• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    [Oké, nu ben je echt annoying.]


    Your make-up is terrible

    [some people are]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Zo lang jij niks beseft stelt niks me gerust,' zei ze simpel en ze draaide zich om. Verbaasd keek ik haar aan. Het was ook nooit goed.. 'Maar je gaat je gang maar Kyle. Ik heb mijn best gedaan en Phoenix zal me wel weer voor gek verklaren,' zei ze en ze liep verder. Ik keek na hoe ze wegliep. 'Veel plezier,' zei ze op een botte manier. Ik zuchtte en krabde iets aan mijn achterhoofd. Ik had nu echt geen zin om erachteraan te gaan met de kans dat ik weer een uitbrander kreeg van Phoenix. Ik schudde mijn hoofd iets en liep toen weg.
    Buiten keek ik door de straten heen en probeerde mij te herinneren welke kant ik ook al weer op moest voor Angels huis. Ik vond het net zo raar om haar zo vaak Angelica te noemen, maar ik had zo'n gevoel dat als ik haar Angel noemde het helemaal niet goed ging. Ik haalde een sigaret uit mijn zakken en stak hem gelijk op. Ik stond eventjes stil om een trekje te nemen die ik eigenlijk gek genoeg hard nodig had. Ik dacht dat ik alleen maar rookte vanwege het rook. Ik zuchtte eventjes terwijl ik het rook gelijkt uit blies. Ik liep verder toen ik mijzelf weer herinnerde waar haar huis was.
    Wanneer ik dan eindelijk bij haar huis was aangekomen trof ik een briefje aan op de deur waarop stond dat de deur open was. Ik haalde het briefje af en opende de deur die inderdaad open was. De deur sloot ik achter mij dicht. Ik wist niet of ze thuis was en liep door naar de keuken om daar aan een tafel te gaan zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Na een uur en vier sigaretten is het water te koud geworden om er in te blijven. Ik stap uit het bad, laat hem leeglopen en spoel de resterende zeep die achterblijft uit de kuip weg. Dan pak ik een handdoek en sla die om, waarna ik mijn haar even in een simpel los knotje draai. Ik droog me af en trek mijn korte, babyroze kimono aan. De sigarettenas en peuken doe ik in het lege pakje zodat ik die beneden weg kan gooien. Aankleden doe ik zometeen wel, daar heb ik nu gewoon geen zin in. Ik loop op mijn gemak naar beneden, door naar de keuken omdat daar de prullenbak staat. Opeens zie ik dat Kyle aan de tafel zit.
    "Oh, hey Kyle." glimlach ik naar hem. Ik loop naar de prullenbak en gooi hetlege pakje er in.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, hey kyle,' hoorde ik opeens. Ik keek op en zag dat het Angel was, wie anders? Ze liep naar de prullenbak toe in haar roze kimono en gooide een leeg pakje sigaretten weg. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Hey Angel, ik dacht dat jij niet veel rookte,' zei ik lachend en viste haar mobiel uit mijn broek zak die ik naar haar toe stak.
    'Is deze van jou?' vroeg ik voor de zekerheid, als wist ik gewoon zeker dat het zo was. 'Zo ja, dan had je die verloren in het gras,' zei ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hem zacht lachen en hij schud lichtjes zijn hoofd.
    "Hey Angel, ik dacht dat jij niet veel rookte." zegt hij lachend. Ik schrik een beetje als hij mijn mobiel ineens naar me uitsteekt maar verberg met een lachje.
    "Is deze van jou?" vraagt hij. "Zo ja, dan had je die verloren in het gras." zegt hij met een klein glimlachje.
    "Uh ja, die is van mij." zeg ik en mijn stem klinkt wat verward terwijl ik hem aanneem. "In het gras?" vraag ik terwijl ik bedenk wat voor smsje ik als laatst heb gekregen. Als hij die maar niet gelezen heeft! Ik neem plaats op de andere stoel aan de andere kant van de smalle tafel en klap mijn telefoon open waarna de vereiste pincode omhoog komt. Ik glimlach opgelucht en bedenk me dat hij waarschijnlijk wel anders had gereageerd als hij hem had gelezen.
    "Heel erg bedankt!" glimlach ik. "En ik rook ook niet." grinnik ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Uh ja, die is van mij,' zei ze met een stem dat wat verward klonk. 'In het gras?' vroeg ze toen waarop ik knikte. Ze nam plaats op een stoel die aan de andere kant stond van de smalle tafel. Ze opende haar telefoon. Ze glimlachte opeens.
