• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik vertrouw je wel Kyle. Dat is het hem juist. Ik vertrouw je,' zei ze rustig. Ze liep voor mij terug naar binnen en even wist ik niet precies of ik er achter aan moest gaan of niet. Het ware rare woorden voor mijn gevoel. Het leek helemaal niet dat zij mij vertrouwde. Toch liep ik terug en bleef ik in de deuropening staan. Ik keek de zaal rond. Alleen Phoenix was er.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    “Ik kan wel op mezelf passen, maar bedankt.” Zegt ze tegen mijn, nog steeds, weglopende gestalte, al had ik er wel over nagedacht om te stoppen en me om te draaien om vervolgens haar nog wat dingen van mijn gedachten uit te leggen. Maar Alice zat ook op me te wachten en ik wilde niet dat ze fout zou gaan denken, want Angel en ik deden niets.
    “Ik snap sowieso niet dat jij je zorgen maakt om wat ik doe. Je weet ook wel dat ik mijn eigen boontjes kan doppen en niet zomaar één of andere vreemde liefdesromance aanga met de eerste de beste die ik tegenkom. Zo wanhopig ben ik niet. Het is gewoon vriendschap.” Ik zuchtte vermoeid, maar stopte toch en draaide me om, ook al wilde ik in eerste instantie doorlopen. Mijn ogen ontmoeten weer die van haar en dit keer had ik een vage blik in mijn ogen die ik zelfs niet kon peilen.
    “Dat weet ik maar al te goed, Angel, maar jij moet snappen dat ik zeg wat ik ervan denk. Als ik mijn mond nu had gehouden, zou ik er later nog mee gezeten hebben. Ieder ander zou blij zijn geweest om mijn eerlijkheid, Angel, en zelfs om mijn beschermende manier van doen.” Dat laatste had ik er eigenlijk niet bij willen zeggen, maar goed, ik maskeerde het met een zucht en een moeilijk, kritisch gezicht.
    “Nu moet ik echt gaan. Alice wacht op me.” Verontschuldigde ik me en liep weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hij stopt met lopen en draait zich om met een vage blik in zijn ogen. Even ben ik bang dat hij boos op mij word.
    “"at weet ik maar al te goed, Angel, maar jij moet snappen dat ik zeg wat ik ervan denk. Als ik mijn mond nu had gehouden, zou ik er later nog mee gezeten hebben. Ieder ander zou blij zijn geweest om mijn eerlijkheid, Angel, en zelfs om mijn beschermende manier van doen." Hij zucht en trekt een moeilijk, kritisch gezicht. "Nu moet ik echt gaan. Alice wacht op me." Verontschuldigd hij zich en hij loopt weg. Ik zucht en knik terwijl hij het kan niet zien.
    "Natuurlijk." zeg ik en plof neer op een stoel waarna ik mijn gezicht vermoeid in mijn handen verberg. Waarom kan hij niet gewoon doen alsof het hem niets kan schelen? Hier voor zou ik het niet erg gevonden hebben dat hij beschermend zou doen maar nu... Het is zo uitermate verwarrend. Vlak erna sta ik op en begeef ik me weer lopend naar huis. Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is een briefje op de deur plakken voor Kyle dat de deur open is en mezelf daarna naar boven begeven. Ik weet niet of hij nog van plan langs is te komen maar ik weet wel dat ik de komende tijd de deur niet open ga doen. Ik pak een oud pakje sigaretten uit een laatje en laat het bad volstromen. Ik gooi er van alles in, kleed mezelf uit en laat mezelf in het warme water zakken. Daarna steek ik een sigaret op en sluit ik mijn ogen terwijl ik mijn hoofd leeg probeer te maken.


    Your make-up is terrible

    Phoeix Riley Rosella
    Abbigail had iets gezegd dat ie voor mij was als hij binnen komt en liep door naar boven en vlak daarna kwam Kyle binnen. Ik kijk Kyle even aan. "Als je nu nog een keer zegt dat ik waanbeelden heb wat Angelica betreft hak ik je kop eraf" zeg ik kalm. "Daarnaast ben ik niet de enige die zo een vage aanvaring met Angelica gehad heeft, Wat haar alleen maar verdachter maakt als hunter. Maar néé. Omdat iemand aardig tegen jou is, is het gewoon een mens. Je bent gewoon een naief, dom mannetje. En als je echt denkt wat je denkt, ben je niet eens tovenaarwaardig wat mij betreft" zeg ik. "Nu heb ik je gezegt wat ik denk, en we zijn hier niet om het over Angelica te hebben. Laten we wachten op de rest"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abbigail Stone.

