• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Kaien schreef:
    Kyle Dyer

    Ze glimlachte en liep de trap voor mij op. Ik volgde haar en zij opende de deur. Ik keek erin en zag dat het de badkamer was. De badkamer zag er behoorlijk luux uit. Ligbad, douche, twee wastafels en spiegels! Maar we moesten hem wel samen delen, ergens maakte het dat weer minder luux en daar was ik tevreden over. Ze sloot de deur weer en ik volgde haar naar de volgende kamer. Die kamer gaf ze aan als haar slaap kamer. We liepen naar een andere kamer die behoorlijk groot was. Met grote ogen keek ik ernaar.
    'Dit word jouw kamer, ooit de logeerkamer. Maar er komen nooit logé's. De één na grootste in het huis. Al is dat nu niet te zien, ik moet even de rommel verplaatsten naar die andere kamer hiernaast,' verklaarde ze. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze een deur opende van een veel kleinere kamer die bijna leeg was. Ze zei dat als ik overbodige rommel had, ik het daar neer mocht leggen. Ze draaide zich om en stopte haar handen in de zakken van haar kimono en glimlachte.
    'Beetje tevreden?' vroeg ze waarom ik vrijwel gelijk knikte. 'M-maar is het niet handiger dat ik die kleine kamer neem?' vroeg ik zachtjes en ik keek even naar beide deuren van de kamers. 'Dat scheelt weer wat tillen, toch?' Ik opende deur nog even van de kleine kamer en stapte er eventjes in.
    'Bovendien heb ik toch weinig spullen, past hier makkelijk in.'


    | Ah, uiteindelijk belanden jullie toch in dezelde kamer. Zò voorspelbaar. :Y) |


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe

    Hij knikt bijna meteen op mijn vraag en ik glimlacht breed. Ik was evevn bang dat het misschien te klein zou zijn, aangezien het maar een kleine woning is.
    "M-maar is het niet handiger dat ik de kleine kamer neem?" vraagt hij zacht en kijkt naar beide deuren. "Dat scheelt weer wat tillen, toch?" Hij opent de deur van de kleine kamer en stapt er in.
    "Bovendien heb ik toch weinig spullen, past hier makkelijk in." Ik kijk hem even kritisch aan, kijk naar het kleine, smalle kamertje en open de andere deur om daar in te kijken. Dan schud ik mijn hoofd dat ik het er niet mee eens ben.
    "Nee, in deze staat al een bed en kasten. In die andere staat niets, dat is uiteindelijk meer gesjouw denk ik. Of je moet persé je eigen bed mee willen nemen. Maar als je daar een bed in zet, is je kamer vol." meld ik. "En die dozen zijn niet zo zwaar, alleen veel. Je wilt me vast wel helpen met het versjouwen?" vraag ik op een zachte, lieve toon en glimlach hem veelbelovend toe. Dan draai ik me rug naar hem toe en loop ik weer naar beneden.
    "Wanneer ben je van plan om hier in te trekken?" vraag ik ondertussen.


    Your make-up is terrible

    |Perdu - Souvenir|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kyle Dyer

    Ik volgde haar toen ze de deur van de andere kamer opendeed en erin keek. Ze schudde haar hoofd en ik keek haar vragend aan.
    'Nee, in deze staat al een bed en kasten. In die andere staat niets, dat is uiteindelijk meer gesjouw denk ik. Of je moet persé je eigen bed mee willen nemen. Maar als je daar een bed in zet, is je kamer vol. En die dozen zijn niet zo zwaar, alleen veel. Je wilt me vast wel helpen met het versjouwen?' vroeg ze met een zachte, lieve stem en ze glimlachte veel belovend naar mij. Ze draaide haar rug naar mij toe en liep toen weer naar beneden.
    'Wanneer ben je van plan om hier in te trekken?' vroeg ze ondertussen. Ik haalde mijn schouders op en keek nog eventjes naar de twee deuren. Ik besefte mij dat ze dat natuurlijk niet zag.
    'Ik weet het niet,' zei ik eerlijk terwijl ik Angel achterna volgde naar beneden. 'Ik weet niet wanneer het beste uitkomt en ik weet niet vanaf wanneer ik in mag trekken van jou,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Frodo is negen dagen weg, dus ik weet niet of ze online kan komen, maar waar kan ik Blaise nu dumpen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Uuuh, waar je maar wilt. Hij mag het ook ongemakkelijk maken voor Kyle en Angel.]