    'Heel erg bedankt!' zei ze met een glimlach. 'En ik rook ook niet,' grinnikte ze vervolgens. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Maak dat de kat wijs Angel, wat moest je anders met een pakje sigaretten?' vroeg ik met een klein lachje. Ik friemelde een beetje aan mijn vingers terwijl ik een beetje naar Angel keek.
    'Trouwens, Angel?' begon ik zachtjes en ik keek wat verlegen omlaag naar mijn handen en het duurde eventjes voordat ik weer verder begon met praten.
    'Ik ehm.. Je ehm..' Ik krabde iets wat nerveus aan mijn achterhoofd. 'Ik zou graag... Je aanbod.. Mag ik die nog aannemen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Maak dat de kat wijs Angel, wat moest je anders met een pakje sigaretten?" vraagt hij met een lachje. Ik glimlach schuldig. Hij begint aan zijn vingers te friemelen, wat behoorlijk zenuwachtig overkomt.
    "Trouwens, Angel?" begint hij zacht en hij kijkt wat verlegen omlaag naar zijn handen. Het duurde eventjes voordat hij weer verder gaat met praten. Ik wacht geduldig met een glimlachje op mijn dit keer niet rode lippen.
    "Ik ehm... Je ehm..." Hij krabt ietwat nerveus aan zijn achterhoofd. "Ik zou graag... Je aanbod... Mag ik die nog aannemen?" Ik lach zachtjes.
    "Natuurlijk mag dat. Ik liet hem niet voor niets openstaan." zeg ik. "Wil je hem dan echt aannemen?" vraag ik erna, wat verbaasd omdat ik het niet verwacht had van hem, en ik hoop eigenlijk dat hij ja zegt, zeker na dat gedoe met Blaise. Ik snap nog steeds niet waarom hij zich zorgen maakt om míj en ik kan het gezelschap echt wel gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Natuurlijk mag dat. Ik liet hem niet voor niets openstaan. Wil je hem dan echt aannemen?' vroeg ze wat verbaasd. Ik keek haar een beetje aan en knikte toen verlegen.
    'Graag, als dat mag,' zei ik zachtjes, al had ze al gezegd dat ik het mocht aannemen.
    'Je zal echt geen las van mij hebben, beloofd!'

    [Ok, volgende word langer]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 1:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Graag, als dat mag." zegt hij zacht nadat hij geknikt heeft. "Je zal echt geen las van mij hebben, beloofd!" Ik glimlach.
    "Je ziet er ook helemaal niet uit als iemand waar ík last van zou hebben." verklaar ik. Ik laat onwillekeurig mijn ogen snel langs zijn lichaam glijden, van wat ik kan zien tenminste, en vervloek mezelf er om.
    "Ik voel me net een eenzaam oud dametje." grinnik ik erna en ik sta op. "Wil je een rondleiding dan, toekomstige bewoner?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je ziet er ook helemaal niet uit als iemand waar ík last van zou hebben,' verklaarde ze. Ik keek haar met een glimlach aan en bloosde toen wanneer ik doorhad dat zij mij aan het bekijken was.
    'Ik voel me net een eenzaam oud dametje,' grinnikte ze en stond toen op. 'Wil je een rondleiding dan, toekomstige bewoner?' vroeg ze waarop ik knikte. Ik stond op en schoof de stoel aan. Ik keek eventjes naar Angel en vroeg me af of ze net had gedoucht.
    'Dank je,' zei ik met een glimlachje. 'En je bent helemaal geen oud dametje. Je ziet er juist jong uit! Als ik niet beter wist zou ik denken dat je zelfs jonger dan mij was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij knikt, staat op en schuift zijn stoel aan. Nee, van hem zal ik echt weinig of geen last krijgen. Een nette jongen.
    "Dank je." zegt hij met een glimlach. "En je bent helemaal geen oud dametje. Je ziet er juist jong uit! Als ik niet beter wist zou ik denken dat je zelfs jonger dan mij was." Ik lach even en loop richting de deurpost van de keuken, waar al tijden geen deur meer in zit.
    "Hm, ik weet niet echt of ik dat als compliment of belediging op moet vatten." zeg ik met een lachje en begin de rondleiding. "Nou, dit is de keuken. Hier eet ik meestal." Ik wijs naar de smalle houten tafel met de twee stoelen. Dan loop ik terug de hal in en open een deur.
