• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Weet je Kyle, ik wil gewoon niet dat iemand weer bij hun belandt. En ik weet zeker dat Angelica iets met die hunters te maken heeft,' zei ze en ze beet vervolgens op haar lip. Ik zuchtte eventjes. Ik wist niet niet of ik gevleid moest zijn door haar bezorgdheid of juist geïrriteerd door het feit dat ze me niet goed genoeg vertrouwde.
    'Ik beland niet bij de hunters,' mompelde ik. Ik maakte aanstalten om weg te gaan, met of zonder toestemming. 'Ik beland daar echt niet. Ik weet wat ik doe en ik let echt wel op Abbi. Vertrouw mij nou maar gewoon.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    Ik pakte zijn hand om hem te stoppen. 'Dat is het Kyle. Dat zeg ik iedere keer, maar je begrijpt het niet. Ik vertrouw je en iedere keer als iemand vertrouwd wordt die in handen genomen van de hunters.'
    Ik laat hem weer los en kijk om de grond. 'Waarom begrijp je 't gewoon niet en kan je het gewoon niet inzien. Ik ben niet de enige, waarom kan jij ons niet vertrouwen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [BURN!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hahaha nou zeg dat je voorzichtig bent en laat die vervelende heksen achter lolol. Angelica zou echt pissig worden als ze merkt dat iedereen haar steeds zo noemt. She preffers Angel.]


    Your make-up is terrible

    [wij heksen zijn helemaal niet vervelend *crosses arms* xD alleen phoenix]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ ahahah. Nope niet vervelend. *Krijkt een beetje om zich heen. * ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    Mijn hand werd gepakt waardoor ik nu wel moest stoppen.
    'Dat is het Kyle. Dat zeg ik iedere keer, maar je begrijpt het niet. Ik vertrouw je en iedere keer als iemand vertrouwd wordt die in handen genomen van de hunters,' zei ze en ik zuchtte. Ze liet mij los en keek vervolgens naar de grond.
    'Waarom begrijp je 't gewoon niet en kan je het gewoon niet inzien. Ik ben niet de enige, waarom kan jij ons niet vertrouwen?' vroeg ze. Ik zuchtte weer, maar dacht ondertussen wel na over die vraag.
    'Omdat ik gewoon niet kan geloven dat zij een hunter is.' Ik schudde mijn hoofd en keek Abbi weer even aan.
    'Ik word echt niet door hunters gevangen genomen Abbi. Ik kan goed voor mijzelf zorgen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [*facepalm*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abbigail Stone

    'Omdat ik gewoon niet kan geloven dat zij een hunter is.' Hij schudde zijn hoofd waarna we elkaar aankeken.
    'Ik word echt niet door hunters gevangen genomen Abbi. Ik kan goed voor mijzelf zorgen.' Ik beet mijn lip haast kapot aangezien ik alweer de ijzere smaak van bloed proefde. 'Dat zei Susanna ook.' Ik veegde 't bloed weg met mijn vinger en ik slikte. 'Denk je dat ik het fijn vind om een mens te beschuldigen? Nee dat vind ik niet. Ik heb het liefst ook gewoon dat met mensen kon zijn en gewoon vrienden heb, maar ik weet wanneer mijn gevoel gelijk heeft.' Ik zuchtte. 'Je geeft toe dat jij ons niet vertrouwd.' ik lachte even en schudde mijn hoofd. 'En mijn wantrouwen maar beschuldigen.' eigenlijk maakte mij dat best boos, maar als ik weer eens zou uitschieten zou ik hem helemaal wegjagen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rechazame schreef:
    [*facepalm*]


    Precies dat gevoel had ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Lui in reacties in te verwerken]

    Kyle Dyer

    Ik nam haar woorden in mij op stuk voor stuk.
    'Susanna is een nieuweling,' zei ik zachtjes. 'Ik ben hier langer dan vandaag Abbi.' Ik zuchtte eventjes en ging met mijn hand over mijn muts heen.
    'Bovendien ben ik ouder dan Susanna, volwassener. Stelt het je gerust als ik zeg dat ik extra goed op let en Angelica nog meer in de gaten houd dan ik al doe?' vroeg ik aan Abbi. Ik hoopte zo dat ze ja ging zeggen en ik hier weg kon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [*Dubble facepalm*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abbigail Stone

    'Susanna is een nieuweling,' zei hij zachtjes. 'Ik ben hier langer dan vandaag Abbi.' Hij ging met zijn hand over zijn muts heen en ik keek hem aan.
    'Bovendien ben ik ouder dan Susanna, volwassener. Stelt het je gerust als ik zeg dat ik extra goed op let en Angelica nog meer in de gaten houd dan ik al doe?' vroeg hij toen.
    'Zo lang jij niks beseft stelt niks me gerust.' zei ik simpel. Ik draaide me om. 'Maar je gaat je gang maar Kyle. Ik heb mijn best gedaan en Phoenix zal me wel weer voor gek verklaren.' Ik likte 't bloed van mijn lippen aan en liep toen door. 'Veel plezier.' zei ik toen bot en liep toen door.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Je bent van Abbi af a. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [*tripple facepalm*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]