    Angelica Wolfe

    "Ik weet het niet." zegt hij en ik hoor hoe hij mij erna volgt. "Ik weet niet wanneer het beste uitkomt en ik weet niet vanaf wanneer ik in mag trekken van jou." voegt hij er aan toe. Ik loop naar de keuken en zet het koffiezet apparaat weer eens aan.
    "Iets drinken?" vraag ik aan hem. Ik ben gewoon slecht in niets doen denk ik, ik blijf altijd bezig op de één of andere manier. Ik wacht niet echt op zijn antwoord voor ik verder praat.
    "Je kan er in als die kamer leeg is en schoongemaakt. Dat kunnen we doen wanneer je zin hebt." zeg ik en ik haal mijn schouders lichtjes op. "Zeg het maar, mij maakt het niet zoveel uit."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Iets drinken?' vroeg ze aan mij. We waren de keuken in gelopen en Angel had de koffiezetapparaat aan gedaan. Wachten op antwoord deed ze niet.
    'Je kan er in als die kamer leeg is en schoongemaakt. Dat kunnen we doen wanneer je zin hebt. Zeg het maar, mij maakt het niet zoveel uit,' zei ze en ik glimlachte ik. Ik dacht half na. Dus als het kon, zou vandaag alles al klaar kunnen wezen. Ik keek naar Angel en glimlachte toen.
    'Dat is fijn om te horen,' zei ik met een glimlach. 'Dan wil ik zo wel beginnen als je het niet erg vind. Ik heb vandaag toch niks meer te doen,' zei ik met een glimlach. 'En ehm, ik hoef nog geen drinken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dat is fijn om te horen." zegt hij met een glimlach. "Dan wil ik zo wel beginnen als je het niet erg vind. Ik heb vandaag toch niks meer te doen. En ehm, ik hoef nog geen drinken." Ik lach zacht en ga door met koffie zetten.
    "Je veranderd ook nooit, Kyle." glimlach ik vanwege zijn afwijzing op het drinken. "En dat is prima, kleed ik me straks aan zodat ik je kan helpen. Dit is niet erg praktisch." Ik lach weer even terwijl ik met mijn handen de kimono aanduid. Hoewel hij heerlijk zit en ik hem graag draag, is het toch niet helemaal handig in sommige situaties.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je veranderd ook nooit, Kyle. En dat is prima, kleed ik me straks aan zodat ik je kan helpen. Dit is niet erg praktisch,' zei ze en ze lachte even terwijl ze met haar handen haar kimono aan duidde. Ik lachte zachtjes en schudde ietsjes mijn hoofd.
    'Doe het maar rustig aan,' zei ik met een glimlach. 'Ik trek hier in zonder echte kosten, dus dan kan ik er ook wel wat voor doen,' voegde ik er nog aan toe. 'Bovendien zie je er nu totaal niet zakelijk uit en dat is toch ook de bedoeling van een vrije dag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ik laat hem zo wel naar jullie komen of zo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oké, leuk!]

    Angelica Wolfe

    "Doe het maar rustig aan. Ik trek hier in zonder echte kosten, dus dan kan ik er ook wel wat voor doen." zegt hij. "Bovendien zie je er nu totaal niet zakelijk uit en dat is toch ook de bedoeling van een vrije dag?" Ik glimlach, schenk de koffie in en ga aan het tafeltje zitten.
    "Op zich wel." geef ik toe en blaas even over de hete vloeistof heen. "Maar ik hou toch niet zo van stilzitten. Ik trek zo ook heus wel gemakkelijke kleding aan, maak je daar maar niet druk om." glimlach ik breed. Ik besluit om eens gek te doen en gooi twee klontjes suiker in mijn koffie om het te roeren met de achterkant van een vork, aangezien ik geen lepeltje kan vinden en die vork het dichtsbij is.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Op zich wel,' gaf ze toe en ze blies even over haar kopje heen. 'Maar ik hou toch niet zo van stilzitten. Ik trek zo ook heus wel gemakkelijke kleding aan, maak je daar maar niet druk om,' zei ze breed glimlachend. Ik lachte zachtjes en keek toe hoe ze twee klontjes suiker in haar koffie deed en hoe ze het roerde met de achterkant van een vork. Ik lachte en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Niks doen stijgt je nu al naar je hoofd,' zei ik lachend, doelend op de vork waar ze nu mee roerde. 'Niet dat het mij wat uitmaakte, maar drink jij je koffie maar op, dan maak ik al een beginnetje met de dozen,' zei ik glimlachend en liep de trap alweer op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Niks doen stijgt je nu al naar je hoofd." zegt hij lachend, duidelijk doelend op die vork waardoor ik ook moet lachen. "Niet dat het mij wat uitmaakte, maar drink jij je koffie maar op, dan maak ik al een beginnetje met de dozen." zegt hij glimlachend en loopt de trap alweer op.
    "Oké, succes. Als er iets is, laat je het maar horen." zeg ik luid erachter aan zodat hij het nog kan horen. Ik neem een slokje van mijn koffie die nu veel zoeter is dan normaal en grimas even. Ik neem toch nog een slokje waardoor ik aan de smaak gewend raak en bedenk dat ik dit wel kan drinken. Niet te vaak, want ik heb het niet zo op suiker. De suiker die ik er in heb gegooit is dan ook al redelijk oud. Het duurt wel even voordat ik mijn koffie op heb.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oké, succes. Als er iets is, laat je het maar horen,' hoorde ik haar nog luid zeggen. Ik glimlachte en liep de trap verder op. Ik opende de twee deuren van de twee kamers en bekeek de dozen die ik kon gaan verplaatsen. Rustig begon ik met het eerste doos. Ergens was ik nieuwsgierig naar wat er in zat, maar ik beval mij zelf om er niet in te kijken en het straks te gaan vragen aan Angel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zal ik even wachten op je, Frey?]


    Your make-up is terrible