• Pfff .., moeilijk uit te leggen via de computer...

    Ik ben bezig met een nieuwe story. Heb mijn cover al laten maken, story al aangemaakt en het eerste hoofdstuk geschreven-proloog bedoel ik daarmee. Daar begint het probleem al. Ik ben een story aan het schrijven dat afwijkt van het boek. Het is erg lastig. Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen. Het boek simpelweg overschrijven mag niet, maar dat wil ik ook niet. In mijn hoofd weet ik al hoe het helemaal gaat lopen, maar het is iets met 'misdaad'. Dus details zijn erg belangrijk. Het begin moet dus wel wat lijken op het boek. Niet exact het zelfde, maar hij begint alleen al zo vaag (awesome boek en super geschreven, daar gaat het niet om). Het proloog niet, die staat er al op. De eerste zin is: Het valt niet mee om te praten als je gezoend word. Van daar uit moet ik dan gaan verder schrijven. Misschien zullen jullie wel denken, kind neem een andere zin en schrijf het anders ..., maar zo simpel is het niet.
    Wie help me uit de put?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:02 ]


    Life is full of fake people

    Ik snapte er niks van,, sorry..

    ik denk niet dat ik je kan helpen!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Fullbuster schreef:
    Ik snapte er niks van,, sorry..

    ik denk niet dat ik je kan helpen!!


    Jha .., ik weet het, het is erg ingewikkeld!

    Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggen ....


    Life is full of fake people

    Wow ik denk dat het een beetje te ingewikkeld voor mij is...
    Maar je kan ook gewoon het boek naast je leggen terwijl je schrijft, dan is het niet hetzelfde verhaal want je schrijft je eigen verhaal maar dan heb je toch telkens een hulpmiddel om op terug te vallen. (Wss is dit de meest onzinnige en domme tip die je ooit gehoord hebt? Sorry dan ik weet niks beters te zeggen...xd)


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Brynjar schreef:
    Wow ik denk dat het een beetje te ingewikkeld voor mij is...
    Maar je kan ook gewoon het boek naast je leggen terwijl je schrijft, dan is het niet hetzelfde verhaal want je schrijft je eigen verhaal maar dan heb je toch telkens een hulpmiddel om op terug te vallen. (Wss is dit de meest onzinnige en domme tip die je ooit gehoord hebt? Sorry dan ik weet niks beters te zeggen...xd)


    Nee eigenlijk heb je wel gelijk. Dankje! Meen ik echt!


    Life is full of fake people