    Ik gromde en had mezelf weer eens helemaal uit laten barsten.
    Ik veegde alles uit mijn gezicht gooide wat water in mijn gezicht en liep weer naar boven. 'Nou.' zei ik en draaide me om. 'Is de rest er al?' vroeg ik toen en keek strak voor me uit en liep naar de bank waarna ik er op ging zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    Ik luisterde naar de woorden die Phoenix zei.
    'Nu heb ik je gezegt wat ik denk, en we zijn hier niet om het over Angelica te hebben. Laten we wachten op de rest,' zei ze als laatste. Toch bleven de woorden die ze daarvoor zei in mijn hoofd hangen.
    'Waarom wachten op de rest?' vroeg ik rustig. 'Ik ben niet tovernaarwaardig volgens jou. Dan hoor ik hier ook niet,' vertelde ik verder. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en maakte aanstalten om weer weg te gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Nou? is de rest er al?" vraagt Abbigail als ze op de bank gaat zitten. "Waarom wachten op de rest? Ik ben niet tovenaarwaardig volgens jou. Dan hoor ik hier ook niet" Zegt Kyle, schud zijn hoofd en maakt weer aanstalten om weg te gaan. "ja alsof je ooit eerder naar mij hebt geluisterd" zeg ik met een grinnik. "Ik ga je niet tegen houden als je wilt gaan. Maar bewijst alleen maar hoe dom je bent. Dom dat je je eerst te goed voelt om naar me te luisteren, en nu ineens wel doen terwijl je weet dat ik zo chagrijnig ben dat ik iedereen wel kan vermoorden die al naar me kijkt. ja dan mag je van mij gaan want dan ben je de domste persoon op aarde"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Wat is Phoenix lekker positief a. ]

    Abbigail Stone

    Ik fronste. 'Hey, doe eens rustig jullie beiden.' zei ik en gooide een kussen naar beiden. 'Elkaar neerhalen heeft geen zin nu.' Ik beet even op mijn lip. 'Phoenix, dat jij nou chagrijnig bent betekent niet dat dat ten koste van ons moet gaan ja.' mompelde ik en drukte met mijn vingers tegen mijn gezicht. Ik had hoofdpijn gekregen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ze is lang genoeg lief geweest en dat was niet goed, en chagrijnig ook niet haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Hahah ik heb lief niet gemerkt XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Blaise Wolf Hunter.
    Nog steeds zat ik in mijn maag met Angel, maar het was geen tijd om er verder over na te denken. De jongen, Kyle, natrekken zal ik ook wel niet doen. Ze leek er zo zeker van te zijn dat hij geen gevaar was, dus deed ik het ook niet. Na een lange tijd leek ze eindelijk iets relaxt, dus waarom zou ik dat van haar afnemen? Continue zat ze met het werk, dus dit had ze wel verdiend, een dag vrij.
    Opeens voelde ik me schuldig, omdat ik het zo abrupt tegen haar zei, maar toen schudde ik mijn hoofd en stapte bij Alice in de auto. Met een opgetrokken, aangename wenkbrauw keek ik haar aan. "Ik zei toch dat ik zou rijden," meld ik haar doodleuk, "Waarom zit jij dan achter het stuur?" Lachte ik en keek haar met pretogen aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    De cijfers op de radio tikken voorbij, terwijl ik ongeduldig op het stuur trommel. Angel en Blaise... ik weet niet wat het is maar er zit iets tussen hen, een soort verband dat enkel zij kunnen zien. En dat is heel erg verwarrend.
    Net als ik besluit om weer uit te stappen, beent Blaise het hoofdkwartier uit. Zijn ogen staan wild, zijn haar is door de war gehaald en hij kijkt ontevreden. Toch doet hij alsof er niets aan de hand is als hij instapt.
    'Ik zei toch dat ik zou rijden. Waarom zit jij dan achter het stuur?' ik weet even niet wat te zeggen door de tegenstrijdige gevoelens. Moet ik zwijgen en gewoon doorrijden? Hem uitvragen over wat er gebeurd is?
    Ik kijk hem stil aan en probeer zijn reactie te peilen, maar die komt er niet.
    'Blaise... moet ik me zorgen maken?' ik moet het weten, anders zit ik er toch maar over te piekeren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    Ik ving de kussen behendig op die Abbi naar ons beide gooide. Ik luisterde naar haar woorden, maar vergat ze vrijwel direct. Ik bleef naar Phoenix kijken.
    'Dus ik was ook dom om met jou mee te gaan mee naar huis? Als je me zo dom vind, waarom had je me dan in eerste instantie dan uitgenodigd?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Mijn stem klonk al die tijd rustig terwijl mijn blik die van Phoenix voor geen moment los ging.
    'Tot ziens dan,' zei ik zachtjes. Ik draaide mijzelf om en liep de coven uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Alweer weg D: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik kan zo niet tegen mensen die telkens weglopen xD dat maakt mij echt pissig]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]