    "Dit is de wc, bril naar beneden als je klaar bent." lach ik en open de deur er tegen over, waar ook geen deur meer inzit. "Hier is de woonkamer en de eetkamer. Weinig gebruikt. Zoals je ziet hou ik ook niet zo van deuren." meld ik en maak aanstalten om naar boven te lopen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Hm, ik weet niet echt of ik dat als compliment of belediging op moet vatten,' zei ze met een lachje en de rondleiding begon. Ik volgde haar en zou later wel op dat reageren. Natuurlijk was het geen belediging. Het was juist een compliment! Hoe kon je dit als belediging opvatten? Ik volgde haar naar elke kamer die ze liet zien en luisterde naar wat ze te zeggen had.
    'Hier is de woonkamer en de eetkamer. Weinig gebruikt. Zoals je ziet hou ik ook niet zo van deuren,' zei ze en ze maakte aanstalten om naar boven te lopen. Ik lachte zachtjes en nog steeds volgde ik Angel. Het zag er heel anders uit dan bij Phoenix! Dit was ook nog ergens een beetje luux, maar wel normaal luux. Iets wat elk normaal iemand zou kunnen hebben. Ik glimlachte en keek naar Angel.
    'Wat is er boven allemaal?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zacht om mijn opmerking en loopt me achterna.
    "Wat is er boven allemaal?" vraagt hij nieuwsgierig. Ik glimlach en loop de trap voor hem op. Nu hoop ik dat mijn kimono niet zo kort is dat hij er onder kan kijken want ik moet me nog aankleden.
    "Dat laat ik je wel zien. Dan kan je meteen je kamer zien." zeg ik tegen hem. Boven aangekomen open ik de deur naar de badkamer.
    "Dit is de enige badkamer dus we moeten hem helaas delen. Maar volgens mij is er wel genoeg ruimte." zeg ik, doelend op de aparte douche, ligbad en twee wastafels met spiegels. Maar het staat wel helemaal vol met mijn nutteloze spullen. Ik geef hem de kans om binnen te kijken voordat ik hem weer sluit. Dan open ik de deur kort naar mijn slaapkamer.
    "Mijn slaapkamer, niet interessant." meld ik en loop gelijk door naar een andere kamer. Als ik die deur open, word er een redelijk grote kamer zichtbaar vol met dozen. Er staat een bed van 1,20 breed en tegen de ene muur grote, witte kasten. Ik lach er even om.
    "Dit word jouw kamer, ooit de logeerkamer. Maar er komen nooit logé's. De één na grootste in het huis. Al is dat nu niet te zien, ik moet even de rommel verplaatsten naar die andere kamer hiernaast." verklaar ik. Ik open de deur van een veel kleinere kamer die bijna leeg is, gewoon nutteloos in mijn ogen.
    "Als jij nog overbodige rommel hebt mag je je spullen daar ook inzetten." Ik draai me om en stop mijn handen in de zakken van de kimono en glimlach. "Beetje tevreden?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze glimlachte en liep de trap voor mij op. Ik volgde haar en zij opende de deur. Ik keek erin en zag dat het de badkamer was. De badkamer zag er behoorlijk luux uit. Ligbad, douche, twee wastafels en spiegels! Maar we moesten hem wel samen delen, ergens maakte het dat weer minder luux en daar was ik tevreden over. Ze sloot de deur weer en ik volgde haar naar de volgende kamer. Die kamer gaf ze aan als haar slaap kamer. We liepen naar een andere kamer die behoorlijk groot was. Met grote ogen keek ik ernaar.
    'Dit word jouw kamer, ooit de logeerkamer. Maar er komen nooit logé's. De één na grootste in het huis. Al is dat nu niet te zien, ik moet even de rommel verplaatsten naar die andere kamer hiernaast,' verklaarde ze. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze een deur opende van een veel kleinere kamer die bijna leeg was. Ze zei dat als ik overbodige rommel had, ik het daar neer mocht leggen. Ze draaide zich om en stopte haar handen in de zakken van haar kimono en glimlachte.
    'Beetje tevreden?' vroeg ze waarom ik vrijwel gelijk knikte. 'M-maar is het niet handiger dat ik die kleine kamer neem?' vroeg ik zachtjes en ik keek even naar beide deuren van de kamers. 'Dat scheelt weer wat tillen, toch?' Ik opende deur nog even van de kleine kamer en stapte er eventjes in.
    'Bovendien heb ik toch weinig spullen, past hier makkelijk in.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you