik weer. En ik heb het niet normaal heet gewoon.

Chaos is a ladder.

Wat waren die Belgen een stelletje respectloze aso's zeg
    Beetje fluiten tijdens het volkslied van Nederland gisteren

VanDerVaart schreef:

Ja, ik ben dus niet de enige die dat opmerkte. Gewoon keihard door ons Volkslied gaan. Werd daar echt kwaad om.

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    (...)
    Ja, ik ben dus niet de enige die dat opmerkte. Gewoon keihard door ons Volkslied gaan. Werd daar echt kwaad om.

Ja, echt zoo respectloos
    Dat we verloren vond ik nog niet eens het ergste, maar dat ze door ons volkslied heen floten, dar vond ik erger
    Heb een beetje respect voor de tegenpartij

VanDerVaart schreef:

Jezus, echt he. Ik zat ze gewoon uit te schelden voor de tv. En constant fluiten als Maarten de bal had. Stelletje onsympathieke.. laat ik dat woord maar even achterwege laten.

ars moriendi

Serieus, gisteren moest je als Belg echt even niet in mijn buurt wezen.

Chaos is a ladder.

Nieve schreef:
    (...)
    Hihi dankje! Zit nu alleen nog te twijfelen wat voor voetballer ik doe. Ik zat eerst wel te denken aan inderdaad een Nederlander - maar ik heb niet zoveel met hun, plus ik zou niet als bijvoorbeeld een Spaanse een vakantiehuisje in Nederland hebben.

Het aantal Spanjaarden en Duitsers in stories begint mij persoonlijk een beetje tegen te staan, haha.. En je zou een appartement in Amsterdam aan de gracht kunnen hebben :3 Das wel origineel!

ars moriendi

Whoaa zwaar lopen klussen vanaf 09:00 aan mijn kamer in den Bosch vandaag. :3

ars moriendi

Vampires schreef:
    Serieus, gisteren moest je als Belg echt even niet in mijn buurt wezen.

Er zitten hier een paar Belgen
    Als ze langsreden zeiden we gewoon 'Kut Belgen' alleen ze hoorde het niet ;p